Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-30@04:09:25 GMT

اسرائیل رژیم ناهمگون در پیکره منطقه است

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۳۲۶۶

ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران در حاشیه نشست امروز یکشنبه (30 شهریور ماه) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران، گفت: جمهوری اسلامی ایران پایگاه اصلی خیزش اسلامی در منطقه و از مهمترین کشورهای منطقه است.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی بیگانگان اصلی منطقه هستند، افزود: مردم فلسطین از فرزندان واقعی منطقه هستند و اسرائیل رژیم ناهمگون در پیکره منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه برخی از حکام کشورهای عربی  اقداماتی مثل عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را دنبال می‌کنند که برای منطقه به ویژه مردم فلسطین مضر است.

ابوشریف عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را خیانت دانست و تصریح کرد: ما به دنبال طرح‌هایی هستیم که با این اقدامات مقابله کنیم. متاسفانه از زمانی که ترامپ به قدرت رسید، برجام را پاره کرد و سپس محاصره شدید اقتصادی علیه ایران صورت گرفت و فشار اقتصادی بر مردم منطقه و فلسطین افزایش یافت.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران یادآور شد: مستکبرین هر روز توطئه‌‌های جدید مانند معامله قرن، الحاق کرانه باختری به رژیم صهیونیستی و در نهایت هم عادی سازی کشورهای عربی با اسرائیل را دنبال می‌کنند لذا ما در جلسه با اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس اقدامات مقابله با این مسئله را بررسی کردیم و به نظر می‌رسد که این جلسات باید ادامه داشته باشد.

ابوشریف در پایان تاکید کرد: وحدت امت اسلامی مهمترین نکته برای مقابله با این روند به ویژه عادی سازی است هرچند اراده ملت‌ها در دست رژیم‌های خیانت کار است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: جنبش جهاد اسلامی فلسطین رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی فلسطین جنبش جهاد اسلامی فلسطین رژیم صهیونیستی عادی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۳۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات حمله موشکی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، شبکه المیادین به نقل از منابع رسانه‌ای صهیونیستی اعلام کرد که پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در مزارع اشغالی «شبعا» در ساعات گذشته مورد حمله بی‌سابقه حزب‌الله با موشک قرار گرفتند.

ارتش رژیم اسرائیل نیز اعلام کرد که پرتاب ۲ موشک از لبنان به سمت کوه «هاردوف» را رصد کرده است.

ماجرای جنگ تمام نشدنی اسرائیل در جنوب لبنان یا رویای سرقت از سرزمین ثروت

حزب‌الله لبنان نیز در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: پایگاه رویسات العالم اسرائیل در تپه‌های اشغالی «کفر شوبا» را با سلاح‌های موشکی هدف قرار دادیم.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 847895 برچسب‌ها لبنان خبر ویژه رژيم صهيونيستى فلسطین طوفان الاقصی

دیگر خبرها

  • اظهارات جدید وزیر خارجه انگلیس علیه ایران | این راهکار بزرگ‌ترین ضربه به ایران و حماس خواهد بود
  • ریاض: به توافق امنیتی با آمریکا نزدیک شده‌ایم
  • جزئیات حمله موشکی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی
  • جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود
  • اعتراضات دانشجویی در آمریکا می‌تواند به «مردم عادی» هم منتقل شود
  • اندونزی: هیچ عادی سازی روابطی با اسرائیل وجود ندارد
  • بدون حمایت ایران اکنون نامی از فلسطین نبود
  • هویت پوشالی صهیونیست‌ها در مقابل ایمان و قدرت موشکی ایران فروریخت
  • الهندی: پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادربه حفاظت از خود نیست
  • الهندی:پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادر به حفاظت از خود نیست