Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@01:10:23 GMT

باقرزاده: شمشیربازی در توکیو مدال‌آور می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۹۸۶۱

باقرزاده: شمشیربازی در توکیو مدال‌آور می‌شود

رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: شک نکنید شمشیربازی در المپیک توکیو به جمع رشته‌های مدال آور اضافه خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، فضل الله باقرزاده در حاشیه برگزاری جلسه ستاد کرونا اظهار داشت: از زمانی که ویروس کرونا در جهان شیوع پیدا کرد، تاکنون کنفدراسیون آسیا و فدراسیون جهانی همه رویدادها و اجلاس ها را تا پایان سال ۲۰۲۰ تعطیل کرده و حتی انتخابات آسیایی هم لغو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اما چیزی که مسلم است اینکه رقابت های زون آسیا از ۲۰ فروردین تا دهم اردیبهشت سال آینده برگزار خواهد شد. 

 

رئیس فدراسیون شمشیربازی در مورد اینکه امیدی به کسب سهمیه در سایر اسلحه ها وجود دارد یا خیر،  گفت: ما از بچه ها غافل نشدیم و کسانی که باید در این رقابت ها حاضر شوند را تحت پوشش قرار دادیم و دو بسته حمایتی برای آنها در نظر گرفتیم. تمرینات آنها هم  تحت نظارت کادر فنی است.

باقرزاده در مورد اینکه درخواست تان از ستاد کرونا چیست، تاکید کرد: می‌خواهیم که مجوز برگزاری اردوها را بدهند. برخی رشته ها مانند کشتی، کاراته، تکواندو و بوکس در آستانه کسب مجوز هستند. البته همه این رشته ها به صورت انفرادی در حال تمرین هستند و در شمشیربازی هم بچه های ما با فخری، سرمربی شان ارتباط دارند.

 

وی ادامه داد: برخی به من می‌گویند مسابقات چه زمانی برگزار می شود که می‌گویم در کل دنیا مسابقه تعطیل است و ما چطور باید برگزار کنیم. اصلا رشته ما در دنیا تعطیل است. در هر صورت بچه های ما تمرینات خود را دارند و روانشناس و مربی بدنساز در کنارشان است و مشکلی ندارند.

رئیس فدراسیون شمشیربازی عنوان کرد: شرایط شمشیربازی دیگر متفاوت شده است. در سال ۲۰۱۶ می خواستیم مدال بگیریم که به توکیو موکول شد. اگر مسابقه کاراته زودتر باشد، آنها پنجمین رشته مدال آور می شوند و اگر ما زودتر باشیم، ما. به هرحال هر دو  رشته مدال کسب می کنند.

شمشیربازی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شمشیربازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۹۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت شمشیربازان روسی در المپیک پاریس

شمشیربازان روسی در بازی‌های المپیک پاریس شرکت نخواهند کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری فرانسه؛ شمشیربازان روسی در بازی‌های المپیک تابستانی پاریس (فرانسه) شرکت نخواهند کرد.

قرار است در سه روز آینده یک تورنمنت انتخابی المپیک در رشته شمشیربازی در لوکزامبورگ برگزار شود که ورزشکاران روسی اجازه شرکت در آن را ندارند.

بازداشت یک نوجوان به ظن تدارک حمله تروریستی در المپیک

پیش از این کنگره فدراسیون جهانی شمشیربازی (FIE) با اکثریت آرا تصمیم گرفت شمشیربازان روسیه و بلاروس را در وضعیت بی‌طرف به مسابقات بین‌المللی بازگرداند. در همان زمان، این فدراسیون به تعدادی از ورزشکاران برجسته روسیه از جمله قهرمانان المپیک سوفیا پوزدنیاکوا، سوفیا ولیکایا و یانا یگوریان اجازه شرکت در مسابقات را نداد. در بازی‌های المپیک توکیو، شمشیربازان روسی در مجموع سه مدال طلا، چهار نقره و یک برنز به دست آوردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سریال ناکامی کاراته خوزستان ادامه دارد!
  • آنهایی که اهل ژیمناستیک نیستند، به انتخابات نیایند
  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • غیبت شمشیربازان روسی در المپیک پاریس
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • نقش اینچه درگاهی در موفقیت تاریخی ژیمناستیک ایران
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • هلیا اسدیان طلا گرفت/ زهرا جلیلی به مدال برنز رسید
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی