Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها – فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت: امسال همزمان با هفته دفاع مقدس ۲۰۰ برنامه با هدف بزرگداشت هفته دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان و آینده‌ساز کشور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مراغه، سرهنگ پاسدار سعید رشیدی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری 200 عنوان برنامه همزمان با هفته دفاع‌مقدس در این شهرستان، اظهار داشت: امسال همزمان با هفته دفاع مقدس 200 برنامه با هدف بزرگداشت هفته دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان و آینده ساز کشور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توزیع 70 هزار بسته معیشتی و نوشت‌افزار ‌در مراغه / پایگاه‌های بسیج روستایی دست به کار شدند + فیلمنخستین شهید مدافع سلامت مراغه آسمانی شدروش عجیب خشک‌کردن درختان در "باغ‌شهر ایران"/ ضرورت ورود دادستانی مراغه و برخورد با متخلفان

وی افزود: هفته دفاع مقدس فرصتی مناسب برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره) بوده و بهترین فرصت برای انتقال دستاوردها و ارزش‌های دوران حماسه به نسل جوان و آیندگان است لذا باید از این فرصت به خوبی استفاده کرد. اگر امروز سربلند هستیم و در دنیاحرفی برای گفتن داریم به برکت دفاع مقدس بوده و این دوران برگ زرینی در تاریخ ایران درچندصد سال گذشته است.

فرمانده سپاه ناحیه مراغه در ادامه با اشاره به شرایط حساس کشور درمقابله با کرونا، گفت: اگر در دوران دفاع مقدس مردم وظیفه داشتند در جنگ شرکت و یا در پشتیبانی از جبهه نقش ایفا کنند حال در زمان کنونی وظیفه دارند با در خانه ماندن و رعایت پروتکل‌های بهداشتی کشور را از بحران کرونا عبور دهند.

وی اضافه کرد: نیروی مقاومت بسیج با تغییر تاکتیک با همان روحیه‌ای که در دوران دفاع مقدس حضور داشت امروز با رویکردی دیگر اقدام به محرومیت زدایی و کمک‌های مؤمنانه و رسیدگی به امورات مردم را در اولویت خود قرار داده است.

رشیدی با اشاره به اهم برنامه‌هایی که در طول هفته دفاع مقدس اجرا خواهد شد، ادامه داد: دیدار با امام جمعه شهرستان, افتتاح نمایشگاه جلوه‌های پایداری, نواخته شدن زنگ ایثار در مدارس, توزیع بسته‌های لوازم‌التحریر و ویزیت رایگان در درمانگاه امام خمینی (ره) و مناطق حاشیه‌ای شهر از جمله برنامه‌های این هفته است.

فرمانده سپاه مراغه در ادامه با تاکید به ضرورت الگو‌برداری از مسیر فکری شهدا توسط جوانان و نسل جدید ادامه داد: شهدا در زمان دفاع مقدس از شمالی‌ترین تا جنوبی‌ترین نقطه کشور را پاسداری کردند تا مرزهای کشور حفاظت شود.

وی ادامه داد: امروز نیز ما می‌توانیم با الگوها و ارزش‌های دفاع مقدس و با همان روش به دفاع از ملت، آرمان، اسلام و هویت ملی خودمان بپردازیم و موفق شویم. افتتاح خانه محروم, عطر افشانی و غبارروبی مزار شهدا, ویژه برنامه بزرگداشت رزمندگان دفاع مقدس و ده ها عنوان برنامه دیگر از جمله مواردی است که در طول هفته دفاع مقدس در مراغه اجرا خواهد شد.

‌رشیدی  در ادامه دفاع مقدس را به عنوان مظهر حماسه، ایستادگی، عزت و شرف ملت ایران در برابر دشمنان یاد کرد و خاطر نشان کرد: جنگ تحمیلی هشت ساله با رشادت‌های رزمندگان اسلام به تمام معنا ناکامی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سرخوردگی آنها را در پی داشت.

انتهای پیام/126/ ز‌‌

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان شرقی آذربایجان شرقی هفته دفاع مقدس دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۳۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنعت و دانشگاه دغدغه فرماندهان دفاع مقدس را رفع کردند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی فرجی، مشاور فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان در افتتاحیه رویداد صدرا با شعار «صنعت؛ دانشگاه؛ راه اشتغال» که در دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس و عملیات آغازین همانند فتح‌المبین از صنعت به خوبی استفاده نکردیم به نحوی که بیشتر از نیروی انسانی بهره می‌بردیم اظهار کرد: با گذشت زمان و در عملیات بعدی، مانند فاو از صنعتگران و دانشگاه بهره‌مند شدیم.

وی با اشاره به اینکه دغدغه فرماندهان دوران دفاع مقدس به‌واسطه صنعت و دانشگاه حل شد، افزود: صنعتگران و دانشگاهیان پل فاو را ایجاد کردند و جان رزمندگان برای عبور از اروند خروشان را نجات دادند.

مشاور فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تأکید بر اینکه ارتباط با صنعت و دانشگاه سبب حل مسائل و مشکلات بسیاری می‌شود، عنوان کرد: در دفاع مقدس بهره‌گیری از صنعت و دانشگاه کم بود؛ اما امروز به همت دانشمندان و دانشگاهیان، در حوزه فنون مختلف ازجمله مباحث نظامی و دفاعی در دنیا سرآمد هستیم. بیشترین دغدغه امروز در سپاه دغدغه اشتغال است و جلسات حول محور این مهم می‌چرخد.

فرجی با اشاره به اینکه انسجام و همدلی بین صنعت و دانشگاه مدنظر است، گفت: اطمینان و اعتماد کردن به جوانان مهم و کارساز است. توجه به علم، فرآوری و نوآوری از الزامات امروز بوده و برقراری ارتباط نظام‌مند دانشگاه و صنعت پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • صنعت و دانشگاه دغدغه فرماندهان دفاع مقدس را رفع کردند
  • دفاع مقدس ما امروز در جنگ نرم است
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان افتتاح می‌شود
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی