Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-03@02:52:03 GMT

بزرگداشت مولانا در قونیه با صدای شجریان

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۸۴۰۳

بزرگداشت مولانا در قونیه با صدای شجریان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، فروزنده اربابی، عضو ایرانی بنیاد بین‌المللی مولانا با اعلام این خبر نوشته است: برنامه‌های بزرگداشت هشتصد و سیزدهمین سال تولد حضرت مولانا که به‌صورت آنلاین از بیست و دوم سپتامبر ۲۰۲۰ (یکم مهرماه ۹۹) تا سی‌ام سپتامبر ۲۰۲۰ (نهم مهرماه ۹۹) پخش خواهد شد، راس ساعت ۲۰:۳۰ به وقت کشور ترکیه، با کنسرتی که استاد محمدرضا شجریان چند سال پیش در شهر قونیه و در کنار تربت حضرت مولانا اجرا کرده‌اند آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقارن زادروز حضرت مولانا با زادروز استاد شجریان باعث شد مسئولین وزارت فرهنگ ترکیه این تصمیم را بگیرند و افتتاح مراسم جهانی حضرت مولانا با صدای آسمانی استاد بی‌بدیل موسیقی ایران‌زمین شجریان اغاز شود. بیست و نهم سپتامبر ۲۰۲۰ (هشتم مهرماه ۹۹) هنرمند محبوب و ارزنده کشورمان علیرضا قربانی با ما خواهد بود و برنامه سی‌ام سپتامبر به‌صورت آنلاین از بارگاه حضرت مولانا پخش خواهد شد.

آدرس درج‌شده mistikmuzik.com.tr در کانال‌های اینستاگرام و یوتیوب و گوگل سرچ برنامه‌ها را زنده پخش خواهد کرد.

کد خبر 551005 برچسب‌ها موسیقی - جشنواره - نمایشگاه - نشست

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: حضرت مولانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۸۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلأ جبران‌ناپذیر با صدایی که خاموش شد

به گزارش همشهری‌آنلاین، خبر بد حوزه ورزش و رسانه هم درگذشت استاد مسعود اسکویی بود؛ گوینده و گزارشگر قدیمی رادیو که شاید خیلی از هموطنان ما با صدای مخملی و درجه یک او عاشق فوتبال شدند. مخصوصا در زمانه‌ای که فناوری تا این اندازه پیشرفت نکرده بود و تلویزیون بسیاری از مسابقات را پخش نمی‌کرد، مردم بیشتر شنونده رادیو بودند و بازی‌ها را از آن طریق دنبال می‌کردند.

در چنین شرایطی صدای بسیار خاص استاد اسکویی، لذت تعقیب مسابقات را دوچندان می‌کرد. چه عصرهایی که دل به دل آن صدا دادیم و سرنوشت تیم‌های محبوبمان را از دریچه آن حنجره طلایی دنبال کردیم.

غم‌انگیزتر از کوچ این بزرگان، این است که جای خالی آنها به آسانی پر نمی‌شود و گاهی به‌نظر می‌رسد رفتن هر کدام‌شان، خلئی جبران‌ناپذیر برای حوزه کارشان است. روحش شاد.

کد خبر 848887 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها رسانه - رادیو خبر مهم فوتبال

دیگر خبرها

  • خلأ جبران‌ناپذیر با صدایی که خاموش شد
  • خاموشی صدایی ماندگار
  • ۹۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت در نظر گرفته شده است
  • یادی از اسکوییِ فقید؛ صدای ماندگار ورزش
  • 900 برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • تسلیت وزیر ورزش در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • 9۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • مجری باسابقه ورزشی درگذشت | وداع با صدای ماندگار
  • مجری و گزارشگر قدیمی درگذشت | وداع با صدای ماندگار
  • معلمانِ نیک به خدا نزدیک ترند