Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسمی از راه اندازی پویش «مهر اربعین» برای جمع آوری اقلام تحصیلی دانش آموزان خبر داد و گفت: موكب «حرم عشق» هم با هدف ساخت صحن جدید حرم مطهر حضرت اباعبدالله (ع)، راه اندازی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «اسكندر قاسمی»، امروز (یکشنبه ٣٠ شهریور) در جلسه ستاد اربعین حسینی با اشاره به اینکه در سال قبل، ٦٨موكب از استان فارس در اربعین فعالیت داشتند، گفت: یکصد هزار نفر از زائران حضرت سیدالشهدا (ع) تحت پوشش فعالیت این موکب ها قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس با اشاره به اینکه امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا، اعزام به عراق شکل نمی گیرد، یادآور شد: موکب سلامت برای تهیه و توزیع اقلام بهداشتی ایجاد می شود.

وی با اشاره به اینکه موکب مهربانی برای توزیع کمک های مردمی و مواسات و همدلی، راه اندازی می شود و 18 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع می شوند، افزود: در این راستای پویش «مهر اربعین» برای جمع آوری اقلام تحصیلی دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

قاسمی با یادآوری این مطلب که موكب «حرم عشق» هم با هدف ساخت صحن جدید حرم مطهر حضرت اباعبدالله (ع)، راه اندازی خواهد شد، تاکید کرد: این صحن هم اکنون در حال ساخت است.

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: موکب اربعین ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس زائران اربعین حسینی عزاداری اربعین اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین شیراز راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۳۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مسئول مرکز خیریه و موکب جان نثاران حضرت زهرا (س) گفت: ارزش هر بسته معیشتی بیش از هفت میلیون ریال و شامل مواد غذایی اولیه مورد نیاز خانوار‌ها همچون برنج، ماکارانی، روغن، رب گوجه، و لپه است.

خادمی افزود:  برای تهیه این اقلام بیش از ۷۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی گفت: این مرکز همچنین تعدادی لوازم خانگی شامل تشک، پتو، آرام پز، چینی آلات و چمدان را به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال بین زوج‌های نیازمند و خانواده‌های کم برخوردار توزیع کرده است.

مسئول مرکز خیریه و موکب جان نثاران حضرت زهرا (س) گفت: همه هزینه‌ها توسط خیران تامین و پرداخت شده است.

دیگر خبرها

  • شرکت ۴۴هزار دانش‌آموز در امتحانات نهایی در چهارمحال وبختیاری
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • مواکب کوچک اربعین ساماندهی می‌شود
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • وضعیت قرمز در مدارس با افت شدید تحصیلی؛ معدل دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • افت شدید تحصیلی دانش آموزان در دولت رئیسی/ معدل سال آخر دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • خودآگاهی و شناخت اجتماعی برای هدایت تحصیلی نیاز است
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش‌آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت