Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@04:11:42 GMT

انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان یک ضرورت است

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۹۰۱۸

انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان یک ضرورت است

سرهنگ پاسدار حسین نکویی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیش از ۶۰ عنوان برنامه در سطح شهرستان مهرستان اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: امروز اگر می‌بینیم این انقلاب به دنیا صادر شده به خاطر ایثار و فداکاری مردم در طول هشت سال جنگ تحمیلی و حضورشان در تمام صحنه‌های انقلاب است و به خاطر انگیزه مردم برای خدا، امروز با گذشت ۴۱ سال از پیروزی انقلاب با توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان، این انقلاب با همان ارزشها پا برجاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان با تأکید بر انتقال فرهنگ و تفکر ایثار و شهادت به نسل جدید گفت: نسل جدید این آینده سازان کشور باید بدانند که این موفقیت‌ها و پیشرفت‌هایی که در زمینه‌های هسته‌ای، علمی، اقتصادی و نظامی بوجود آمده است مرهون ایثارگری‌های چه کسانی بوده است.

وی در ادامه خواستار جهت گیری برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان مهرستان شد و با تأکید بر اجرای برنامه‌ها توسط مردم، انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید، تجلیل از ایثارگران و تبیین نقش بانوان در دوران جنگ تحمیلی افزود: این برنامه باید به صورت پراکنده و در روستاها نیز اجرا شود و فقط نباید مخصوص هفته دفاع مقدس باشد و لازم است در طول سال نیز اجرا شود.

سرهنگ نکویی بیان کرد: هشت سال دفاع مقدس آزمون بزرگ برای ملت ایران بود که با حماسه آفرینی‌ها و سلحشوری‌های فرزندان این مرز و بوم به حماسه‌ای ماندگار و درخشان در تاریخ ایران تبدیل شد.

وی افزود: رشادت‌های جوانان برومند انقلاب و دفاع جانانه مقابل تجاوز وحشیانه دشمن که دفاع از کشور را وظیفه خود می‌دانستند، در سایه رهنمودهای هوشمندانه و آگاهانه امامین انقلاب، وفاق ملی را در جهان به نمایش گذاشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان تصریح کرد: این روزها می‌توان با الگو گیری از صبر و مقاومت دلاورمردان آن روزها مقابل تحریم‌های ناجوانمردانه سران کفر ایستاد و بار دیگر حماسه آفرینی کرد.

کد خبر 5029183

منبع: مهر

کلیدواژه: دفاع مقدس شهرستان مهرستان سیستان و بلوچستان هفته دفاع مقدس ویروس کرونا هفته دفاع مقدس شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا توهین به پیامبر کرمانشاه چهل سالگی دفاع مقدس گرگان انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۹۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، نشست تخصصی گردشگری مقاومت خوزستان و معرفی آن در سراسر کشور باحضور مسئولان کشوری و استانی در اهواز برگزار شد.

علی اصغر شالبافان، معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این نشست گفت: ظرفیت‌های گردشگری مقاومت استان خوزستان و راهکار‌های تولید محصولات این نوع گردشگری در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.


وی افزود: در این نشست همچنین شبکه سازی بین ذینفعان و نحوه پیگیری راهکار‌های گردشگری مقاومت و گسترش آن بررسی شد.


سردار میرعبدالرضا حاجتی، مدیر کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: امیدواریم بتوانیم علاوه بر اعزام گردشگری از استان خوزستان به استان‌های همجوار و کشور‌های همسایه ازجمله لبنان و سوریه که در آنها جنگ اتفاق افتاد، گردشگران داخلی و خارجی پذیرش کنیم.


وی افزود: تلاش داریم در حوزه دفاع مقدس و به ویژه گردشگری مقاومت، گام‌های موثر و خوبی برداریم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • تبیین مفاهیم ایثار و شهادت برای نسل جوان ضروری است
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت