Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@07:03:14 GMT

شهروند اراک در پیکار با خاتم اردکان ناکام ماند

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۳۲۳۶

شهروند اراک در پیکار با خاتم اردکان ناکام ماند

به گزارش خبرنگار مهر، هفته سوم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور با انجام هفت پیکار عصر روز یکشنبه در شهرهای، قزوین، اراک، ورامین، تهران، ارومیه، اصفهان و سیرجان پیگیری شد، که تیم شهروند اراک میزبان خاتم اردکان بود.

تیم والیبال شهروند اراک اگرچه در نخستین گام از هفته سوم لیگ برتر فصل جدید مغلوب تیم میهمان شد، اما با اقتدار ظاهر شد و باخت شرافتمندانه برای خود رقم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهروند اراک در بازی هفته اول در استراحت به سر برد. در هفته دوم نیز به دلیل عدم صدور کارت بازی به دلیل بدهی مالی به فدراسیون، باخت فنی ۳ بر صفر مقابل تیم هورسان رامسر در کارنامه اش ثبت شد. اما تیم خاتم اردکان در این رقابت، از تجربه دو بازی گذشته خود در فصل جدید سود برد.

بازیکنان والیبال شهروند، طی هفته‌های گذشته شرایط بحرانی و پر استرس را به خاطر برخی از مشکلات پیش آمده پشت سر گذاشتند. اما در مقابل تیم خاتم اردکان با اقتدار ظاهر شدند و اولین تجربه خود را در لیگ برتر فصل جدید پشت سر گذاشتند.

در نهایت، پیکار هفته سوم لیگ برتر والیبال شهروند اراک و خاتم اردکان با نتیجه ۳ بر صفر (۲۵ بر ۲۳)، (۲۵ بر ۲۰) و (۲۵ بر ۱۷) به سود تیم مهمان پایان یافت.

گفتنی از پس از استعفای احمد لاهویی سرمربی پیشین تیم شهروند اراک، حسن سمیعی به عنوان سرمربی سکان تیم والیبال شهروند اراک را برعهده گرفت.

اصغر میرزایی به عنوان داور اول و حامد آقابراری به عنوان داور دوم داوری این پیکار را برعهده داشتند و شهباز صدری به عنوان ناظر فنی و محسن شوشتری به عنوان ناظر داوری بر این رقابت نظارت داشتند.

ترکیب تیم والیبال شهروند اراک را در این دیدار محمد امین حیدری، محمدرضا بیک، مهدی ثامنی، سعید حسین قلی زاده، علی طبری، امیر افشار، معین معین فر، احمدرضا میرهادی، کاوه قاسمی، علی حمیدی، محمد عطایی، علیرضا قهرمانی، مجتبی فرهادی و علی سمیعی فر تشکیل می‌دادند.

گفتنی است، در هفته چهارم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور، شهروند اراک میهمان راهیاب ملل کردستان است. این بازی روز چهارشنبه دوم مهر ماه برگزار خواهد شد.

کد خبر 5028728

منبع: مهر

کلیدواژه: اراک لیگ برتر والیبال تیم والیبال شهروند اراک تیم والیبال خاتم اردکان ویروس کرونا شیراز هفته دفاع مقدس شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا توهین به پیامبر کرمانشاه گرگان انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی اردبیل خطبه های نماز جمعه والیبال شهروند اراک خاتم اردکان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۳۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون والیبال، رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا با حضور ۳۲ تیم از روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت آغاز شد و فردا (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت) در روی‌اِت کشور تایلند با معرفی برگزیدگان پایان می‌یابد.

تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک (حبیب اکبرزاده – امیرعلی قلعه نوی) با شکست دو بر صفر نیوزلند دو (پاچئو داوی – وستی توماس) به نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا راه یافت.

ملی‌پوشان ساحلی که امروز (شنبه ۱۵ اردیبهشت) برای دومین بار به میدان می‌رفتند با امتیازات ۲۱ بر ۱۰ و ۲۱ بر ۷ حریف را شکست دادند تا به پنجمین برد خود در این مسابقات دست یابند.

با کسب این نتیجه و راه‌یابی تیم ملی والیبال ساحلی ایران به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی زیر ۱۹ سال پسر آسیا، حبیب اکبرزاده و امیرعلی قلعه نوی موفق به کسب سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان شدند که این رقابت‌ها در شانگلو چین برگزار می‌شود.

ساحلی‌بازان کشورمان در دیدار بعد به مصاف استرالیا یک (راکر گراهام جت – دونووان کیلیان) خواهند رفت تا تکلیف حضورشان در دیدار فینال مشخص شود.

حبیب اکبرزاده – امیرعلی قلعه نوی در مرحله مقدماتی در گروه C قرار داشتند و ویتنام یک(انگوین هووآنگ لانگ – دان چان سامای)، استرالیا دو (بنت فینلی – فجس آدام) و تایلند سه (اوتای جائنگ – وانسون گوئن) را شکست دادند و به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شدند و با شکست هنگ کنگ دو (وونگ هویی یو – لی هویفونگ) به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.

نادر انصاری ناظر داوری مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا است و عبدالرئوف بستگانی به عنوان سرمربی، مرتضی احمدی پوربندری (مربی)، محمد رمضانی (سرپرست) و اکبر مسیبی به عنوان داور همراه، ملی پوشان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

کد خبر 6096564 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • رونمایی از خرید جدید شهداب برای فتح لیگ و آسیا
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۶ اردیبهشت
  • تقابل آلومینیوم، پیکان در اتوبان تهران
  • پایان پیکار‌های ووشو جوانان دختر مازندران در بابلسر
  • برپایی نمایشگاه هنر در لارستان همزمان با هفته کار و کارگر + تصاویر
  • صعود مدافع قهرمانی به فینال لیگ بسکتبال/ مهرام؛ ناکام بزرگ
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • تحمیل ایده یا مشکلات شخصیتی؛ چرا سرمربیان هلندی در فوتبال انگلیس ناکام می‌مانند؟
  • تیم دانشگاه آزاد آزادشهر قهرمان مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد شد
  • ستاره حریف والیبال ایران VNL را از دست داد