Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@23:10:34 GMT

هکرها اطلاعات پلیس های بلاروس را فاش کردند

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۴۷۴۸

هکرها اطلاعات پلیس های بلاروس را فاش کردند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از زد دی نت، هکرها اسامی و مشخصات فردی بیش از هزار مامور پلیس عالی رتبه را در کشور بلاروس افشا کرده اند.

از جمله اطلاعاتی که بدین شیوه افشا شده می توان به نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، محل خدمت و عناوین شغلی این نیروهای پلیس اشاره کرد. داده های مربوط به این ۱۰۰۳ مامور پلیس از طریق یک فایل در اینترنت دست به دست می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخش اعظم این نیروهای پلیس ستوان، سرگرد و سرهنگ هستند.

یک خبرگزاری ضددولتی بلاروس به نام نکستا نیز این اطلاعات را در کانال تلگرام رسمی خود منتشر کرده است. هنوز مشخص نیست آیا اطلاعات منتشر شده از این طریق از صحت و دقت برخوردارند یا صرفا به منظور تسویه حساب شخصی در فضای مجازی در دسترس قرار گرفته اند.

وزارت کشور بلاروس نشت این اطلاعات را تایید کرده، اما در مورد میزان صحت آنها سکوت کرده و افزوده که تلاش برای شناسایی عوامل این رویداد ادامه می یابد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پلیس هکرها اینترنت اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۴۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران قدیم/ پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران (عکس)

نیم قرن قبل، در ایران انواع گواهینامه از سه نوع به دو نوع کاهش یافت.   به گزارش اطلاعات آنلاین، نیم قرن پیش مسئولان به این نتیجه رسیدند که دو نوع گواهینامه پایه یک و دو برای رانندگی کفایت می‌کند.    روزنامه اطلاعات اول اسفند ۱۳۵۲ گزارشی از تغییر تقسیم بندی انواع گواهینامه رانندگی منتشر کرد.    همچنین در ادامه عکس‌هایی از اعمال قانون یک افسر راهنمایی رانندگی زن در خیابان‌های تهران نیم قرن پیش تماشا کنید.     کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بیمارستان رضوی مشهد: تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله
  • تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله
  • (تصویر) پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران قدیم
  • تهران قدیم/ پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران (عکس)
  • تهران قدیم| پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران/ عکس
  • هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان‌غربی
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان غربی
  • استفاده هکرها از دستگاه‌های سیسکو برای جاسوسی
  • پایان کار متهم به کلاهبرداری در بردسکن