Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@07:28:37 GMT

جاساز ی بیش از یک تن موادمخدر در بونکر گاز

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۲۰۰۹

ساعت 24 – فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف یک تن و ۱۳ کیلوگرم تریاک در بونکر گاز در محور "رباط کریم به شهریار" خبر داد.

به گزارش ایسنا سردار محسن خانچرلی اظهارکرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان اخبار و اطلاعاتی از انتقال موادمخدر به وسیله یک دستگاه خودروی سنگین در محورهای مواصلاتی این استان را به دست آوردند و بررسی آن را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به غرب استان تهران، ماموران انتظامی در محور "رباط کریم – شهریار" به یک بونکر گاز مشکوک و موفق به توقیف آن شدند.خانچرلی اضافه کرد: در این عملیات دو قاچاقچی موادمخدر دستگیر شدند و در بازرسی از خودروی توقیفی، یک تن و ۱۳ کیلوگرم تریاک جاساز شده کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پایان اظهار کرد: قاچاقچیان موادمخدر، قصد انتقال این مواد را به استان تهران داشتند که توسط ماموران انتظامی در شهریار دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی، تحویل مرجع قضائی شدند.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۲۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه

فرمانده انتظامی شهرستان امیدیه گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی شهرستان امیدیه در پی کسب خبری مبنی بر دپوی انواع کالا‌های خارجی قاچاق در منزل یکی از قاچاقچیان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مرجع قضائی از محل مذکور بازدید کردند که در نتیجه این عملیات مقدار یک و نیم تن بادام که فاقد اسناد و مدارک معتبر گمرکی بودند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان امیدیه گفت:  ارزش کالای مکشوفه توسط کارشناسان مربوطه ۱۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • بازداشت قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در بزرگراه آزادگان تهران
  • کشف ماینر‌های قاچاق در یزد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • کشف ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون/ افزایش ۴۹ درصدی کشف موادمخدر