Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزش معاونت حمل و نقل و ترافیک شهردارى تهران گفت: با تاکید معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و همراهی پلیس راهور فاتب به منظور پاسداشت روز جهانی بدون خودرو و با هدف تشویق شهروندان به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومى ، ترویج و توسعه‌ دوچرخه سواری و پیاده روی، در روز اول مهر ماه در اقدامی نمادین، هر منطقه از شهر تهران با مسدود کردن یک خیابان از ساعت ١٦ الی ١٨ و انجام برنامه های ترویجی در این حرکت بین المللی سهیم خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به  گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ وهاب میزانى با اشاره به برنامه هاى شهردارى تهران در "روز جهانى بدون خودرو" از برپایی همایش همرکابى شهردار تهران و جمعى از مدیران شهرى در صبح روز سه شنبه در راستای پویش سه شنبه هاى بدون خودرو خبرداد و گفت: طى این روز  ( سه شنبه اول مهر ماه ) با ممنوعیت تردد خودرو از ساعت ١٦ تا ١٨ در ٢٢ معبر مشخص از مناطق ٢٢ گانه ى پایتخت، شهروندان لذت حضور در معابر شهری به صورت پیاده یا با دوچرخه را تجربه خواهند کردو  تشویق می‌شوند سفرهای شهری خود را با استفاده از وسایل نقلیه‌ عمومی انجام دهند.

معاون آموزش معاونت حمل و نقل و ترافیک با بیان اینکه طبق هماهنگی های انجام شده با پلیس راهور تردد هرگونه خودرو در مسیرهاى مشخص شده در سطح مناطق ٢٢ گانه ممنوع است. تصریح کرد: برپایی برنامه های فرهنگی و آموزشی برای جلب مشارکت شهروندان و پیوستن آنان به پویش سه شنبه های بدون خودرو، استفاده از ظرفیت سمن های فعال در سطح مناطق ، اطلاع رسانی عمومی  از اجرای همایش، آگاهی بخشی و آموزش شهروندان به ویژه کودکان و نوجوانان از مزایای استفاده از حمل ونقل پاک  و مخاطرات خودرو محوری از دیگر برنامه هایی است که در حاشیه این همایش برگزار می شود.

به گفته میزانى این اقدام  با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و تمامی پروتکل های بهداشتی در راستای تحقق اهداف شهرداری تهران در بحث استفاده از دوچرخه و ترویج فرهنگ دوچرخه سواری و حمل و نقل پاک همزمان با 22 سپتامبر «روز جهانی بدون خودرو»  برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روز جهانی بدون خودرو تردد خودرو ممنوعیت تردد خودرو بدون خودرو حمل و نقل سه شنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۰۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت اتوبان شهید خرازی بعد از سیلاب شب گذشته

به گزارش همشهری آنلاین، محمد شاهین خواه شهردار ناحیه سه منطقه ۲۲ تهران درباره جزئیات این حادثه گفت: به علت بارش شب گذشته، متأسفانه حجم بسیار زیادی از گل و لای دیواره کوه معبر اتوبان شهید خرازی به معبر اصلی نفوذ کرده است.

او افزود: از ابتدای وقوع این حادثه، همکاران من در محل حضور داشته اند و همه تلاش خود را برای رفع این مشکلات می‌کنند.

شهردار ناحیه سه منطقه ۲۲ تهران ادامه داد: در مجموع ۱۰۰ نفر نیروی انسانی به همراه ۱۴ دستگاه کامیون و ۸ دستگاه لودر در محل در حال فعالیت هستند.

شاهین خواه گفت: بخش زیادی از این گل و لای از محل خارج شده و معبر به‌زودی و تا دقایقی دیگر بازگشایی می شود.

کد خبر 849104 برچسب‌ها سيل بزرگراه تهران

دیگر خبرها

  • تردد در گردنه ژالانه سروآباد بدون زنجیرچرخ امکان‌پذیر نیست
  • مخالفت شدید روزنامه سپاه به ممنوعیت ورود زنان به ورزشگاه‌ها
  • اتوبان شهید خرازی تهران باز شد
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع/ اعلام مسیرهای جایگزین
  • آخرین وضعیت اتوبان شهید خرازی بعد از سیلاب شب گذشته
  • اتوبان شهید خرازی بازگشایی می‌شود
  • ممنوعیت‌های تردد درمحدوده صادقیه برای برگزاری مراسم سوگواری امام صادق(ع)/اعلام مسیرهای جایگزین
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران به دلیل گل و لای
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران