Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@01:35:58 GMT

انتخاب مربیان تیم ملی کبدی ساحلی بانوان

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۶۸۵۲

انتخاب مربیان تیم ملی کبدی ساحلی بانوان

نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی از انتخاب مربیان تیم ملی کبدی ساحلی بانوان خبر داد. - اخبار ورزشی -

صغری روح‌بخش شیوایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: بانوان قرار است برای نخستین بار به بازی‌های آسیایی ساحلی اعزام شوند. در دوره‌های گذشته تیم آقایان در این مسابقات شرکت و صاحب مدال طلا شده است و این بار سیاست وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک مبنی بر این است که بانوان کبدی با توجه به نتیجه درخشان و کسب مدال طلا در بازی‌های آسیایی جاکارتا به این مسابقات اعزام شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به همین منظور فدراسیون کبدی جلسه کمیته فنی را هفته گذشته برگزار و مربیانی که مورد اعتماد کمیته فنی هستند را انتخاب کرد. ما سابقه مربیگری کبدی ساحلی را در قالب مسابقات قهرمانی کشور، دسته جات آزاد و حتی اردوهای مختلف ساحلی داشته‌ایم، ولی مربی تیم ملی نداشتیم و برای انتخاب مربی باید کمیته فنی بررسی می‌کرد که سرانجام دو مربی خانم را انتخاب کردند.

شیوایی درباره برگزاری اردوهای تیم ملی گفت: اردوهای تیم ملی را نیز بعد از برنامه ریزی پایانی ضمن انجام پروتکل‌های بهداشتی و با نظر مساعد فدراسیون پزشکی برگزار خواهیم کرد.

مکاتبه ساکی با فرهادی‌زاد برای حل مشکل ملی‌پوش دوچرخه‌سواری/ وعده شیوایی برای کسب مدال کبدی در بازی‌های ساحلی آسیایی

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کبدی کبدی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۶۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیرکل فدراسیون کبدی مشخص شد

به گزارش “ورزش سه”، در بخشی از این حکم آمده است:

نظر به تخصص، تجربیات و سوابق جنابعالی به موجب این حکم به سمت دبیر کل فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران منصوب می شوید. امید است با تلاش و جدیتی که در جنابعالی سراغ است، اهتمام خود را در راستای سیاست های کلی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون کبدی بعمل آورید.

رشیدی دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی بوده و پیش از این به مدت ۷ سال مسولیت روابط عمومی و بین الملل فدراسیون را در کارنامه خود داشته است.

دیگر خبرها

  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم انتخاب قهرمانان ورزش سال 1402/ کیانی و میرزازاده قهرمانان زن و مرد ایران از نگاه مردم شدند
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند
  • برترین قهرمانان ایران انتخاب شدند/ «ناهید کیانی و امین میرزازاده» بانو و آقای ورزش ایران
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شد!
  • انتخاب بهترین‌های ورزش ایران
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم
  • دبیرکل فدراسیون کبدی مشخص شد