Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@14:56:09 GMT

توزیع هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان نوری

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۷۱۵۳

توزیع هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان نوری

اسدی با بیان اینکه رزمایش کمک مومنانه با بهره گیری از ظرفیت معنوی ایام ماه صفر با هدف‌گذاری کمک به نیازمندان در دست اقدام است، گفت: در مرحله آخر این رزمایش ۴۰۰ بسته لوازم التحریر همراه با هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان نور توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سید نعمت اسدی» ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی دفاع مقدس با بیان اینکه امسال با توجه به شیوع کرونا برنامه های متناسب با این ایام به صورت حقیقی و مجازی برگزار خواهد شد، به خبرنگاران گفت: تمامی برنامه‌های اجرایی هفته دفاع مقدس در شهرستان نور با حفظ پروتکل بهداشتی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه ناحیه نور تصریح کرد: سپاه ناحیه نور از ۳۱ شهریور ماه اولین روز آغاز هفته دفاع مقدس تا پایان مهر ماه برنامه‌های ویژه‌ای را برای بزرگداشت دفاع مقدس تدوین کرده که اجرا خواهد شد.

 

وی ادامه داد: در این هفته  ۳ هزار نفر از پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس شهرستان نور تجلیل می شوند.

 

وی از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس شهرستان نور را رژه خودرویی سپاه در سطح شهر عنوان کرد و افزود: دیدار با ائمه جمعه شهرستان با حضور پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس و سخنرانی آنان که جزو راویان توانمند دفاع مقدس هستند، از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس خواهد بود.

 

اسدی با اشاره به اینکه در عرصه فضای مجازی برنامه‌های شاخصی با رویکرد از بین بردن هجمه دشمن در عرصه رسانه که امروز بر علیه رسول خدا(ص) به وجود آوردند تدوین شده است، یادآور شد: ۱۰ جایزه نفیس به ۱۰ نفر که بهترین نقاشی دفاع مقدس را در عرصه دانش‌آموزی کشیده‌اند، اهدا خواهد شد.

 

وی عنوان کرد: اجرای رزمایش مشترک با نیروی انتظامی شهرستان نور جهت آمادگی جسمانی بسیجیان در قالب گردان‌ها، طرح برنامه‌های فضای مجازی در عرصه روشنگری و اجرای برنامه‌های مسجد محوری با رعایت پروتکل بهداشتی در هر پایگاه از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

 

 فرمانده سپاه ناحیه نور در ادامه از اجرای رزمایش کمک مومنانه در پایان ماه صفر در این شهرستان خبر داد و گفت: رزمایش کمک مومنانه با رویکرد ایام ماه صفر با هدف‌گذاری کمک به نیازمندان که در مرحله قبل علاوه بر هزار و 400 بسته معیشتی، ۳۰۰ بسته لوازم التحریر نیز اهدا شده است را خواهیم داشت.

 

اسدی افزود: در مرحله آخر کمک مومنانه نیز در صدد تهیه ۴۰۰ بسته لوازم التحریر همراه با هزار و 500 بسته معیشتی هستیم.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: برنامه‌های دفاع مقدس در سطح شهرستان نور به ازای هر پایگاه مقاومت یک تا ۳ برنامه و حوزه‌های مقاومت از ۱۵ - ۱۸ برنامه و در سطح شهرستان نیز ۱۵ برنامه شاخص اجرا خواهد شد.

 

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش کمک مومنانه توزیع بسته معیشتی فرمانده سپاه نور مسابقه نقاشی لوازم التحریر هفته دفاع مقدس شهرستان نور کمک مومنانه بسته معیشتی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۷۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، احسان آهنگرافزود: این  بسته های گوشت قربانی مشارکتی ماه شوال به همت موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها قم وبا همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا شبکه ۳ سیما توسط ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران جهت کمک به نیازمندان آبرومند و مسجدی فراهم شد.

وی تصریح کرد نیازمندان از قبل به همت مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران شناسایی شده اند وبسته ها در جامعه هدفی. اعضای کمیته امداد امام. بهزیستی و زنان بی سر پرست یا بد سرپرست یا قشر آسیب پذیر جامعه تفسیم می‌گردد

آهنگر بیان کرد: از زمانیکه کرونا آغاز شده در این طرح خیرین محترم در اول هرماه قمری بسته های گوشت را آماده کرده  ودر اختیار نیازمندان آبرومندقرار می‌گیرد وهربسته آن ۱.۵ کیلوگرم استکه جمعا ۱ تن میباشد و ارزش تقریبی آن حدود ۷۵۰تا ۸۰۰ میلیون تومان می‌باِشد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب