Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-04@04:00:53 GMT

کلاهبرداری از دختر جوان با وعده خوانندگی!

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۷۹۰۲

کلاهبرداری از دختر جوان با وعده خوانندگی!

روزنامه ایران نوشت: چندی قبل دختر جوانی به پلیس رفت و از سرقت 400 میلیون تومانی طلاهایش به دست یک خواننده زیرزمینی شکایت کرد. او گفت: پدر و مادر ثروتمندی دارم و وضع مالی خانواده‌ام خیلی خوب است. از آنجا که علاقه زیادی به خوانندگی دارم  در دانشگاه رشته  موسیقی را انتخاب کردم تا با این هنر به‌صورت آکادمیک آشنا شوم چرا که خیلی دلم می‌خواست خواننده شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: مدتی قبل در اینستاگرام کلیپی دیدم که پسری جوان در حال نواختن گیتار و خواندن بود. از صدایش خوشم آمد و درخواست دوستی در صفحه اینستاگرامش دادم. بعد از آن با هم آشنا شدیم و او گفت خواننده زیرزمینی است و در مجالس و میهمانی‌ها می‌خواند و در ترکیه هم استودیوی مجهزی دارند.

دختر جوان ادامه داد: کیانوش به من گفت که در خارج از کشور با خواننده‌های سرشناس آشناست و می‌تواند کلیپ‌های زیادی از من درست کند و در شبکه‌های ماهواره‌ای پخش کند. من که آرزویم رسیدن به چنین جایی بود به او اعتماد کردم. بعد از آن ماجرا چند باری با کیانوش قرار ملاقات گذاشتم. او پسری خوش تیپ بود که با خودروهای گرانقیمت به محل قرار می‌آمد. در دیدارهایمان کیانوش گفت می‌تواند در ایران از من کلیپ بسازد و در شبکه‌های ماهواره‌ای پخش کند. اما این کار نیاز به دستگاه‌های مجهز داشت. کیانوش به من گفت برای خرید دستگاه نیاز به پول دارد اما چون برای استودیو خودش در ترکیه کلی سرمایه‌گذاری کرده بود، پولی برای سرمایه‌گذاری در ایران ندارد. من به او گفتم می‌توانم طلاها و دلارهایی را که متعلق به پدر و مادرم و خودم است ، بیاورم. او هم قبول کرد و روز حادثه من با کیفی از طلاها و دلارها که حدود 400 میلیون تومان بود به محل قرار رفتم.

دختر جوان ادامه داد: سوار خودروی کیانوش شدم تا باهم به طلافروشی برویم. در بین راه گفت هوا گرم است و دلش نوشیدنی می‌خواهد و در مقابل سوپرمارکتی توقف کرد. از آنجایی که جای پارک نبود از من خواست که پیاده شوم و آبمیوه بخرم من هم قبول کردم اما وقتی برگشتم خبری از کیانوش و طلاها نبود. هرچه با تلفنش تماس گرفتم جواب نداد و تازه فهمیدم همه اینها نقشه و کلاهبرداری بوده است.

با شکایت دختر جوان تحقیقات برای دستگیری کیانوش آغاز و چند روز بعد وی دستگیر شد.

متهم در حالی که به جرم خود اعتراف می‌کرد، گفت: من در رستوران کار می‌کنم از آنجایی که صدای خوبی هم دارم گاهی اوقات در رستوران می‌خوانم. گاهی هم به میهمانی‌ها می‌روم و خوانندگی می‌کنم، اما با شیوع کرونا و تعطیلی رستوران‌ها و مجالس کار و بارم کساد شده بود.وقتی فرنوش به من پیام داد و دیدم وضع مالی خوبی دارد تصمیم گرفتم از طریق او برای خودم استودیویی بزنم و کار و کاسبی راه بیندازم. با این فکر که فرنوش پولدار است و پول‌هایی که من از او می‌گرفتم آسیب زیادی به او و خانواده‌اش نمی‌زند، نقشه‌ام را اجرا کردم.

وی گفت: برای جلب اعتمادش هر بار با یک خودروی کرایه‌ای به سر قرار می‌رفتم. به دروغ می‌گفتم وضع مالی خوبی دارم. به او گفتم خانواده‌ام ساکن ترکیه هستند و حتی از او خواستگاری کردم که مطمئن شود دل به او بستم.

بدین ترتیب متهم با صدور قرار قانونی بازداشت شد و تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

منبع: الف

کلیدواژه: دختر جوان او گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۷۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت نتانیاهو در حال سقوط است/ نیروهای حماس به مقاومت خود ادامه دهند

حسین کنعانی مقدم کارشناس مسائل بین‌الملل در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: به نظر می‌رسد که امید چندانی به مجامع بین الملل در جایی که آمریکا در هر تصمیمی حق وتو دارد وجود ندارد.

کنعانی مقدم ادامه داد: دولت نتانیاهو به لحاظ بحران هویت و شکست‌های پی در پی در غزه و صحنه بین المللی هر لحظه امکان انحلال و سقوط دارد و ممکن است دولت بعدی جنگ و نسل کشی را تا حدودی متوقف کند.

وی افزود: اکنون جنبشی در غرب و سراسر دنیا به راه افتاده و دانشجویان در مرکز تولد رژیم صهیونیستی جنبش اجتماعی بسیار قوی مشابه سال ۱۹۶۰ در آمریکا به راه انداخته اند و ادامه آن دولت آمریکا را وادار می‌کند تا حمایت‌های خود از رژیم کودک کش صهیونیستی را متوقف کند.

این کارشناس مسائل بین الملل با اشاره به این مساله که نیرو‌های حماس باید به مقاومت خود در برابر اسرائیل ادامه دهند متذکر شد: اکنون یک انتفاضه جدید در حال شکل گیری است. همچنین باید فشار‌ها روی کشور‌های اردن و مصر برای بازگشایی مرز‌ها و ارسال کمک به مردم در منطقه رفح بیشتر شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • دولت گرفتاری اقتصادی مردم را کاهش دهد‌
  • ادامه جستجو برای یافتن جوان غرق شده در رودخانه نازلوچای با پهپاد
  • دولت نتانیاهو در حال سقوط است/ نیروهای حماس به مقاومت خود ادامه دهند
  • نسل جوان با رشادت های دفاع مقدس آشنا شوند
  • فیلم عملیات هوایی برای یافتن دختر گمشده در گلستان بعد از ۵ روز
  • نمی‌توانیم بگوییم «یسنا » ربوده شده یا نه | آخرین وضعیت پیگیری پرونده گم شدن دختر کلاله‌ای
  • ببینید | ویدیویی پربازدید از خوانندگی رضا رشیدپور در یک جمع خصوصی
  • رازگشایی از قتل هولناک دختر جوان
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان شهید الداغی در کاشمر
  • پیدا شدن دختر فراری در کلانتری | عکس‌های زننده دختر جوان در فضای مجازی | دخترم آبرویم را برده است