Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، توییتر «الکره العراقیه» شب گذشته و بعد از پایان بازی تیم های فوتبال استقلال ایران و الشرطه عراق خبر داد «کرار محمد» یکی از بازیکنان تیم الشرطه قرنطینه شده است.

این بازیکن مشکوک به ویروس کرونا است و تا تایید آزمایش نهایی در قرنطینه به سر می برد.

این در حالی است که «گونزالو رودریگز» مربی بدنساز الشرطه هم به کرونا مبتلا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باتوجه به شیوع کرونا بین حریف شب گذشته تیم فوتبال استقلال، نگرانی از ابتلای بازیکنان و اعضای تیم نماینده ایران به این ویروس بالا گرفته است. البته کرار شب گذشته در لیست الشرطه حضور نداشت اما باتوجه به ارتباطش با سایر اعضای الشرطه در روزهای گذشته می تواند نگران کننده باشد. 

کد خبر 5028911

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال الشرطه عراق تیم فوتبال استقلال تهران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا ویروس کرونا لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانی فوتبال آسیا ویروس کرونا تیم فوتبال التعاون عربستان لیگ برتر فوتبال ایران لیگ برتر والیبال تیم فوتبال الشرطه عراق تیم فوتبال شهر خودرو مشهد والیبال تیم فوتبال تراکتور نقل و انتقالات لیگ بیستم فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۶۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش آلودگی آفت قرنطینه‌ای کرم برگ‌خوار پاییزه در مزارع ذرت بوشهر

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر از گسترش آلودگی آفت قرنطینه‌ای کرم برگخوار پاییزه در مزارع ذرت استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، کبری توکلی صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه آفت کرم برگ‌خوار پاییزه با دامنه میزبانی وسیع، یکی از مهمترین و خسارت مهم آفات است اظهار داشت: اخیراً حضور و بروز خسارت آن در مزارع ذرت استان مشاهده و تایید شده و با توجه به قدرت تخریب این آفت نیاز است تدابیر لازم برای مبارزه با آن اندیشیده شود.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین میزبان آفت کرم برگ‌خوار پاییزه، گیاهان علوفه‌ای هستند تصریح کرد: این مهم می‌تواند یک تهدید مهم برای بخش کشاورزی و دامداری باشد.

توکلی با بیان اینکه تاکنون 190 هکتار از مزارع استان بوشهر ذرت کشت شده است گفت: در دو شهرستان عسلویه و دشتستان که غالباً در مراحل ابتدایی رشد هستند به آفت آلوده شده و پیش‌بینی می‌شود سطح آلودگی به 400 هکتار افزایش یابد.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر سطح پایش مزارع استان خصوصاً مزارع گندم، ذرت و سبزی و صیفی را 65 هزار و 130 هکتار اعلام کرد.

وی اضافه کرد: با توجه به رفتار تهاجمی، قدرت پروازی، تولید مثل بالا و دامنه میزبانی گسترده این آفت نیاز است مدیریت بحران استانداری و همه نهادها متولی همکاری لازم در زمینه تامین اعتبار و نهاده را با جهاد کشاورزی داشته باشند.

انتهای پیام/190/.

دیگر خبرها

  • نگرانی پنتاگون از سطح روابط نیجر با ایران
  • آخرین آمار جهانی کرونا؛ فقط ۲ کشور در روز گذشته ابتلای جدید داشتند
  • شهروندان ابتلا به بیماری‌های حاد تنفسی، کرونا و آنفلوآنزا را شوخی نگیرند
  • افزایش ابتلا به بیماری اسهال و استفراغ و آبله مرغان در کودکان و نوزادان
  • آمار جهانی کرونا؛ فقط ۲ کشور در روز گذشته ابتلای جدید داشتند
  • ناراحتی سیمئونه: با این وضع نمی‌شود ادامه داد
  • آمار جهانی کرونا؛ آمریکا رکورددار مبتلایان روزانه
  • میزان شیوع آنفلوانزا و کرونا در کشور / از مصرف خودسرانه دارو و آنتی‌بیوتیک خودداری کنید
  • آمار جهانی کرونا؛ هنگ‌کنگ رکورددار فوتی‌های روزانه
  • گسترش آلودگی آفت قرنطینه‌ای کرم برگ‌خوار پاییزه در مزارع ذرت بوشهر