Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان به چگونگی شکست دشمنان و پیروزی زمندگان اسلام در جنگ ۸ ساله اشاره کرد و گفت: پوزه صدام با حضور مردم به خاک مالیده شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سردار سیدصادق حسینی ظهر امروز در همایش تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس که در سالن پیامبر اعظم استانداری کردستان برگزار شد، با اعلام اینکه "امروز سرآغاز گرامیداشت سالگرد هفته دفاع مقدس است" اظهار داشت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال را متفاوت‌تر از سال‌های پیش و با سخنان گوهربار رهبر معظم انقلاب آغاز کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در چنین روزی صدام با خیال از پای درآوردن و درخواست‌های واهی جنگی را آغاز کرد، غافل از اینکه خدا را، مردم را و رهبری را ندیده بود و تنها تجهیزات و هماهنگی با غرب را در نظر داشت.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با اشاره به اینکه حضور آگاهانه ملت ایران در جبهه‌های دفاع مقدس در کنار رهبری امام و وحدت و یکپارچگی در اردوگاه‌های جبهه اسلام آنچه را که صدام در ذهنش پرورانده بود، خنثی کرد و آن را به سرابی بدل ساخت، تصریح کرد: گواه این ناکامی توقف 34 روزه دشمن پشت دروازه‌های خرمشهر است که از شیرینی‌های دفاع مقدس مشروع مردم در برابر دشمن همین آزادی خرمشهر و بازگشت آن به آغوش مردم شریف ایران بود.

وی با اعلام اینکه ما بر حق بودیم و پس از پایان جنگ جامعه جهانی متجاوز بودن صدام را پذیرفت، گفت: او در جنگ با حضور مردم پوزه‌اش به خاک مالیده شد و ماشین جنگی‌اش متوقف گردید.

سردار حسینی با گریز به اینکه رزمندگان برای تنبیه این متجاوز از مرزها عبور کردند، از اروند خروشان گذشتند و 40 کیلومتر از باتلاق‌ها و آبراهه‌های مجنون را پشت سر گذاشته و به دجله و فرات رسیدند، خاطرنشان کرد: این عملیات نشان داد «ایمان و اعتقاد به خداوند» پیروزی و فتح را به ارمغان می‌آورد.

وی با تأکید بر اینکه بررسی‌های مادی آنها نشان داد که معنویت قابل مقایسه با هیچ چیز نیست، یادآور شد: تمام تجهیزات و دلارهای غربی‌ها نتوانست در برابر رهبری کاریزماتیک امام(ره) و عزم راسخ ملت ایران تاب مقاومت آورده و این دفاع مشروع آنها را از صحنه به در کرد و نهایتاً آنها را شکست داد.

فرمانده سپاه کردستان تشریح کرد: از اجرای 800 برنامه فرهنگی و هنری تا کلنگ‌زنی 291 پروژه محرومیت‌زداییاستاندار اصفهان: مخاطبان اصلی دوران دفاع مقدس جوانان هستند

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با اشاره به اینکه 8 سال دفاع مقدس نشان داد که ایستادگی فعال جواب می‌دهد، اظهار داشت: دشمن نتوانست یک سانتی‌متر از خاک کشور را بگیرد و رزمندگان اسلام را شکست دهد و ما امروز با افتخار جشن می‌گیریم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر جبهه مقابل ما دیگر حضور ندارد و در مقابل شهدای ایران اسلامی به امامزاده‌های عشق بدل شده‌اند، افزود: مردم به شهدا رجوع کرده و همان‌گونه که امام حسین(ع) پس از گذشت 1400 سال الگوست، رزمندگان ما نیز پیرو امام حسین(ع) عمل کردند.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر سپاه کردستان در ادامه با اعلام اینکه این روز را گرامی داشته و در مقابل آنها تمام قد سر تعظیم فرود می‌آوریم، خطاب به مردم ایران گفت: این شما بودید که در مقابل اردوگاه‌های شرق و غرب ایستادید و جبهه واحد عاشورایی امام حسین(ع) در ایران، پیروزی خون بر شمشیر را رقم زد.

