Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-27@05:19:15 GMT

امضای ۳ توافقنامه میان عراق و اتحادیه اروپا

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۱۹۴۹

امضای ۳ توافقنامه میان عراق و اتحادیه اروپا

 خالد بتال النجم وزیر برنامه‌ریزی عراق از امضای سه توافقنامه در زمینه مقابله با کرونا، حمایت از اقتصاد عراق و بازگشت آوارگان با اتحادیه اروپا خبر داد.

این سه توافقنامه را خالد بتال وزیر برنامه‌ریزی عراق و مارتن هوث نماینده اتحادیه اروپا در عراق امضا کردند.

وزیر برنامه‌ریزی عراق اعلام کرد: با اتحادیه اروپا در زمینه نوسازی بخش انرژی با همکاری بانک جهانی و با هدف انجام اصلاحات در بخش برق و گاز، توافق کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در زمینه حمایت از اقتصاد عراق و ایجاد فرصت‌های شغلی از طریق مشارکت یونسکو برای احیای بخش قدیمی موصل و نیز بهبود اوضاع معیشتی در بصره از طریق اجرای طرح‌های مهم توافقنامه امضا کردیم.

از سوی دیگر مارتن هوث هم ضمن ابراز خرسندی از امضای این سه توافقنامه، گفت که این اتحادیه علاوه بر کمک به عراق در زمینه مقابله با کرونا در توسعه بخش کشاورزی در دشت نینوا و تسهیل بازگشت آوارگان نقش آفرینی می‌کند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: عراق اتحادیه اروپا پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۱۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای 5 سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و سریلانکا

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، مقامات عالی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری دمکراتیک سوسیالیستی سریلانکا در حضور حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی و رانیل ویکرماسینگه روسای جمهور دو کشور، 5 سند همکاری در حوزه‌های «همکاری‌های فرهنگی، علمی، فنی، رسانه‌های گروهی و ورزش و جوانان»، «همکاری میان کتابخانه‌های ملی دو کشور»، «همکاری اتاق تعاون ایران و شورای ملی تعاون سریلانکا»، «همکار‌ی‌های رسانه‌ای و جهانگردی بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و وزارت رسانه، جهانگردی و هواپیمایی سریلانکا» و «همکاری در زمینه صنعت فیلم بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و شرکت ملی فیلم سریلانکا» امضا کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امضای دو توافقنامه همکاری میان وزرای دفاع روسیه و قرقیزستان
  • امضای تفاهم‌نامه اجرای طرح فیبر نوری در شهر بیرجند
  • مسئولان استان متناسب با "تحقق شعار سال" برنامه‌ریزی کنند
  • برنامه‌ریزی‌ها به سمت ایجاد هماهنگی میان فعالان اجتماعی پیش رود
  • اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه + جزئیات
  • امضای 5 سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و سریلانکا
  • لحظه امضای تفاهمنامه میان ایران و سریلانکا با حضور رؤسای جمهور ۲ کشور | تصاویر
  • امضای ۵ سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و سریلانکا
  • ابراز تمایل نیجر به خرید سلاح از روسیه به موازات برنامه‌ریزی برای خروج نظامیان آمریکا
  • اتصال اروپا به خلیج فارس از طریق ترکیه و عراق | مسیر ترانزیت جدید بدون ایران