Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-27@10:37:20 GMT

انتشار پاسخنامه برای رتبه‌های زیر ۱۰۰هزار

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۰۵۷۹

پاسخنامه و کلید نهایی سوالات آزمون برای رتبه‌های زیر ۱۰۰ هزار کشوری در گروه‌های آزمایشی ۳ گانه کنکور سراسری ۹۹ امروز منتشر می‌شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، نتایج اولیه و کارنامه آزمون سراسری ۹۹، دیروز یکشنبه ۳۰ شهریور ۹۹ منتشر شده است.

پاسخنامه و کلید نهایی سوالات آزمون برای رتبه‌های زیر ۱۰۰ هزار کشوری در گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی، علوم تجربی و علوم انسانی و رتبه‌های کشوری زیر ۲۰ هزار در گروه‌های آزمایشی هنر و زبان از عصر امروز دوشنبه ۳۱ شهریور در سایت سازمان سنجش در دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از داوطلبانی که به نمرات کسب شده خود اعتراض دارند درخواست می‌شود، پس از مشاهده پاسخنامه، در صورت رفع نشدن ابهام، از طریق درگاه الکترونیکی سازمان سنجش نسبت به ارسال درخواست خود اقدام کنند.

با توجه به نبود پذیرش حضوری متقاضیان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع بررسی و ثبت درخواست‌ها به صورت الکترونیکی، متقاضیان در صورت داشتن هر گونه سوال و یا اعتراض به مندرجات کارنامه نتایج اولیه می‌توانند حداکثر تا ۵ مهر ۹۹ به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس: http://darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت کنند.

پس از ثبت درخواست، برای متقاضی شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می‌شود.

متقاضیان می‌توانند پس از دریافت شماره و کد رهگیری از طریق پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس: http://rahgiri.sanjesh.org وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند.

متقاضیان در صورت لزوم می‌توانند، سوال یا سوالات خود را با بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور و یا در روز‌ها و ساعات اداری با شماره تلفن ۴۲۱۶۳-۰۲۱ نیز در میان بگذارند. برچسب ها: سخنرانی ، رهبر انقلاب ، دفاع مقدس ، مقاومت ، تجلیل

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سخنرانی رهبر انقلاب دفاع مقدس مقاومت تجلیل سازمان سنجش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۰۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه گذاری ۱۰۰هزار میلیارد تومانی برای ۳۵پروژه تجاری ومسکونی در کشور

ارسلان مالکی معاون وزیر راه وشهرسازی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه استفاده از ظرفیت های مردمی در اجرای پروژه های نهضت ملی  جزو برنامه‌ها و اولویت های ما به شمار می رود  افزود: در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۳ با مشارکت مردم و بخش خصوصی شناسایی و اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری در سازمان ملی زمین و مسکن به ارزش بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان در دست اقدام است.

مالکی با بیان اینکه  از این میزان ۳۳ پروژه مشتمل بر ۵ هزار و ۲۲۵ واحد مسکونی، تجاری، اداری و خدماتی به ارزش بالغ بر ۱۲ هزار میلیارد تومان در حال ساخت است گفت:۱۱ پروژه با ظرفیت یک‌هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی، تجاری، اداری و خدماتی هم در مرحله انتخاب سرمایه‌گذار قرار دارد، ادامه داد: ارزش ریالی این پروژه‌ها در حدود ۸ هزار میلیارد تومان است.

وی یادآور شد: ۳۵ پروژه سرمایه‌گذاری در ۱۸ استان به ارزش حدود ۱۰۰ هزار میلیارد تومان برای انجام مطالعات و اخذ نظریه کارشناس رسمی در دست اقدام است گفت: اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری به‌عنوان یکی از اولویت‌های سازمان ملی زمین و مسکن در برنامه اجرایی سال ۱۴۰۳ مطرح شده است.

معاون وزیر راه وشهرسازی با بیان اینکه از تمامی سرمایه گذاران در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن دعوت می‌کنیم که در این زمینه ورود کرده و اقدام به اجرای پروژه‌ها عمرانی و تجاری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • سرمایه گذاری ۱۰۰هزار میلیارد تومانی برای ۳۵پروژه تجاری ومسکونی در کشور
  • طرح ابزار تامین مالی یک پیش‌بینی نوآورانه است
  • زمان انتشار کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری
  • تصمیم جدید برای بازماندگان از کنکور در مناطق سیل زده
  • پروژه ۳۸۴ واحدی مسکن ساوه هفته آینده آماده تحویل موقت است
  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور