Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@21:52:52 GMT

پیشکسوتان دفاع مقدس در لرستان تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۱۱۵۰

پیشکسوتان دفاع مقدس در لرستان تجلیل شدند

پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس لرستان در ارتباط ویدئو کنفرانسی با رهبر معظم انقلاب تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان امروز(31 شهریور) در مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس استان، اظهار داشت: امنیت و آرامش امروز کشور دستاورد خون پاک شهیدان و ایثار و گذشت ایثارگران، جانبازان و رزمندگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرهنگ «محسن رشیدی» با بیان اینکه هفته دفاع مقدس فرصت تقویت ایثار، شهادت و مقاومت است، افزود: نهادینه سازی فرهنگ ایثار و مقاومت مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

وی با بیان اینکه دفاع مقدس گنجینه ای بزرگ برای ملت ایران است، افزود: امروز در سایه فرهنگ ایثار و شهادت، ایران اسلامی به الگویی برای ملت های مسلمان و آزادی خواه تبدیل شده است.

 

سرهنگ رشیدی اذعان داشت: پس از گذشت ۴۰ سال از مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های دوران دفاع مقدس، شاهد تبلور صلابت نظامی، علمی، فرهنگی و سیاسی ایران اسلامی هستیم.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با تاکید بر ضرورت انتقال فرهنگ ایثار ومقاومت به نسل جوان و نوجوان، اظهار کرد: امروز نسل جوان ما نیازمند آگاهی لازم از ارزش‌های دفاع مقدس است و این موضوع می‌بایست بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

 

گفتنی است، امروز هم‌زمان با سراسر کشوپیشکسوتان عرصه دفاع مقدس در لرستان در ارتباط ویدئو کنفرانسی با رهبر معظم انقلاب تجلیل شدند.

 

این مراسم در خرم آباد با حضور فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ لرستان، نماینده ولی فقیه در لرستان، رئیس کل دادگستری لرستان، استاندار لرستان و جمعی از ایثارگران دوران دفاع مقدس در محل تیپ ۵۷ حضرت ابوالفضل (ع) لرستان برگزار شد.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجاهدت فرهنگ ایثار و شهادت دفاع مقدس دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۱۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی از پخش تلاوت ترتیل روزانه یک جز از قرآن کریم توسط قاریان نوجوان شهر مقدس قم، از شبکه قرآن و معارف سیما تجلیل و قدردانی کردند.

مقام معظم رهبری ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این جلسه قرآنی، آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها و شبکه قرآن و معارف سیما و با تحسین از این نوجوانان عزیز علاقمند به قرآن کریم فرمودند: 

«مکرراً این برنامه را از رسانه ملی دیده‌ام. برگزاری آن، اقدامی عالی است. من جداً از این جلسه‌ی قرآنی لذت می‌برم و خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم.»

برنامه تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم با حضور بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز از مدارس متوسطه اول شهر مقدس قم در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها ضبط و در ماه مبارک رمضان پخش و هم اکنون نیز بعد از برنامه اذانگاهی ظهر هر روز از شبکه قرآن و معارف سیما رسانه پخش می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • اسلام نگاهی مقدس به مسئله کار و کارگر دارد
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • تجلیل از متولیان ورزش پهلوانی/۷ زورخانه در منطقه ۱۲
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید