Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@02:00:27 GMT

فوتبال زنان ملوان در آستانه انحلال دوباره

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۷۵۱۷

فوتبال زنان ملوان در آستانه انحلال دوباره

بازیکن تیم فوتبال زنان ملوان در پستی اینستاگرامی جدایی خود را اعلام کرد و از وقت‌کشی مسئولان انزلی ابراز گلایه داشت.

به گزارش "ورزش سه" گویا قصه تراژیک انحلال تیم فوتبال زنان ملوان بندرانزلی بار دیگر قرار است اتفاق افتد؛ تیمی که در لیگ برتر فوتبال زنان یکی از قدیمی‌ترین و باسابقه‌ترین هاست و بازیکنان مهمی را در فوتبال زنان معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله آن‌ها می‌توان به یاسمن فرمانی لژیونر فعلی فوتبال زنان در تیم شارلروای بلژیک اشاره کرد. این تیم فصل گذشته با شاکله‌ای بومی در لیگ برتر شرکت کرد اما گویا مشکلات مالی و نبود اسپانسر باعث شده است تا در فصل جدید حضور آن‌ها در لیگ برتر فوتبال زنان در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد.

 

افسانه اقبال مدافع میانی 30 ساله انزلی‌چی‌ها که یکی از بازیکنان باتجربه این تیم به شمار می‌رود، روز گذشته با انتشار پستی در صفحه شخصی خود خبر از جدایی‌اش از تیم ملوان داد و ساعتی بعد مشخص شد که وی در فصل آینده فوتبال زنان قرار است در تیم شهرداری بم حضور پیدا کند؛ اقبال در پیام اینستاگرامی خود از وقت‌کشی و دست دست کردن مسئولان انزلی گلایه کرده بود و به نظر می‌رسد مشکلات مالی بار دیگر این تیم را قرار است از جدول مسابقات لیگ برتر فوتبال زنان کنار بگذارد.

 

البته که از زمان حضور پژمان نوری در رأس هرم مدیریتی باشگاه ملوان اتفاقات مثبتی رخ داده است و بازیکنان تیم فوتبال زنان نیز امیدوارند با مساعدت نوری و همکاری دستگاه‌های مسئول، انحلال تیم فوتبال زنان ملوان رخ ندهد و آن‌ها فصل آینده نیز در لیگ برتر حضور پیدا کنند؛ اتفاقی که باید در مدت کوتاهی حل و فصل شود چرا که فرصت چندانی تا شروع رقابت‌های فصل جدید وجود ندارد و بسیاری از تیم‌ها در حال انجام فعالیت نقل و انتقالاتی خود هستند. براساس آخرین اخبار قرار است از نیمه آبان‌ماه فصل جدید لیگ برتر فوتبال زنان ایران برگزار شود.

فوتبال بانوان بانوان ملوان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتبال بانوان بانوان ملوان لیگ برتر فوتبال زنان فوتبال زنان ملوان تیم فوتبال زنان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۷۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع

با اعلام سازمان لیگ هواداران خانم تا اطلاع ثانوی نمی‌توانند در دیدارهای خانگی تیم تراکتور حضور یابند.

به گزارش مشرق، سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای به باشگاه تراکتور و هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی اعلام کرد، به‌دلیل عدم وجود امکانات در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز، حضور بانوان تا برطرف شدن این معایب در ورزشگاه ممنوع است.

منبع: سایت سازمان لیگ

دیگر خبرها

  • جام حذفی فوتبال / رستگاری ملوان در دقیقه ۱۱۹
  • جام حذفی فوتبال/ تراکتور، ملوان و گل گهر به مرحله یک چهارم صعود کردند
  • ملوان-سایپا، به یاد دوران پرستاره! (عکس)
  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • سپیدپوشان ملوان میزبان نارنجی پوشان سایپا
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • اين دختر بسكتبال لژيونر مى شود، شك نكنيد
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع