Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر ضرورت تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس به عنوان رکن اساسی فرهنگ ایثار تصریح کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و روحیه فاخر شهادت طلبی دوران دفاع مقدس از ضروریات امروز بشمار می رود.

محمدمهدی شهریاری روز دوشنبه ۳۱ شهریور در آئین تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی، به نقش این استان در دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: آذربایجان غربی در ۲۳۰ کیلومتر مرز با دشمن بعثی و تقدیم ۱۲ هزار شهید به خوبی به نقش خود در دفاع از کیان اسلامی عملکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استکبار جهانی با ترس از صدور انقلاب اسلامی به دیگر کشورهای اسلامی با تحریک دشمن بعثی هشت سال جنگ را بر کشور تحمیل ساختند.

شهریاری گفت: مردمی بودن، دفاعی بودن جنگ، استقامت رزمندگان، ایمان و اعتقاد راسخ به رهبری، اسلام و ایران، بی اعتنایی به دنیا، روحیه شهادت طلبی و مردانگی و مروت از جمله شاخص های دفاع مقدس ایران اسلامی و پیروزی بر دشمن دانست.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: ایران اسلامی با اتکا به توانمندیهای داخلی و ایمان رزمندگان خود در برابر خیل عظیم دشمنان از جمله صدام و استکبار ایستادگی کرد.

شهریاری شرایط امروز کشور به جهت تحریم های استکبار را به مانند دوران دفاع مقدس دانست و افزود: دشمن با تحریم دارو و غذا بر کشور ما درصدد است تا به اهداف خود برسد. این برهه حساس تاریخی نیز به مدد الهی و توان داخلی با پیروزی ملت ایران همراه خواهد بود.

رئیس ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با قدردانی از تلاش اعضای ستاد، تاکید کرد: با تداوم وحدت و همدلی، تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه جهاد و خودباوری دسیسه های دشمنان خنثی می شود.

در پااین مراسم از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت آذربایجان غربی تکریم و تجلیلی شد.
 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی چهلمین هفته دفاع مقدس آذربایجان غربی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۹۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، نشست تخصصی گردشگری مقاومت خوزستان و معرفی آن در سراسر کشور باحضور مسئولان کشوری و استانی در اهواز برگزار شد.

علی اصغر شالبافان، معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این نشست گفت: ظرفیت‌های گردشگری مقاومت استان خوزستان و راهکار‌های تولید محصولات این نوع گردشگری در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.


وی افزود: در این نشست همچنین شبکه سازی بین ذینفعان و نحوه پیگیری راهکار‌های گردشگری مقاومت و گسترش آن بررسی شد.


سردار میرعبدالرضا حاجتی، مدیر کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: امیدواریم بتوانیم علاوه بر اعزام گردشگری از استان خوزستان به استان‌های همجوار و کشور‌های همسایه ازجمله لبنان و سوریه که در آنها جنگ اتفاق افتاد، گردشگران داخلی و خارجی پذیرش کنیم.


وی افزود: تلاش داریم در حوزه دفاع مقدس و به ویژه گردشگری مقاومت، گام‌های موثر و خوبی برداریم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بیمه و امنیت شغلی کارگران مورد توجه مسئولان قرار گیرد
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • هر جوان فلسطینی به قدر یک لشکر تاثیر دارد
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • تهران و اسلام آباد؛ فرصت‌های پیش رو برای همکاری
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم