Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@18:42:40 GMT

وقتی تیاگو را دیدم، 5 دقیقه در آغوشم گریه کرد!

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۱۱۴۰

وقتی تیاگو را دیدم، 5 دقیقه در آغوشم گریه کرد!

مدیر اجرایی بایرن فاش ساخت که تیاگو آلکانتارا پس از جدایی از بایرن مونیخ بسیار احساساتی شده بود.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از گمانه‌زنی‌های فراوان بالاخره دو روز پیش مشخص شد که تیاگو آلکانتارا با قراردادی چهار ساله به ارزش 20 میلیون پوند راهی لیگ برتر انگلیس و باشگاه لیورپول شده و در فصل جدید با لباس قرمز این تیم به میدان خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

تیاگو از سال 2013 برای بایرن بازی می کرد و اخیرا اعتراف کرد که سخت ترین تصیمم زندگی او جدایی از این باشگاه بود.

 

کارل هاینتس رومنیگه مدیر اجرایی بایرن در گفت‌وگو با اسکای اسپورتس آلمان و در مورد تیاگو گفت:« پس از اینکه انتقال تیاگو به لیورپول قطعی شد، او را در پارکینگ دیدم که منتظرم بود. تیاگو من را به مدت پنج دقیقه بغل کرد و در حالی که گریه می‌کرد، از من تشکر کرد که شرایط را برای انتقال او به لیورپول مهیا کردیم.»

 

تمدید با دیوید آلابا:«: حرف‌هایی که باید زده می‌شد، گفته شده است، اما من طرفدار بحث درباره قراردادها به شکل علنی نیستم. ما می‌خواهیم آلابا را فراتر از سال 2021 در اختیار داشته باشیم. او 12 سال است که در باشگاه بایرن مونیخ عضویت دارد و تبدیل به بازیکنی فوق‌العاده شده است. امیدوارم بتوانیم راه‌حلی برای تمدید قرارداد دیوید پیدا کنیم.

 

 

 

 

هر دو طرف در پی یافتن راه‌حلی برای این موضوع هستند. امیدوارم بتوانیم به سازشی در این باره برسیم. مدیر برنامه‌های آلابا، مدیر برنامه‌های لواندوفسکی هم هست و ما سال گذشته برای تمدید قرارداد روبرت با یکدیگر به توافق رسیدیم. امیدوارم اتفاقی مشابه در مورد آلابا هم بیفتد و روی این موضوع کار می‌کنیم.»

 

رومینیگه درباره شایعه علاقه‌مندی باشگاه بایرن مونیخ به جذب سرجینیو دِست مدافع آژاکس گفت:« شایعات در این باره را خوانده‌ام، اما هنوز نه به توافقی رسید‌ه‌ایم و نه چیزی نهایی شده است. این کاملاً روشن است که هانسی فلیک یک مدافع راست برای پشتیبانی از بنجامین پاوار می‌خواهد و حسن صالح حمیدزیچ (مدیر ورزشی بایرن) روی این موضوع در حال کار کردن است.»

بایرن مونیخ کارل‌هاینس رومینیگه تیاگو آلکانتارا لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ کارل هاینس رومینیگه تیاگو آلکانتارا لیورپول بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۱۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معنای ضرب‌المثل با گرگ دمبه می‌خوره با چوپون گریه می‌کنه چیست؟ + فیلم

بهروز اتونی، پژوهشگر حوزه ادبیات در برنامه صبحانه ایرانی گفت: ضرب المثل ایرانی با گرگ دمبه می‌خوره با چوپون گریه می‌کنه، به افراد متظاهری اشاره دارد که شخصیت ثابتی ندارند و گاه در جمع خوبان و گاه در جمع بدکاران می‌نشینند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • آیا ایده فروش محمد صلاح توسط لیورپول منطقی است؟
  • میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس
  • معنای ضرب‌المثل با گرگ دمبه می‌خوره با چوپون گریه می‌کنه چیست؟ + فیلم
  • (تصاویر) تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان
  • عشق تیاگو سیلوا به چلسی: یک روز به این تیم برمی‌گردم
  • رسمی؛ جدایی تیاگو سیلوا از چلسی در پایان فصل ۲۰۲۳/۲۴
  • اشتفان افنبرگ: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی خوش‌شانس بود؛ در برنابئو، فندک به سمتم پرت کردند
  • لیست رئال مادرید برای سفر به مونیخ؛ حضور کورتوا، آلابا و کارواخال! + عکس
  • تیاگو موتا؛ سرمربی بعدی یوونتوس
  • ادامه سیاست ادواردز؛ آرنه اسلوت قدرت نقل و انتقالاتی ندارد