Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: سازمان های مردم نهاد جوانان استان یزد مشارکت های بسیار خوبی در فعالیت های مختلف دارند و ایام شیوع بیماری کرونا نیز فعالیت ها متوقف نشده و از طریق فضای مجازی و انلاین برنامه های مختلف برگزار شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا، "مسعود شریعتی" مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان یزد که به ریاست "محمدعلی طالبی" استاندار یزد برگزار شد، گفت: بر اساس دستورالعمل‌هایی وزارت ورزش و جوانان، در خصوص اینکه جوانان باید مشارکت بیشتری در عرصه‌های فعالیت‌های اجتماعی داشته باشند برنامه‌ها و طرح‌های جدیدی برنامه‌ریزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریعتی گفت: فعالیت سمن‌ها  نشان‌می‌دهد که حضور فعالانه جوان در عرصه‌های اجتماعی سبب شد استان یزد در بین استان‌های برتر قرار گیرد و استان یزد در بین سه استان برتر در حوزه‌ مشارکت‌های اجتماعی انتخاب شد.

وی افزود: گزارشات جوانان نشان می‌دهد که در نیمه اول سال 99 با وجود بحث کرونا مشارکت‌های خوبی داشتند، با توجه به اینکه 70 سمن  جوانان در استات یزد وجود دارد همین تعداد توانستند در زمینه کرونا بیش از 800 میلیون تومان فعالیت‌های مختلفی داشتند و به آسیب‌دیدگان از کرونا کمک‌های نقدی، غیرنقدی، بهداشت و درمانی داشتند که نسبت به وضعیت اقتصادی موجود مشارکت بالایی را نشان می‌دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: برنامه‌هایی در نظر گرفته شده افزایش مشارکت در امور توسعه اشتغال، ارائه آموزش‌های لازم و پایدار برای جوانان فارغ‌التحصیل دانشگاه‌ها است، برنامه‌ها در حوزه‌های مختلف کاری که توسعه مشارکت جوانان در تعاونی‌ها پیگیری شده است، امیدواریم سایر دستگاه‌ها با ما تعامل داشته باشند.

شریعتی ادامه داد: باید بتوانیم با محوریت جوانان تعاونی‌هایی را با اعضای جوان تشکیل دهیم و با اختصاص اعتبار بتوانند ایده‌های خوب خود را در تعاونی‌ها پیاده کنند و در زمینه توسعه اشتغال و درآمد در حوزه تعاون با محوریت جوانان استفاده نمود.

وی با اشاره به اینکه بیش از 55 سمن در مرکز استان مستقر هستند افزود: امیدواریم با تسریع در احداث خانه‌های جوان، توسعه فعالیت‌های اجتماعی و مشارکت جوانان را در سطح استان با تعامل دستگاه‌ها داشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد تصریح کرد: جوانانی که در رشته‌های مختلف استعداد دارند می‌توانند با مراجعه به مجمع سمن‌های استان تقاضای خود را برای مشارکت‌های در فعالیت‌های اجتماعی، مشاوره‌ در حوزه دستگاه اجرایی و اجرای طرح‌های کارورز با ایده‌های نو و خوب، در راستای پرورش مدیران جوان ما را یاری دهند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: یزد استان ستاد ساماندهی امور جوانان استان یزد استان ها سمن جوانان کرونا مدیرکل ورزش و جوانان استان جوانان استان یزد فعالیت ها برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۳۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ملی روز مریانج/ ۵ هزار نفر در بازار مبل فعالیت می‌کنند

مسعود علیمحمدی عصر چهارشنبه در نشست خبری روز مریانج اظهار کرد: سال گذشته پیرو مصوبه شورای شهر ۱۴ اردیبهشت ماه به عنوان روز مریانج مصوب شد.

وی افزود: با پیگیری‌هایی که انجام داده‌ایم به دنبال ثبت ملی شهر مریانج در تقویم کشور هستیم.

شهردار مریانج با اشاره به شعار امسال گفت: امسال با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب و تأکید به مشارکت‌های مردمی در بحث اقتصاد در شهرداری مریانج ما به دنبال مباحث اقتصادی و معیشت مردم خواهیم بود.

علیمحمدی خاطرنشان کرد: یک بحث سیر مریانج و گسترش بازار مبل مریانج را برای مباحث اقتصادی پیگیری می‌کنیم.

وی با اشاره به بازار مبل مریانج بیان کرد: مریانج به عنوان ورودی همدان در کریدور غرب کشور می‌تواند مرکز خرید و فروش مبل و صادرات به عراق باشد و ارزآوری خوبی را فراهم کند.

شهردار مریانج عنوان کرد: بیش از ۵ هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم امروز در بازار مبل مریانج مشغول به کار هستند و به دنبال گسترش آن هستیم.

وی با بیان اینکه بحث سیر در مریانج مغفول مانده است، گفت: باوجود ثبت جهانی سیر مریانج اما کاری برای آن صورت نگرفته و سیر مریانج مغفول مانده است.

علیمحمدی خاطرنشان کرد: المان سیر در آینده نزدیک در شهر مریانج نصب خواهد شد و به دنبال ایجاد بازار تخصصی سیر نیز هستیم.

کد خبر 6094435

دیگر خبرها

  • آغاز گردهمایی معاونان امور جوانان ادارات کل ورزش و جوانان در مشهد
  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • شکل گیری ۱۴ شبکه تخصصی در حوزه سمن‌های جوانان
  • برگزاری همایش بزرگ عقیدتی سیاسی در بافق
  • ثبت ملی روز مریانج/ ۵ هزار نفر در بازار مبل فعالیت می‌کنند
  • حق پخش فقط متعلق به استقلال و پرسپولیس نیست
  • جامعه امروز ما نیاز به تفکر معلمان شهید دارد
  • انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس
  • جهش تولیدات صنعتی با کمک بخش نخبگانی از طریق تقویت حضور دانش‌بنیان‌ها در صنایع بزرگ
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا