Web Analytics Made Easy - Statcounter

 غلام عباس رستمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : در صورت تامین این اعتبار ، پس از آزاد سازی مسیر و نیز برطرف شدن مشکلات تعارضات افراد حقیقی و حقوقی، همراهی مسئولان منابع طبیعی برای صدور مجوزها و نیز جابه جایی تاسیسات  آب و برق،  پیش بینی می شود ظرف مدت ۲ سال آینده این طرح به طور کامل اجرا و زیربار ترافیک برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام این که مشکلات تا حدودی در روند اجرای این طرح تاثیر منفی داشته است ، گفت : اگرچه عملیات اجرای این طرح از سوی پیمانکاران در حال انجام است اما سرعت آن رضایت بخش نیست .

نماینده شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در استان مازندران افزود : این طرح در سه قطعه در حال اجرا است که قطعه اول و دوم آن به طول حدود پنج کیلومتر حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و میزان پیشرفت قطعه سوم آن که حدود ۱۰ کیلومتر است تنها حدود هشت درصد است.

طرح تعریض جاده کندوان آذر ماه سال ۱۳۹۷ با هدف کاهش ترافیک و ایمن سازی مسیر ، جدا سازی خط رفت و برگشت ، کاهش مصرف سوخت ، رفع گره ترافیکی منطقه و کاهش حوادث جاده ای با اعتبار اولیه حدود ۸۰ میلیارد تومان در حدفاصل مرزن آباد به دزدبن به طول حدود ۱۵ کیلومتر شروع شد.

جاده چالوس - کرج (کندوان ) به طول حدود ۱۶۰ کیلومتر یکی از محورهای ارتباطی تهران با مازندران است و ه خاطر برخورداری از چشم اندازهای طبیعی مسیر پرتردد محسوب می شود.

نیمی از جاده کندوان در حوزه جغرافیایی استان مازندران واقع است.

برچسب‌ها چالوس وزارت راه و شهرسازی مازندران جاده کندوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چالوس وزارت راه و شهرسازی مازندران جاده کندوان چالوس وزارت راه و شهرسازی مازندران جاده کندوان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۰۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان  از تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان شهرستان نهبندان خبرداد.
عباس سارانی با بیان اینکه اعتبار مورد نیاز برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان ۴۰۰ میلیارد ریال است، گفت: این طرح پیشرفت ۵۴ درصدی داشته و تاکنون ۱۰۸ میلیارد ریال اعتبار برای آن هزینه شده است.
وی، با اشاره به در دست اجرا بودن ۵ طرح تغذیه مصنوعی در نواحی مرزی استان شامل بندان و چاهداشی نهبندان، آهنگران زیرکوه، گزیک درمیان و مشوکی سربیشه، افزود: برای تکمیل این طرح‌ها ۴هزار و۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور تخصیص یافته است.

دیگر خبرها

  • ۳۰ کیلومتراز محور ترانزیتی خوی به رازی آماده بهره برداری شد
  • وضعیت جاده‌ها / محور کندوان یکطرفه شد
  • کندوان یکطرفه شد
  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال در محور‌های بزرگراهی استان
  • انجام عملیات راه‌سازی محورهای مختلف استان/۲۵۰۰میلیارد تومان روکش آسفالت اصفهان در ۱۴۰۲
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز
  • نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه در محور کرج – کندوان