Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@00:33:54 GMT

حسینی و چالش آسیایی؛ نه خوب، نه بد!

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۷۴۵۴

سنگربان استقلال پس از نمایش نه چندان مناسب در فینال جام حذفی، از اولین بازی آسیایی نمره قبولی گرفت.

به گزارش "ورزش سه" پس از اتمام فینال جام حذفی و قهرمانی تراکتور، بسیاری از هواداران استقلال سید حسین حسینی را یکی از مقصران اصلی از دست رفتن جام می‌دانستند، چرا که وی در آن دیدار اشتباهات تاثیرگذاری داشت اما تلاش کرد تا پس از اتمام فینال جام حذفی، تمرکز خود را روی تمرینات‌اش بگذارد و با آمادگی مناسب همراه کاروان استقلال به دوحه سفر کند؛ هر چند باشگاه استقلال برای حسینی یک رقیب جدی به نام رشید مظاهری جذب کرده و حتی شنیده می‌شود که شماره یک استقلال به دنبال جدایی از جمع آبی‌پوشان است، اما محرومیت از پنجره نقل و انتقالاتی باعث شد تا سنگربان استقلال در دیدارهای آسیایی هم بدون رقیب باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حسینی شب گذشته در دیدار مقابل الشرطه بازهم در ثبت نخستین کلین‌شیت خود در آسیا ناکام ماند؛ البته وی یک فوق‌واکنش  روی ضربه سر مهاجم الشرطه داشت  اما روی گل دریافتی آبی‌ها وی جایگیری مناسبی را انجام نداده بود و نتوانست ضربه سر آرام مهاجم الشرطه را دفع کند تا فیاض دروازه استقلال را فرو ریزد و سنگربان شماره یک آبی‌ها در حسرت کلین‌شیت بماند.

 

با توجه به گره خوردن شرایط صعود استقلال به مرحله حذفی، حسینی نقش پررنگی در دیدار پایانی مرحله گروهی مقابل الاهلی عربستان خواهد داشت.

 

استقلال تهران سید حسین حسینی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران سید حسین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۷۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان استقلال با شکایت فراجا به دادسرا رفت

کاپیتان استقلال به دنبال اتفاقات بازی با آلومینیوم اراک در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر با شکایت فرماندهی انتظامی کشور (فراجا) به دادسرای فرهنگ و رسانه رفت.

به گزارش تابناک ورزشی، به دنبال اتفاقات پس از پایان دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال، سید حسین حسینی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به 300 میلیون تومان جریمه و یک جلسه تعلیقی محکوم شد.

در پایان این دیدار یک هوادار خانم وارد زمین شد و حسینی ضمن در آغوش گرفتن او با مأموران نیروی انتظامی درگیری پیدا کرد.

کاپیتان استقلال پس از دیدار با شمس آذر قزوین نیز صحبت‌هایی در رابطه با حکم کمیته انضباطی مطرح کرد که با واکنش این کمیته و حکم جدید این کمیته روبه‌رو شد. بدین ترتیب یک جلسه محرومیت تعلیقی‌ حسینی اجرا خواهد شد و او در بازی با تراکتور تبریز در هفته بیست‌وپنجم محروم خواهد بود.

در تازه‌ترین اتفاق، فرماندهی انتظامی کشور (فراجا) از دروازه‌بان استقلال به دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کرده و دروازه‌بان ملی‌پوش آبی‌پوشان در دادگاه حضور یافت. حسینی در دادسرا توضیح داد صحبتی یا اقدامی علیه فرماندهی انتظامی نکرده و تنها برای مراقبت از بانوی هوادار دنبال آرام کردن فضا بوده است. وکیل باشگاه استقلال نیز بابت این پرونده در دادسرا حضور پیدا کرد.

در فیلمی که از این ماجرا منتشر شده است، درگیری بین چند عضو از باشگاه استقلال از جمله مرادمند با برخی از ماموران پلیس دیده می‌شود. 

دیگر خبرها

  • خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه
  • ورزشگاه دیدار ملاثانی و سپاهان در جام حذفی تغییر کرد
  • معرفی ورزشگاه میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان در جام حذفی
  • برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - سپاهان در مسجدسلیمان
  • چالش سخت و شیرین اوسمار ویرا؛ علیرضا بیرانوند یا امیررضا رفیعی؟
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • سیدحسین در دادسرا فرهنگ و رسانه
  • کاپیتان استقلال با شکایت فراجا به دادسرا رفت
  • شکایت فرماندهی انتظارمی کشور از سیدحسین حسینی