Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-09@02:38:28 GMT

خطر تحریف دفاع مقدس جدی است

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۸۷۵۵

رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند: تحریف امر جدی و خطر بزرگی است و دست تحریف وجود دارد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در ارتباط تصویری با شرکت‌کنندگان مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، افزودند: ما کِی می‌توانیم اهمیت و عظمت رزمندگان را درست تشخیص بدهیم؟ وقتی عظمت کار معلوم می‌شود که عظمت عرصه و میدان را بتوانیم تشخیص بدهیم؛ عظمت میدان یعنی تعریف دفاع مقدس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من در چند جمله کوتاه چرایی و چگونگی دفاع مقدس را امروز شرح میدهم. البته این‌ها مطالبی است که بار‌ها گفتیم و گفتند لکن باید تکرار کنیم. باید آنچه را که حقیقت است گفت؛ تحریف امر جدی و خطر بزرگی است و دست تحریف وجود دارد.   حرکت عظیم مردم در دفاع مقدس به تشخیص امام بود رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: کار بزرگ امام این بود که از اول حجم واقعی این کارزار را شناخت. از اول فهمید که این جنگ معنایش چیست. خیلی از ما‌ها نمی‌دانستیم، نمی‌فهمیدیم. امام از اول فهمید این یک درگیری عادی بین دو همسایه نیست. دشمن را شناخت و فهمید که دشمن اصلی در این جنگ کیست و تشخیص داد که صدام یک ابزار است.   امام سخنرانی می کرد درباره جنگ و می‌فرمود مثلا آمریکا از شوروی بدتر، شوروی از آمریکا بدتر، انگلیس از هر دو بدتر است. یعنی شناخته بود که این‌ها عاملان اصلی و پشت صحنه جنگ هستند. رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کردند: ثانیا امام یک تشخیص حیاتی داد و آن این بود که این مسئله مهم را ملت ایران می‌تواند حل کند صرفا مسئله نیرو‌های مسلح نیست؛ این کار کار ملت ایران است. ملت باید بیاید وسط. همچنانی که ملت ایران انقلاب را به پیروزی رساند جنگ را هم باید ملت ایران به پیروزی برساند امام این را تشخیص داد و بر اساس آن عمل کرد و این حرکت عظیم مردمی را بوجود آورد.   تکمیل می شود... برچسب ها: سخنرانی ، رهبر انقلاب ، هفته دفاع مقدس

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سخنرانی رهبر انقلاب هفته دفاع مقدس رهبر معظم انقلاب ملت ایران دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۸۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم در زمینه خودکفایی محصولات کشاورزی تلاش کنند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالرضا میرحاجتی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در مراسم سالگرد تشییع پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در دانشگاه علوم کشاورزی خوزستان بیان کرد: امروزه هر آنچه صلابت و اقتدار داریم از سرچشمه جوشان دوران دفاع مقدس است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان افزود: ایران به خاطر موقعیت جغرافیایی و منابع عظیمی که دارد، همواره مورد طمع خیلی قدرت‌ها بوده است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی با ظهور و حضور خود در این سرزمین، برای اولین بار اجازه نداد که دشمنان این آب و خاک منابع و ثروت این جغرافیای غنی را به یغما ببرند و به همین دلیل است که یک لحظه از دشمنی و یورش به این ملت و مملکت دریغ نورزیدند.

سردار میرحاجتی اظهار کرد: شهدا کار خودشان را کردند و با تقدیم جانشان از این نظام، انقلاب و میهن دفاع کردند و رسالت امروزه ما در مقابل خون پاک آنها این است که در هر سنگری که هستیم برای اعتلای مملکت تلاش کنیم.

وی گفت: خوزستان قطب کشاورزی کشور است و دارای بیشترین و بهترین منابع طبیعی و خدادادی است و این همه ظرفیت وظیفه مردم را دوچندان می‌کند که در راه خودکفایی محصولات کشاورزی با اتکا به دانش و بینش انقلابی و جهادی‌تان تلاش کنند.

کد خبر 6099550

دیگر خبرها

  • رویداد فرهنگی هنری «باغ راه گفتگو» برگزار می شود
  • برگزاری یادواره روحانی شهید سیروس در لنده
  • رویداد فرهنگی هنری «باغ راه گفتگو» برگزار می‌شود
  • رویداد فرهنگی هنری باغ راه گفتگو برگزار می‌شود
  • اعزام رزمندگان گردان امام سجاد به سرزمین نور
  • عرضه روایتی از هشت سال دفاع مقدس در قالب رمان
  • مردم در زمینه خودکفایی محصولات کشاورزی تلاش کنند
  • «سروان شوذب مشکینی» زیر تیغ نقد
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران