Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا- گزارش‌های به‌دست‌آمده حاکی از آن است که یوتیوب برای رقابت با نرم‌افزار تیک ‌تاک فرمت جدیدی را برای ضبط ویدیوهای کوتاه در این شبکه اجتماعی در نظر گرفته است.  گزارش‌های به‌دست‌آمده حاکی از آن است که یوتیوب برای رقابت با نرم‌افزار تیک ‌تاک فرمت جدیدی را برای ضبط ویدیوهای کوتاه در این شبکه اجتماعی در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، یوتیوب به‌تازگی فورت فیلم کوتاهی جدیدی را عرضه کرده است که به فرمت فیلم‌های تیک ‌تاک شباهت زیادی دارد. این فرمت که یوتیوب “Shorts” نام دارد شات های ویدیو 15 ثانیه برای تلفن‌های همراه هوشمند است.
 
شما می‌توانید در این فرمت چند ویدیو کلیپ را به هم چسبانده، به آن‌ها موزیک اضافه کرده و سرعت ویدیوها را نیز تنظیم کنید. علاوه بر این بخشی برای تایمر و شمارش معکوس نیز برایتان در نظر گرفته شده است که با استفاده از آن‌ها می‌توانید ویدیوها را بدون دخالت دست نیز ضبط کنید. یوتیوب نسخه بتای اولیه این قابلیت را در طی روزهای آینده در هند عرضه خواهد کرد.
 
یوتیوب اخیرا سطری را در صفحه اصلی خود به ویدیوهای کوتاه اختصاص داده است و هم‌اکنون کاربران می‌توانند یا کشیدن صفحه به چپ و راست ویدیوهای جدید را مشاهده کنند. یوتیوب اعلام کرده است که در آینده نزدیک تماشای ویدیوهای کوتاه را برای مخاطبان راحت‌تر خواهد کرد.
 
این کمپانی علاوه بر این بخش جدیدی را به آیکون ایجاد کردن در سیستم‌عامل اندروید افزوده است. البته این بخش فعلا برای نرم‌افزار یوتیوب کشور هند عرضه شده است اما مقامات یوتیوب قول داده‌اند که به‌زودی به سیستم‌عامل iOS و سایر کشورهای جهان راه پیدا خواهد کرد.
 
عرضه این قابلیت موجب می‌شود که یوتیوب به رقیبی اصلی برای نرم‌افزار تیک ‌تاک و قابلیت Reels در اینستاگرام تبدیل شود.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: تیک تاک یوتیوب ویدیو فرمت نرم افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۱۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزنامه‌های اقتصادی یک‌شنبه ۱۶ اردیبهشت

پیشخوان روزنامه بازارنیوز، مروری کوتاه بر تیتر‌های روزنامه‌های اقتصادی داشته است.

گروه اقتصاد کلان بازارنیوز_ محمود جباری؛ پایگاه تحلیلی خبری بازارنیوز امروز، یک‌شنبه (۱۶ اردیبهشت) مروری کوتاه بر تیتر‌های روزنامه‌های اقتصادی داشته است.

 

 

برچسب ها: پیشخوان مطبوعات اقتصادی ، پیشخوان روزنامه های اقتصادی ، پیشخوان روزنامه های اقتصادی امروز ، تیتر روزنامه های اقتصادی ، اخبار اقتصادی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000TA6

دیگر خبرها

  • افزایش طول عمر با سبک زندگی سالم
  • جان تری و توصیف شخصیت های فوتبالی در قالب کلمات کوتاه / زیرنویس فارسی
  • روزنامه‌های اقتصادی دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • تصاویری از عملیات موفق حماس علیه پایگاه نظامیان صهیونیست | قدرت موشک‌های کوتاه برد رجوم را ببینید + ویدئو
  • باشگاه فولاد خوزستان از حق سرمربی خود کوتاه نمی‌آید
  • اخبار کوتاه ۱۶ اردیبهشت
  • روزنامه‌های اقتصادی یک‌شنبه ۱۶ اردیبهشت
  • دو توصیه کوتاه از امام صادق علیه‌السلام
  • یوتیوب روی توسعه ابزار جدید هوش‌مصنوعی کار می‌کند
  • حماس: از خواسته‌های سه گانه خود کوتاه نخواهیم آمد