Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-مراسم بزرگداشت طوبی کرمانی از سوی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و همکاری اتحادیه جهانی زنان مسلمان به صورت مجازی برگزار می‌شود. خبرگزاری میزان - مراسم بزرگداشت مجاهد خستگی‌ناپذیر جهان اسلام، استاد فلسفه و کلام مرحومه مغفوره طوبی کرمانی روز یکشنبه ۳۰ شهریور از ساعت ۱۷ تا ۱۹ به صورت زنده به زبان‌های عربی و فارسی در فضای مجازی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  سخنرانان این مراسم آیت‌الله اراکی رییس هیئت امنای اتحادیه جهانی زنان مسلمان، فردوس عوادی رییس شعبه اتحادیه در عراق، حجت الاسلام و المسلمین سید ایمن زیتون رییس مجمع الرسول الاعظم (ص) از سوریه، شیخ بلال سعید شعبان دبیرکل جنبش توحید اسلامی از لبنان، غدیر جمال رییس موسسه قواریر از کویت، حجت الاسلام و المسلمین محمد سعید نعمانی مدیر مؤسسه مجمع الفکر الاسلامی، انسیه خزعلی استاد دانشگاه الزهرا (س)، فاطمه حرب همسر شهید مصطفی بدرالدین از لبنان، جنان واسطی پور عضو هیات امناء اتحادیه جهانی زنان مسلمان و اعضای دیگری از اتحادیه خواهند بود.   برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی به علت شیوع ویروس کرونا، این برنامه در فضای مجازی و از طریق یوتیوب و آپارات پخش خواهد شد.   taqrib.ir/alive taqrib.ir/ylive   بیشتر بخوانید: زندگی طوبی کرمانی سرشار از محبت الهی و عشق به اهل بیت (ع) بود انتهای پیام/ برچسب ها: طوبی کرمانی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: طوبی کرمانی طوبی کرمانی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی طوبی کرمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۲۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم روز معلم در سعدآباد برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، بخشدار سعدآباد سه‌شنبه‌شب به در مراسم هفته معلم ضمن تبریک گرامیداشت هفته معلم، استاد شهید مرتضی مطهری را یک معلم به معنای واقعی که بر مبنای علم، نظم و انضباط عمل می‌نمود برشمرد.

حمزه امین نژاد افزود: تعلیم و تربیت صرفأ برای یک معلم کفایت نمی‌کند و معلمی که بتواند تربیت دانش آموزان را از لحاظ اعتقادی، اخلاقی و آموزه‌های اسلامی در نظام تعلیم و تربیت عملی بنماید آن وقت می‌توان گفت که آن معلم در تراز نظام جمهوری اسلامی است.

وی جذب ۷۲ هزار معلم از طریق آزمون استخدامی و ۱۵ هزار مربی پرورشی، ورزشی و مشاور پس از ۱۵ سال و همچنین تصویب طرح رتبه بندی معلمان را از اقدامات قابل تحسین دولت سیزدهم دانست.

امین نژاد ضمن برشمردن توانمندی‌های مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر در کسب رتبه سیزده کشوری و رتبه ششم ارزیابی و همچنین از سر گیری عملیات اجرایی دبیرستان هسته‌ای را نشان از توانمندی یک مدیر فعال و جهادی در استان بوشهر قابل تقدیر دانست.

بخشدار سعدآباد ضمن تبریک هفته شوراها و تشکیل واحد عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نقش شوراهای شهر و روستا با رویکرد همدلی و تلاش در پیشبرد مطالبات مردم را یک ضرورت عنوان کنند.

این مراسم در محل کانون فجر شهر سعدآباد با حضور میلاد حبیبی نیا، ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه وحدتیه، رئیس و معاونین اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد، معلمین، روحانیون، نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از دانش آموزان برگزار شد و در پایان از معلمان برتر مدارس، کارکنان اداره آموزش و پرورش منطقه و بازنشستگان تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6100045

دیگر خبرها

  • وعده صادق امنیت ملی ایران را به صورت جهشی ارتقا داد
  • جشن بزرگداشت روز جهانی ماما در یزد
  • مجمع‌عمومی اتحادیه دانشگاه‌ها و مؤسسات غیرانتفاعی برگزار می‌شود
  • سلیمانی: تاریخ انتخابات فدراسیون ژیمناستیک تغییر نمی‌کند/فدراسیون جهانی از مواضع خود کوتاه نمی‌آید
  • مراسم روز معلم در سعدآباد برگزار شد
  • اخطار فدراسیون جهانی به ژیمناستیک ایران/ انتخابات قطعا برگزار شود
  • مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی در بندرعباس برگزار شد
  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • بازدید دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی از ایسنا
  • یادواره شهدای دانش آموز در یزد