Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-08@13:56:21 GMT

تهيه بيش از 16 هزار دستگاه تجهيزات پزشکي

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۰۰۰۱

تهيه بيش از 16 هزار دستگاه تجهيزات پزشکي

خبرگزاری آریا- رئیس هیأت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران از خرید 16 هزار و 540 دستگاه تجهیزات پزشکی سرمایه‌ای و هتلینگ و بیش از 91 میلیون کالای مصرفی از شرکت‌های تولید کننده داخلی طی 6 ماه نخست سال 99 خبرداد.
به گزارش خبرگزاری آریا، دکتر مهدی یوسفی درباره جزئیات خرید تجهیزات سرمایه‌ای و مصرفی گفت: از ابتدای سال 99 تاکنون تعداد 18 هزار و 678 دستگاه سرمایه‌ای در 70 عنوان قلم کالا شامل 5 هزار 379 عدد کالای هتلینگ و 13 هزار و 299 دستگاه سرمایه‌ای خریداری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: از کل خرید‌های دستگاه تجهیزات پزشکی سرمایه‌ای و هتلینگ 16 هزار و 540 مورد از شرکت‌های تولید کننده داخلی صورت گرفته و این امر در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به «سال جهش تولید» نامگذاری شده است بسیار حائز اهمیت است.
آقای دکتر یوسفی خاطرنشان کرد: کالا‌های سرمایه‌ای خریداری شده تولید داخل شامل ونتیلاتور، بای پپ، برانکارد، تخت و تشک بستری، تخت ICU و CCU، برانکارد، دستگاه محفظه ایزوله، پمپ سرم، پمپ سرنگ، پالس اکسیمتر، دستگاه مانیتور و ... است که این تجهیزات در شرایط بروز بیماری کرونا بسیار کاربردی محسوب می‌شوند و تعداد زیادی از آن‌ها برای مراکز درمانی دولتی سراسر کشور ارسال شده است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، وی افزود: تعداد 94 میلیون و 858 عدد کالای مصرفی در 36 عنوان قلم کالا در شش ماهه اخیر نیز خریداری شده که از این تعداد بیش از 91 میلیون 318 هزار قلم آن از شرکت‌های تولید کننده داخلی تأمین شده است.
رییس هیأت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران ادامه داد: کالا‌های مصرفی خریداری شده از تولید کنندگان داخلی برای مقابله با کووید 19 شامل کیت استخراج و ملکولی، ماسک N95 و ماسک سه لایه جراحی، شیلد محافظ صورت، محلول ضد عفونی کننده و لباس ایزوله نیز بوده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تهیه دستگاه خریداری شده سرمایه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۰۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت ۲ ماهه دستگاه‌ها برای تهیه برنامه عملیاتی امنیت غذایی

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست کارگروه تخصصی امنیت غذا و تغذیه، با موضوع اجرایی شدن رهنمودهای رئیس جمهور در هجدهمین جلسه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی در دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی برگزار شد.

محمد اسماعیل مطلق رئیس دبیر خانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی در این جلسه که با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در کارگروه امنیت غذا و تغذیه برگزار شد، گفت: به دستور رئیس جمهور در جلسه هجدهم شورای عالی سلامت و امنیت غذایی، تمامی دستگاه‌های اجرایی موظفند برای تأمین امنیت غذایی و دسترسی مردم به غذای سالم در مدت ۲ ماه برنامه عملیاتی سال جاری ذیل سند ملی امنیت غذایی تهیه و در جلسه آتی شورای عالی ارائه کنند.

وی افزود: در سال جاری فرصت طلایی حاصل شده است که با توجه به رهنمودهای ریاست جمهوری، موضوعات مرتبط با قرار گرفتن غذای سالم در سفره مردم، اهتمام و تشریک مساعی در همه دستگاه‌های ذی نقش صورت پذیرد.

به گفته مطلق، «امنیت غذایی و غذای سالم» در اولویت برنامه‌های دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی در سال جاری قرار دارد.

کد خبر 6097588 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • تهیه گزارش ویژه علل خودکشی پزشکان/پیگیری پرونده مرحومهبخشی
  • خبر خوش قاضی‌زاده برای واردات تجهیزات پزشکی و داروهای جانبازان
  • خبر قاضی‌زاده برای واردات تجهیزات پزشکی و داروهای جانبازان
  • بروزرسانی تجهیزات آزمایشگاهی با کمک اپرتورهای ارتباطی
  • استعدادیابی و تامین تجهیزات را در رأس کار قرار دادیم
  • اهداء ۲ دستگاه اکسیژن ساز به بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر سلماس
  • برنامه های و اهداف شرکت گلتاش در سال ۱۴۰۳
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • فرصت ۲ ماهه دستگاه‌ها برای تهیه برنامه عملیاتی امنیت غذایی
  • خرید دستگاه تصفیه آب خانگی با خدمات طلایی شرکت آبگونه