Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@22:51:11 GMT

توليد 700 تن ذرت علوفه اي در گلوگاه

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۱۰۹۳

توليد 700 تن ذرت علوفه اي در گلوگاه

خبرگزاری آریا- مدیر جهاد کشاورزی گلوگاه از تولید 700 تن ذرت علوفه ای در 20 هکتار از مزارع این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان گلوگاه، غلامرضا قنبری گفت: امسال با میانگین عملکرد 35 تن در هکتار، 700 تن ذرت علوفه ای در 20 هکتار اراضی زراعی شهرستان گلوگاه تولید شد.

مدیر جهاد کشاوری شهرستان گلوگاه بیان کرد: ذرت گیاهی است با دوره رشد کوتاه و عملکرد بالا که به عنوان یکی از بهترین گیاهان برای تولید علوفه سبز محسوب شده و به صورت بهاره و تابستانه کاشت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ذرت با ارزش غذایی بالا و مقادیر زیادی انرژی و نشاسته در تغذیه گاوهای شیری نقش بسزایی دارد، تصریح کرد: برداشت علوفه ذرت زمانی انجام می شود که گیاه دارای 30 تا 35 درصد ماده خشک باشد و این زمانی است که برگ های علوفه ذرت، از پایین بوته شروع به زرد شدن کرده باشد. 

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تولید 700 تن ذرت علوفه ای گلوگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۱۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تداخل ۲۱۹۷ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسین عطایی در حاشیه نشست کمیسیون رفع تداخل اراضی استان قزوین اظهار کرد: دو هزار و ۱۹۷ هکتار از اراضی استان قزوین در قالب سه پلاک روز سه شنبه در کمیسیون جهاد کشاورزی رفع تداخل شد

وی افزود: در این کمیسیون پلاک‌های امیران در شهرستان قزوین و حصار نو و کبریت میان در شهرستان البرز پس از اتمام کار کارشناسی و اتخاذ آرا مراحل رفع تداخل آن‌ها به پایان رسید.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین اضافه کرد: از مجموع یک هزار و ۲۰۲ پلاک در استان قزوین ۱۹۰ پلاک مستثنیات بوده و یک هزار و ۱۲ پلاک مشمول رفع تداخل است که تاکنون کار کارشناسی ۹۲۱ پلاک به پایان رسیده است.

کد خبر 6099888

دیگر خبرها

  • رفع تداخل ۲۱۹۷ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین
  • ۷۵ هکتار از اراضی ملی کردستان رفع تصرف شد
  • متهم کلاهبرداری ۳۰۰ میلیاردی در گلوگاه دستگیر شد
  • پیش‌بینی تولید ۱۰۵ هزار تن تخم‌مرغ در قزوین
  • بازار سیب‌زمینی، پیاز و گوجه‌فرنگی تامین است
  • پیش‌بینی تولید پنج میلیون و ۲۸۰ هزار تن محصولات کشاورزی در استان
  • نخستین جشنواره ملی گیاهان دارویی جنوب استان کرمان
  • تولید ۵ میلیون و ۲۸۰ هزار تن محصولات کشاورزی در آذربایجان شرقی
  • آغاز برداشت گل گاو زبان در شهرستان املش
  • کشت چغندر علوفه‌ای در مازندران تامین کننده خوراک دام کشور