Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@22:36:17 GMT

گزارش زنده؛ دوئل بزرگ شاگردان کلوپ و لمپارد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۳۱۱۴

گزارش زنده؛ دوئل بزرگ شاگردان کلوپ و لمپارد

در هفته دوم رقابت‌های لیگ جزیره آبی‌پوشان لندنی در خانه میزبان مدافع عنوان قهرمانی فوتبال انگلستان هستند؛ جدالی جذاب میان شاگردان فرانک لمپارد و یورگن کلوپ.

به گزارش "ورزش سه" پس از شروع قاطعانه شاگردان فرانک لمپارد مقابل برایتون در فصل جدید لیگ انگلیس در کنار برتری هیجان‌انگیز لیورپول در دوئلی که در آن 7 گل رد و بدل شد، حالا این دو تیم قدرتمند دنیای فوتبال در جریان هفته دوم رقابت‌های لیگ جزیره، در ورزشگاه استمفوردبریج به مصاف یکدیگر می‌روند؛ دو تیم در بازار نقل و انتقالات تابستانه فعالیت پررنگی را از انجام دادند و همین باعث شده است تا امشب هواداران فوتبال در انتظار یک دوئل جذاب و تماشایی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با گزارش زنده این مسابقه در ادامه با ما همراه باشید؛ دیداری که حساس‌ترین جدال هفته دوم لیگ برتر فوتبال انگلستان به شمار می‌رود و دو تیم تلاش می‌کنند تا به دومین پیروزی خود در فصل جدید برسند و از همین ابتدای فصل در کورس رقابت قرار گیرند.

 

 

 

 

20:05 - آمار بازی های رو در روی دو تیم چلسی و لیورپول:

۱۸۶ بازی رسمی

٨١ برد برای لیورپول

۴۱ تساوی

۶۴ برد برای چلسی

 

 

 

20:01 - یورگن کلوپ در 5 بازی ای که در لیگ و در استمفوردبریج به مصاف چلسی رفته، 3 برد، 1 تساوی و 1 شکست به دست آورده است.

 

 

19:59 - لیورپول برای اولین بار از اکتبر 2018 و تساوی بدون گل مقابل منچسترسیتی، به مصاف تیمی میرود که در جدول بالاتر از آنها قرار گرفته است!

 

 

19:58 - از زمان قطعی شدن قهرمانی قرمزها در ژوئن 2020، لیورپول در 8 بازی خود در لیگ جزیره، 15 گل خورده. جالب اینجاست آنها پیش از قطعی شدن قهرمانی‌شان در 23 بازی قبلی، 15 بار دروازه خود را باز شده دیدند.

 


19:55 - چلسی در هر سه بازی قبلی خود مقابل لیورپول در لیگ جزیره شکست خورده است. آبی ها تنها در بازه زمانی نوامبر 2010 تا می 2012، با چهار شکست آمار بدتری به ثبت رسانده اند.

 

 

 

 


19:54 - صلاح در آستانه صد گله شدن؛
فوق ستاره مصری لیورپول در صورتی که امشب بتواند مقابل تیم سابق خود گلزنی کند، به رکورد 100 گل زده در لیگ برتر فوتبال انگلیس می‌رسد. وی هفته گذشته در جریان برتری 4 بر 3 لیورپول مقابل لیدز توانست برای تیمش هت‌تریک کند.
19:51 - اشلی کول مدافع چپ سابق چلسی برای تماشا دیدار حساس امشب در ورزشگاه استمفوردبریج حضور دارد.

 

 

19:47 - ترکیب چلسی برابر لیورپول؛ لمپارد برای این دیدار حیثیتی از مثلث مونت، هاورتز و ورنر در خط آتش خود استفاده کرده است.

 

 

19:45 - ترکیب لیورپول برابر چلسی؛ نکته جالب حضور تیاگو آلکانترا روی نیمکت سرخ‌پوشان آنفیلد است که کلوپ می‌تواند از خرید جدید خود در نیمه دوم جدال امشب رونمایی کند.

 

 

 

 

19:41 - تیاگو آلکانترا خرید جدید لیورپولی‌ها که به تازگی از بایرن مونیخ با انتقال 30 میلیون یورویی به جمع شاگردان کلوپ پیوسته است، پیش از شروع بازی در کنار سایر همبازیان خود در تمرین آماده سازی حاضر شد.

 

19:39 - فابینیو با تصمیم یورگن کلوپ امروز در خط دفاعی تیمش حضور پیدا کرده و زوج ورجیل فن‌دایک است.

چلسی لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی لیورپول لیگ جزیره دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۳۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنژ پوستکوعلو: فصل بعد به سوئد می روم

سرمربی تاتنهام در کنفرانس مطبوعاتی در مورد برنامه اش برای فصل آینده حرف زد. 

طرفداری | آنژ پوستکوعلو، سرمربی تاتنهام در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تاتنهام و چلسی حاضر شد. سرمربی استرالیایی تاتنهام در مورد حریفِ همشهری تیمش صحبت کرد و در نهایت راجع به برنامه اش برای فصل آینده با لحن طنز حرف زد. 

تیم از بازی آخر مقابل چلسی با چالش های زیادی دست و پنجه نرم کرده است. ما مجبور شده ایم بر مشکلات در بسیاری از زمینه ها غلبه کنیم، اما در بیشتر موارد ثبات نسبی خود را حفظ کرده ایم.

از نظر بازیکنان، شرایط تیم تا آن مقطع خوب بود و در بازی ها ریتم خوبی داشتیم. اما از آن زمان به بعد با مشکلاتی در بخش های مختلف روبرو شدیم و مجبور شدیم بر این چالش ها غلبه کنیم، برخی با موفقیت و برخی دیگر نه چندان. با این حال، در مجموع عملکرد نسبتا ثابتی داشته ایم.

چلسی اخیرا عملکرد بسیار خوبی داشته است. آنها بازیکنان با استعدادی دارند و پوچتینو هم  یک مربی عالی است. بنابراین، صرف نظر از همه این موارد، می دانیم که بازی خارج از خانه مقابل آنها در ورزشگاهشان و در یک دربی لندن، بازی سختی خواهد بود.

سوئد سیستم VAR را رد کرده است - شما همیشه در مورد VAR نظر بسیار واضحی داشتید؟

بله، من به آنجا نقل مکان می کنم.

شغل جدیدتان در هلسینبورگ (شهری در سوئد) خواهد بود؟

نه، من فقط به آنجا نقل مکان می کنم. 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • پوستکوگلو: کلوپ زود به سطح اول فوتبال جهان برمی‌گردد
  • پلی به گذشته - صعود لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل چلسی (2005/5/3) / فیلم
  • کلوپ: به عنوان یک پیرمرد توصیه می‌کنم لیگ برتر را از جنایت مدیران آن نجات دهید
  • صلاح خودخواه‌ترین بازیکنی است که دیده‌ام!
  • معرفی یک گلر جدید از تیم اخباری(عکس)
  • گرام سونس: محمد صلاح خودخواه‌ترین بازیکنی است که به عمرم دیده‌ام
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام‌ + پخش آنلاین
  • پوچتینو: من هم با پوستکوعلو به سوئد می روم
  • آنژ پوستکوعلو: فصل بعد به سوئد می روم
  • اولین خروجی لیورپول بعد از کلوپ مشخص شد