Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@22:04:03 GMT

قیمت مرغ کیلویی ۱۷ هزار تومان تعیین می شود

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۷۹۹۸

قیمت مرغ کیلویی ۱۷ هزار تومان تعیین می شود

استاندار گلستان با اشاره به مشکلاتی که برای تولیدکننده مرغ در سطح استان و کشور وجود دارد اظهارکرد: با توجه به کاهش ذخایر نهاده های مورد نیاز مرغداری ها , قیمت مرغ در خرده فروشی ها کیلویی ۱۷ هزار تومان با ۵ درصد نوسان تعیین می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ هادی حق شناس در نوزدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان وی تصریح کرد تلاش ما تثبیت و کاهش قیمت هاست اما به دلیل فشارهای بین المللی و تحریم های ظالمانه افزایش قیمت در برخی از کالاها اجتناب ناپذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : نوسانات قیمت مرغ در تمام استان های کشور وجود دارد و تنها به گلستان به عنوان یکی از استان‌های شاخص در تولید گوشت مرغ مربوط نمی شود.

استاندار گلستان یادآور شد: بخش عمده‌ای از مصرف کود استان در زمینه کود اوره است که تلاش داریم تامین آن با مشکل مواجه نشود و در عین حال مقدمات تامین کود فسفات نیز انجام شده است.

حق شناس گفت: تا پایان آبان ماه برای تامین سموم مورد نیاز زمین های کشاورزی مشکل نداریم و تلاش می کنیم در آینده نیز کشاورزان با کمترین مشکل مواجه شوند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۷۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل تامین برق روستای سیل زده«تختان» دهلران حل شد

ولی الله ناصری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: روز گذشته در اثر بارش باران و به تبع آن طغیانی شدن رودخانه فصلی روستای تختان شهرستان دهلران و آبگرفتگی روستا تعدادی از پایه‌های شبکه برق تخریب و باعث محدودیت در تامین برق برای اهالی آن منطقه شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام در این خصوص، گفت: با توجه به صدور اعلامیه سازمان هواشناسی مبنی بر امکان وقوع سیل در استان به ویژه حوزه جنوب و برنامه ریزی و آمادگی لازم برای مقابله با این پدیده در صنعت برق، در کمتر از چند ساعت شبکه و ترانسفورماتورهای آسیب دیده روستای تختان اصلاح و مردم آن منطقه از این نعمت بهره مند شدند.

ناصری ادامه داد: پس از اعلام دیسپاچینگ برق مبنی بر آسیب به شبکه روستای تختان اکیپ‌های عملیاتی و اجرایی به محل اعزام شدند و به دلیل گسترش سیلاب در بستر و حریم مسیل در یک ماراتن چند ساعته حدود یک هزار متر شبکه جایگزین از مسیر جدید احداث و یک دستگاه ترانسفورماتور برای تامین برق این روستا نصب شد.

کد خبر 6096764

دیگر خبرها

  • راه حل مشکل لاستیک/واردات یا توجه به تولید؟
  • مشکل تامین برق روستای سیل زده«تختان» دهلران حل شد
  •  مشکل ۵۰ ساله ساکنان جزیره قشم حل شد
  • کاهش قیمت قیمت نوبرانه‌ها تا این تاریخ | قیمت عمده گوجه سبز و توت فرنگی
  • حل مشکل ۵۰ ساله ساکنان جزیره قشم در سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • این میوه‌ها همچنان زیر ۱۰۰ هزار تومان قیمت ندارند/ لیست جدید قیمت انواع میوه را ببینید
  • کاهش قیمت نوبرانه‌ها تا پایان اردیبهشت
  • حل مشکل ۵۰ ساله مردم جزیره قشم در سفر رئیس قوه قضاییه
  • حل مشکل ۵۰ ساله مردم جزیره قشم در سفر اژه‌ای به هرمزگان
  • حل مشکل ۵۰ ساله مردم جزیره قشم در سفر رئیس قوه قضاییه به استان هرمزگان