وی با اذعان به اینکه ایستادگی فعال، آگاهی، وحدت و انسجام وظیفه کنونی همه آحاد ملت و از رموز موفقیت است، ادامه داد: استمرار پیروزی‌های ما در همین تعابیر نهفته است چراکه این الگو می‌تواند محور مقاومت را به پیروزی برساند و آزادی قدس شریف را رقم زده و آمریکا را به زانو درآورد.

سردار حسینی با ذکر اینکه هیچ کس همراه آمریکا نبوده و تمام شعارها و تهدیدهایش مصرف انتخاباتی و تبلیغاتی دارد، خاطرنشان کرد: ما می‌توانیم در سیاست خارجی آمریکا حضور داشته باشیم و این حضور لرزه بر تن آنها انداخت.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان اقتدار و عزت کنونی و دستاوردهای دفاع مقدس را از برکات خون شهدا دانست و تاکید کرد: دولتمردان مشکلات مردم را پیگیری کرده و آنچه مستحق این مردم است را از طریق امکانات داخلی فراهم کنند.

انتهای پیام/483/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۱۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت امام جمعه موقت ورامین از مردم برای حضور پرشور در انتخابات

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین قدوسی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه ورامین طی سخنانی ضمن تقدیر از اجرای طرح «نور» توسط نیروی انتظامی گفت: باید در مبارزه با بی حجابی استمرار داشت.

وی افزود: دستگاه‌ها و آحاد مردم باید از نیروی انتظامی در اجرای طرح نور حمایت کنند.

وی با تاکید بر لزوم بزرگداشت سالروز شهادت امام صادق (ع) گفت: از مردم مؤمن و انقلابی ورامین دعوت می‌کنم، در مراسم بزرگداشت شهادت امام صادق (ع) در روز شنبه در مسجد صاحب الزمان (عج) شرکت کنند.

امام جمعه موقت ورامین ضمن تبیین آثار دفاع مشروع ایران در حمله به پایگاه نظامی صهیونیست‌ها گفت: این دفاع مشروع موجی از امید و اقتدار را برای ایران در نگاه سایر ملت‌ها رقم زده است.

خطیب جمعه ورامین با تجلیل از مقاومت فلسطین و فراگیری دفاع از مردم فلسطین در سراسر دنیا گفت: قطعاً فلسطین در نهایت پیروز خواهد بود.

وی سپس ضمن تجلیل از مقام معلم و گرامیداشت یاد شهید مطهری و یادآوری رسالت معلم در پرورش دانش آموزان گفت: تربیت و آموزش صحیح معلم دانش آموزان را در برابر فتنه‌ها و شبهات بیمه می‌کند.

قدوسی نژاد در سپس با اشاره به مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک بر حضور مردم در مرحله دوم انتخابات تاکید کرد و افزود: مردم می‌بایست، در تعیین سرنوشت خود نقش ایفا کنند.

وی از مردم خواست، درباره قیمت خانه و پول پیش و اجاره خانه رعایت حال یکدیگر را داشته باشند، دولت و مسئولان جهت مدیریت این وضع و جلوگیری از سو استفاده ها اقدام لازم را داشته باشند.

کد خبر 6095615

دیگر خبرها

  • توصیه تاریخی پادشاه عربستان به صدام حسین درباره جنگ با ایرانی‌ها (فیلم)
  • روایت اسارت؛ از پیروزی اسرای ایرانی بر فرماندهان عراقی تا جرزنی بعثی‌ها
  • دعوت سپاه از مردم برای نقش‌آفرینی در کنگره شهدای استان مرکزی
  • دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند
  • دعوت امام جمعه موقت ورامین از مردم برای حضور پرشور در انتخابات
  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • توصیه تاریخی پادشاه عربستان به صدام حسین درباره ایرانی‌ها
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • ببینید | جمله خاص پادشاه عربستان درباره غرور ایرانی‌ها به صدام به روایت ظریف
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت