Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@22:41:22 GMT

۲۷ هزار پیشکسوت لرستانی تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۰۱۱۲

۲۷ هزار پیشکسوت لرستانی تجلیل شدند

رشیدی، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان گفت: همزمان با نخستین روز هفته دفاع مقدس 27 هزار پیشکسوت لرستانی تجلیل شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ محسن رشیدی در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور فداکاری و ایثارگری رزمندگانی است که هشت سال جانانه در برابر دشمن ایستادند و به پیروزی رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به هشت سال مقاومت ملت ایران افزود: مقاومت ملت ایران در برابر دشمنان سبب شد تا امروز این مقاومت به الگویی برای بسیاری از کشورها تبدیل شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان تصریح کرد: ۴۰ سال از دفاع مقدس می گذرد و ضروری است تا همه فداکاری و از جان گذشتگی رزمندگان، شهدا، جانبازان و آزادگان برای نسل جوان بازگو شود.

 وی با اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس گفت: امروز همزمان با نخستین روز هفته دفاع مقدس مراسم تجلیل از ۲۷ هزار رزمنده و پیشکسوت لرستانی برگزار شد که به دلیل شیوع کرونا از تعدادی پیشکسوت دعوت شد تا در این مراسم حضور داشته باشند.

سرهنگ رشیدی بیان کرد: بعد از این مراسم، رزمندگان لرستانی به صورت ویدئو کنفرانس از منویات رهبری که به صورت زنده پخش شد بهره مند شدند.

وی عنوان کرد: شعار امسال هفته دفاع مقدس(ما قوی هستیم) نامگذاری شده که نشان می دهد اقتدار، قدرت، عظمت و سربلندی ایران اسلامی روز به روز در حال افزایش است و در مسیر ترسیم شده حرکت می کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۰۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموز لرستانی قهرمان فردای ایران شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، محمدسامان بیرانوند، ۱۵ ساله دانش‌آموز هنرستان تربیت‌بدنی بروجرد به انتخاب داوران به عنوان قهرمان فردای ایران دست یافت و دیپلم افتخار خود را با حضور کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان و پیمان جبلی، رئیس سازمان صدا و سیما دریافت کرد.

محمدسامان بیرانوند امسال علاوه بر کسب یک نشان طلا و یک نقره در مسابقات تراپ اهداف پروازی آسیا در کویت، موفق به کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • دانش آموز لرستانی قهرمان فردای ایران شد
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است