Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون تکواندو گفت: اکثر روئسای فدراسیون‌ها درخواست کمک‌های مالی برای تست‌های کرونا را داشته‌اند و ما انتظار داریم که فدراسیون پزشکی-ورزشی در این موضوع به ما کمک کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمحمد پولادگر، رئیس فدراسیون تکواندو در حاشیه نشست ستاد مبارزه با کرونا در ورزش طی گفت‌وگویی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برنامه‌ریزی ما در ابتدا بر این بود که روئسا و مسئولین فدراسیون‌ها یکی‌یکی بیایند و مسائل خود را بازگو کنند اما انتظار این تعداد مدعوین را نداشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این‌حال فکر نمی‌کنم از لحاظ کرونایی نگران‌کننده بوده باشد و فاصله‌گذاری‌ها هم بد نبود. تکواندو جزء اولین فدراسیون‌هایی بود که پروتکل‌های اجرایی اردوها و تمرینات خود را به فدراسیون پزشکی-ورزشی تسلیم کرد و با این قضیه هم موافقت شد اما فکر می‌کنم که اتفاقی در این بین افتاد که به ما دستور دادند مسابقات را برگزار نکنید.

رئیس فدراسیون تکواندو درباره وضعیت برگزاری لیگ‌های این رشته عنوان کرد: امروز اخبار خوبی شنیدیم که مسئله صدور رسمی مجوز به خود ستاد مبارزه با کرونا در ورزش و فدراسیون پزشکی-ورزشی تفویض شده تا بهترین تصمیم کارشناسی را درنظر بگیرند. قرار شد که موافقت برگزاری مسابقات و لیگ‌ها از روز شنبه به ترتیب و پس از تایید پروتکل‌ها صادر می‌شود. موافقت اردوها را که قبلاً داشتیم و آن‌را هم شروع کرده‌ایم اما الان مسابقات لیگ برای ما حائز اهمیت است. باید اعلام کنیم که ۴۳۰ تیم در لیگ‌های مختلف داریم و ۹۰۰۰ ورزشکار و مربی درگیر مسابقات لیگ هستند که در حال حاضر بلاتکلیف اند.

پولادگر با تاکید بر اینکه برگزاری لیگ تکواندو نقطه قوت این رشته ورزشی است، درخصوص برگزاری مسابقات مبارزه نیز  عنوان کرد: قرار بر این است تا با رعایت پروتکل های سختگیرانه لیگ در رشته تکواندو برگزار شود و در این راستا متحمل هزینه‌های سنگین هستیم و نه تنها فدراسیون تکواندو بلکه سایر فدراسیون‌ها از فدراسیون پزشکی ورزشی درخواست حمایت مالی دارند و امیدواریم که این مسئله مد نظر قرار گیرد.

وی ادامه داد: البته امروز اکثر روئسای فدراسیون‌ها درخواست کمک‌های مالی برای تست‌های کرونا را داشته‌اند و ما انتظار داریم که فدراسیون پزشکی-ورزشی در این موضوع به ما کمک کند. شرکت‌های بیمه هم می‌توانند کمک کنند که نیازمند یک هماهنگی عمومی بین نهادهای مختلف ورزشی کشور است.

پولادگر با تاکید بر اینکه باید فعالیت ورزشکاران و برگزاری رویدادهای ورزشی با درنظر گرفتن پروتکل های بهداشتی سختگیرانه از سر گرفته شود، خاطرنشان کرد: در لیگ پومسه پیش از این مجوز لازم را دریافت کرده بودیم و طبق تاریخ در نظر گرفته شده رقابت‌های لیگ در این رشته برگزار می شوند چرا که افراد در محوطه های ۱۰۰ متری به صورت انفرادی اجرای فنون و فرم خواهند داشت.

رئیس فدراسیون تکواندو نهایتاً در مورد نحوه برگزاری لیگ‌ها تصریح کرد: در مسابقات پومسه قطعاً می‌توانیم برگزاری در فضای باز را تجربه کنیم اما در بخش مبارزه ان‌شاالله تا سرد نشدن هوا همین روند را اجرایی خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون پزشکی ورزشی فدراسیون تکواندو فدراسیون ها پروتکل ها لیگ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۱۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن سابق در سال ۲۰۲۱ به لاوال در لیگ دو فرانسه پیوست اما پس از مصدومیت‌های پرشمار در اواخر فصل گذشته مجبور به بازنشستگی شد.

مهاجمی که اکنون بازنشسته شده استدلال کرده است که او نه یک نظریه‌پرداز با توهم توطئه است و نه یک ضد واکسن، اما او مایل است دادگاه بررسی کند که آیا ارتباطی بین آسیب‌دیدگی او و واکسن وجود دارد یا خیر.

او گفت:«می‌خواهم بفهمم چرا دیگر بدنم به خوبی کار نمی‌کند.» این بازیکن سابق مدعی شد که در همان زمانی که در برابر بیماری واکسینه شده بود، صدمات و مصدومیت‌های زیادی متحمل شده است.

او علاوه‌بر اینکه از شرکت‌های فایزر و بیونتک که تولید واکسن کرونا را برعهده داشتند، شکایت کرده، بلکه علیه فدراسیون فوتبال فرانسه هم اقدام قانونی انجام داده. وکیل این بازیکن گفت:«ابتدا واکسن برای همه اجباری نبود اما بعد از مدتی واکسیناسیون برای بازیکنان حرفه‌ای هم اجباری شد. من فکر می‌کنم که فدراسیون فوتبال در این ماجرا مسئولیت دارد.»

جلسه‌ای در دوم ژوئیه در پاریس برگزار می‌شود که در آن دادگاه به کمک هیئتی از کارشناسان تصمیم خواهد گرفت که آیا بین مصدومیت‌های وی و واکسیناسیون رابطه علت و معلولی وجود دارد یا خیر.

دیگر خبرها

  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!