Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@09:44:36 GMT

همایش تکریم از رزمندگان خلخالی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۰۴۴۲

همایش تکریم از رزمندگان خلخالی برگزار شد

به گزارش ایرنا ، در این آیین که روز دوشنبه با حضور رزمندگان پیشکسوت و حاضر در دوران هشت سال دفاع مقدس و بسیجیان خلخال در مصلای نماز آیت‌الله خامنه‌ای این شهر و با رعایت پروتکل‌های مربوط به مقابله با کرونا برگزار شد، برنامه‌های مختلفی اجرا و از رزمندگان این شهرستان تجلیل و تکریم شد.

سرهنگ جهانبخش عطایی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال در این آیین رزمندگان را افتخاری بزرگ برای مردم مومن و قدرشناس این شهرستان دانست و گفت: به برکت جانفشانی و ایثارگری شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس است که امروز ایران اسلامی به عنوان یکی از قدرت‌های بزرگ جهان مطرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دفاع مقدس مظهر حماسه، معنویت، دینداری، آرمان‌خواهی، از خود گذشتگی، ایثار، ایستادگی، پایداری، مقاومت ، تدبیر و حکمت است، افزود: تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه است هیچ آسیبی از جانب دشمن کشور  را تهدید نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال این شهرستان بلحاظ شیوع کرونا با محدودیت و در فضای مجازی برگزار می‌شود، اظهارداشت: اجرای رژه خودرویی ،همایش رزمندگان اسلام با حضور تعداد معدودی از ارمندگان حاضر در جنگ تحمیلی ، نواخته شدن زنگ مقاومت در مدارس و افتتاح چند طرح و پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس امسال خلخال است.

فریدون بابایی ، فرماندار خلخال نیز گفت: دفاع مقدس سندی پرافتخار از اقتدار و صلابت ملت ایران است و ملت قهرمان ایران اسلامی با ایستادگی و جانفشانی بی‌نظیر اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشور به دست بیگانگان بیافتد.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس با سرمایه‌های معنوی به نتیجه رسیده ، افزود: دفاع مقدس سرمایه عظیم معنوی و نماد عزت، شرف و افتخار ملت ایران اسلامی است و فرهنگ این دوران همواره حافظ انقلاب ونظام اسلامی ایران خواهد بود.

حجت‌الاسلام کریم اسدی ، امام جمعه خلخال هم در این مراسم با گرامیداشت یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس یادآور حماسه‌های دلاورمردانه رزمندگانی است که با دست خالی در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادگی کرده و موجب حیرت وشگفتگی جهانیان شدند.

برچسب‌ها دفاع مقدس خلخال استان اردبیل پروندهٔ خبری چهلمین سال دفاع مقدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفاع مقدس خلخال استان اردبیل دفاع مقدس خلخال استان اردبیل اخبار کنکور دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۰۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، احسان کامرانی در آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان میناب با تبریک ایام سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی، افزود: حضرت امام خمینی (ره) با دور اندیشی و نگاه بلند خود با هدف پاسداری از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اقدام به صدور فرمان تاریخی تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۵۸ کرد.
 
وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تأسیس تاکنون منشاء خدمات گسترده ای در بخش های مختلف به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.
  
کامرانی با اشاره به اقدام بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم صهیونسیتی به فرمان فرمانده کل قوا، خاطرنشان کرد: اقدام بزرگ و بی نظیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم جنایت کار صهیونیستی در قالب عملیات وعده صادق ضربات مهلکی بر پیکره صهیونیست وارد کرد.
 
وی گفت: انجام عملیات وعده صادق در پاسخ به جنایت صهیونیست ها در حمله به کنسولگری کشورمان در سوریه و به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان عالی رتبه کشورمان با تحسین و خوشحالی مردم کشورمان و مردم سایر کشورهای اسلامی به ویژه مردم مظلوم غزه همراه شد.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان میناب، افزود: شهرستان میناب به عنوان قطب کشاورزی استان، قرار گرفتن در دروازه سواحل مکران و برخورداری از ظرفیت های صید و صیادی و ملوانی شرایط برای توسعه آن مهیا است.
 
 
کامرانی، تصریح کرد: توسعه و تقویت زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی، آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، راهها و... در شهرستان میناب به ویژه بخش های تابعه آن نیازمند توجه ویژه است.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد