Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@16:37:25 GMT

روزانه ۷۰۰ هزار عدد ماسک در زنجان تولید می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۱۳۵۱

روزانه ۷۰۰ هزار عدد ماسک در زنجان تولید می‌شود

ایسنا/زنجان مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان گفت: روزانه ۷۰۰ هزار عدد ماسک در استان تولید می‌شود که اکنون ماهیانه به دلیل تولید مازاد به ۸ میلیون عدد در ماه رسیده است.

محمدرضا آبی‌پور ظهر امروز (۳۱ شهریورماه) در جمع خبرنگاران، در رابطه با وضعیت تولید ماسک در استان، اظهار کرد: در حال حاضر ماسک مازاد بر نیاز استان تولید شده است، به‌ طوری که تدریجی با کاهش تولید این کالا مواجه می‌شویم و تعداد ماسک تولید شده نیز به مازاد مصرف تبدیل می‌شود؛ همچنین خرید ماسک توسط شرکت تعاونی داروسازان استان به دلیل مشکلات مالی به وجود آمده در این شرکت کاهش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه روزانه ۶ مرکز هلال‌احمر و  یک مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای به طور مستقیم ماسک را در شهر زنجان توزیع می‌کنند، افزود: تعدادی از تولیدکنندگان که اکنون مشکل خرید از تعاونی‌ها دارند ماسک خود را از طریق مراکز هلال‌احمر به عموم مردم توزیع می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه ماسک به صورت فوق‌العاده در زمانی که با پیک بیماری کرونا مواجه شویم یا مانند شهرستان طارم که با ورود کارگران فصلی احتیاج بیشتری به ماسک دارند، قابل تامین است، تصریح کرد: اکنون در استان زنجان روزانه ۷۰۰ هزار عدد ماسک تولید می‌شود که بر اساس آخرین آمارهای موجود ماهیانه ۱۵ میلیون ماسک تولید شده اما به دلیل برخی از مسائل به ۸ میلیون ماسک کاهش پیدا کرده است.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان، با بیان اینکه در استان زنجان روزانه توانایی تولید ۱۰ تن الکل پایه را داریم، ادامه داد: گفتنی است با توجه به تجهیز منابع و تجهیزات در استان از طریق شرکت کیمیاالکل، توان تولید ۲۰ تن الکل پایه در روز وجود دارد که نسبت به مصرف استان مازاد است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی زنجان ماسك الکل توليد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۱۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری املاک مازاد وزارت کار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛  وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه مراسم میثاق جامعه کارگری با بنیانگذار انقلاب اسلامی گفت: این وزارتخانه املاک مازاد خود را برای خانه دار شدن و تأمین مسکن کارگران تغییر کاربری خواهد داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • تولید روزانه تراکتور در کشور به ۱۵۰ دستگاه رسید
  • تولید روزانه بیش از 170 تن زباله در مهاباد
  • تولید روزانه ۷۰۰ تن زباله در محدوده شهر همدان
  • زنجان ۲۲۹ شهید کارگر دارد
  • ماهانه ۴۰ هزار تن مرغ مازاد باید از سطح بازار جمع آوری شود
  • برداشت ۱۶ هزار تن سیر در طارم
  • ۱۶ هزار تن سیر در طارم برداشت می‌شود
  • مرگ کشاورزی با قطع روزانه برق چاه‌ها در اوج نیاز کشاورزان
  • واگذاری املاک مازاد وزارت کار