Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران از افزایش طول پیاده راه و مسیرهای دوچرخه سواری تا ۵۰۰ کیلومتر در پایتخت کشورمان خبر داد.

به گزارش ایسنا امیرمحسنی با اشاره به سند راهبردی برنامه سوم توسعه شهرداری تهران و تکالیف مندرج در آن اظهارکرد: در حال حاضر در شهر تهران، ۵۰۰ کیلومتر مسیر بزرگراهی و معابر اصلی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این همه، مطابق بند یک ماده ۴۸ برنامه سوم ۵ساله شهرتهران - که باید تا ۱۴۰۱ اجرایی شود - این عدد باید به  ۵۰۰ کیلومتربرای مسیرهای دوچرخه و پیاده راه افزایش یابد.

به گفته مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران اکنون ۱۷۰ کیلومتر مسیر دوچرخه داریم که البته کافی نیست و مطابق برنامه باید گام های رو به جلو برداریم.

به گزارش روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، وی به اهتمام شهردار تهران برای تحقق سه شنبه های بدون خودرو و پیمودن مسیر منزل تا محل کار با دوچرخه اشاره کرد و گفت: مدیریت شهری تهران معتقد است که شهرباید از تملک خودروها خارج شود و به شهروندان بازگردد. بر این اساس، توسعه معابر و پیاده راه ها و استفاده از حمل و نقل عمومی به جای خودروهای سواری تک سرنشین و البته استفاده از دوچرخه به عنوان وسیله ای پاک در راستای حفظ محیط زیست در دستور کار قرار دارد .

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان ورزش شهرداری تهران مسیر دوچرخه سواری شهرداری تهران ۵۰۰ کیلومتر پیاده راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۰۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاده‌روی چهارراه عضد اراک تعریض می‌شود

سرپرست منطقه دو شهرداری اراک از تخریب ملک تجاری و تعریض پیاده‌رو چهارراه عضد خبر داد و گفت: در حال حاضر خاک‌برداری تخریب انجام شده و عملیات تسطیح و شن‌ریزی نیز صورت گرفته است تا در ادامه، این معبر سنگ فرش شود.

ناصر عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی با اشاره به نقش شهرداری‌ها در تسهیل تردد عابران و زیباسازی فضای شهری اظهار کرد: با توجه به اینکه خیابان شهید بهشتی به عنوان یکی از خیابان‌های اصلی و به نوعی نماد شهر اراک معرفی می‌شود و حجم عبور و مرور شهروندان در پیاده رو آن بالا است و تاکنون قسمت‌های عمده‌ای از آن تعریض شده است، یک باب مغازه واقع در طرح تعریض پیاده‌رو این خیابان به تازگی تخریب و به معبر اضافه شد.

وی افزود: در حال حاضر خاک‌برداری تخریب انجام شده و عملیات تسطیح و شن‌ریزی نیز صورت گرفته است تا در ادامه، این معبر سنگ فرش شود.

سرپرست منطقه دو شهرداری اراک از تخریب ملک تجاری و تعریض پیاده رو چهار راه عضد خبر داد و تصریح کرد: حفره‌ای به عمق دو متر که بر اثر ریزش چاه فاضلاب ملک قدیمی در بن بست خلیلی کوچه مدرس خیابان فردوسی ایجاد شده بود که با رعایت اصول ایمنی ترمیم و اصلاح شد.

عسگری گفت: ریزش و تخریب چاه‌های فاضلاب در بافت‌های قدیمی شهر روز به روز در حال افزایش است که لازم است شهروندان ساکن در این محله‌ها نسبت به ایمن‌سازی چاه‌های قدیمی فاضلاب موجود در منزل خود اقدام کنند.

کد خبر 750827

دیگر خبرها

  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • پیاده‌روی چهارراه عضد اراک تعریض می‌شود
  • پیمایش چهارگانه ۲۶۲ هزار کیلومتر از سطح کشور در برنامه هفتم توسعه به روش ژئوفیزیک هوابرد
  • دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند
  • سخنگوی شهرداری تهران: برنامه‌ای برای باشگاه‌داری نداریم
  • شهرداری تهران هیچ قصدی برای باشگاه‌داری ندارد
  • شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری ندارد
  • شهرداری تهران برنامه‌ای برای باشگاه‌داری ندارد
  • نخستین پیاده‌روی خانوادگی سال جدید شیرازی‌ها
  • فردا میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تعطیل است