Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@20:04:13 GMT

کاهش ۸ درصدی نزاع در مازندران

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۶۲۱۸

کاهش ۸ درصدی نزاع در مازندران

ایسنا/مازندران مدیرکل پزشکی قانونی مازندران، آمار معاینات انجام شده، پنج ماه سالجاری در استان را ۹۹۵۰ نفر اعلام کرد و گفت: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال پیش ۸ درصد کاهش داشت.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان مازندران، علی عباسی با اشاره به کاهش ۸ درصدی نزاع در ۵ ماهه نخست سال در مازندران اظهارکرد: از این آمار ذکر شده ۶۴۶۰ نفر مرد و مابقی زن هستند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیشترین نزاع به ترتیب مربوط به شهرهای ساری و میاندرود با عدد ۱۹۶۰، بابل با عدد ۱۳۵۹ و آمل با عدد ۱۱۰۳ نفر و کمترین موارد نزاع به  شهرستان  فریدونکنار با عدد ۱۱۲ نفرثبت شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران خاطرنشان کرد: براساس آمار ارجاعی از مراکز استان ، تیرماه با ۲۳۹۲ ، مرداد با ۲۲۲۵ و خرداد  با ۲۰۸۹ و اردیبهشت با ۱۹۹۳ به ترتیب بیشترین  و  فروردین با ۱۲۵۱ کمترین مورد نزاع گزارش شده است.

عباسی با تاکید بر اینکه نزاع و درگیری بیشترین دلیل مراجعه افراد به مراکز پزشکی قانونی است، تصریح کرد:بخش قابل توجهی از افراد به دنبال وقوع نزاع و درگیری از طرف مراجع قضایی و انتظامی به مراکز پزشکی قانونی ارجاع می شود که بر اساس نوع و میزان آسیب دیدگی با توجه به قانون مجازات اسلامی برای آنان گواهی صادر می شود.

وی یکی از دلایل بالا بودن آمار نزاع را پائین بودن سطح تحمل افراد در جامعه دانست و گفت: می توان با آموزش مهارت های زندگی به خصوص در سنین پایین میزان تحمل افراد را در شرایط استرس بالا برد تا افراد به جای درگیری فیزیکی، با بحث، گفت و گو و تفاهم مشکلات فی ما بین را حل و فصل کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی نزاع پزشكي قانوني مازندران پزشکی قانونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۶۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قمه کشی باورنکردنی در ارومیه + فیلم

فرمانده انتظامی آذربابجان‌غربی گفت: شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه، در دستور کار ویژه پلیس است.

به گزارش مشرق، سردار رحیم جهانبخش افزود: در پی وقوع نزاع و درگیری شب گذشته در یکی از محلات ارومیه و انتشار کلیپ آن در فضای مجازی، بنا به حساسیت موضوع، تمامی متهمان شناسایی شده و رسیدگی سریع به آن در دستور کار ویژه پلیس استان قرار گرفته است.

وی افزود: پس از تکمیل پرونده و دستگیری متهمان، جزئیات آن به اطلاع عموم شهروندان عزیز قرار خواهد گرفت.

سردار جهانبخش تاکید کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و قطعاً اجازه جولان به مخلان امنیت عمومی را نمی دهیم.

دیگر خبرها

  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • پیاز این‌گونه ۱۵۹۸ درصد گران شد/ تغییر ۱۵۴۰ درصدی قیمت گوشت در ۷ سال گذشته
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه
  • قمه کشی باورنکردنی در ارومیه + فیلم
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در استان کردستان
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در کردستان
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق کردستان در سال گذشته