Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@20:02:04 GMT

مکتب سلیمانی مولود دفاع مقدس است

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۱۴۹۴

مکتب سلیمانی مولود دفاع مقدس است

سرهنگ سعید دهقان گفت : مکتب سلیمانی که خود مولود دفاع مقدس است دفاع از حرم را نیز حماسه نگاری کرد و فرهنگ حماسه دفاع از سلامت هم به برگه‌های زرین تاریخ دفاع مقدس افزوده شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سرهنگ سعید دهقان در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی هشت سال جنگ تحمیلی را آبرومندانه اداره  و اجازه نداد وجبی از خاک کشور به دست دشمنی که از شرق و غرب حمایت و پشتیبانی اطلاعاتی می‌شد بیفتد اظهارداشت : جمهوری اسلامی هشت سال جنگ تحمیلی را آبرومندانه اداره کرد و اجازه نداد وجبی از خاک کشور به دست دشمنی که از شرق و غرب حمایت و پشتیبانی اطلاعاتی می‌شد بیفتد و امروز نیز دشمن در پی توطئه‌های خطرناک است و اذناب داخلی آنها در پی شکاف بین مردم و ولایت فقیه هستند و این ایادی، رفاه آسایش و ارزانی را در گرو بله به آمریکا می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد بابیان اینکه دفاع مقدس فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت را زنده و به دنیا صادر کرد افزود : دفاع مقدس به دنیا بیداری و بصیرت داد که قدرت‌های مادی در برابر قدرت الهی شکست می‌خورد و دفاع مقدس با مکتب کار کرد و نتیجه گرفت.

این مقام مسوول با بیان اینکه  امروزه الگوی دفاع مقدس، یگانه راه پیروزی علیه دشمنان و تحقیر چند باره آنها توسط ملت هوشیار و صبور ایران اسلامی است افزود : هشت سال دفاع مقدس همراه با مقاومت، یکپارچگی ملت ایران و نمود عینی واژه‌هایی چون ایثار، از خودگذشتگی، شهادت و هم نوع دوستی را در بر داشت.

وی ادامه داد : مکتب سلیمانی که خود مولود دفاع مقدس است دفاع از حرم را نیز حماسه نگاری کرد و در این روزگار پرتلاطم که تب و حرارت کرونای جسم و روح بیداد می‌کند فرهنگ حماسه دفاع از سلامت با عنوان مدافعان سلامت و شهدای این عرصه، به برگه‌های زرین تاریخ دفاع مقدس افزوده شدند.

دهقان درادامه این گفتگو دفاع مقدس را متعلق به همه ملت ایران دانست و گفت: امروز در چهل سالگی دفاع مقدس باید در بیان و عملکردمان دقت لازم را مد نظر قرار داد، نقش آحاد ملت را بیان کرد و صرفاً دفاع مقدس را محدود به جمعیتی خاص نکرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد با بیان اینکه امنیت و اقتدار کنونی کشورمان در سایه خون شهدای والامقام به دست آمده و این امر نقش و رسالت ما را در مقابل شهدای کشورمان چندین برابر می‌کند، افزود: هفته دفاع مقدس را با شعار اقتدار، قدرت و توانایی گرامی می‌داریم چرا که معتقدیم قدرت واقعی ریشه در علم، آگاهی، ایمان، ایثار و پشتوانه مردمی دارد.

دهقان درپایان با تاکید بر ضرورت الگوگیری نسل جوان از شهدای دفاع مقدس، افزود: مکتب ولا یتمداری و ولایت پذیری برای نسل‌ های آتی نظام و انقلاب می ‌تواند بهترین مؤلفه قدرت نظام برای مقابله با استکبار باشد.

انتهای پیام /ح

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۱۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق نمایشی از قدرت مکتب کربلا بود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عبدالحسین معزی ظهر یکشنبه در آئین تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر اردبیل اظهار کرد: آموزه های کربلا نه تنها جوانان ما را در دوران دفع مقدس به اوج سلحشوری و ایثار رساند بلکه امروز جوانان غیرتمند این سرزمین در سنگر دفاع از این نظام و دستاوردهای انقلاب در صحنه حاضر هستند.

وی خاطرنشان کرد: فرزندان رشید این ملت و سرو قامتان سپاه پاسداران در عملیات غرورآفرین وعده صادق چنان انتقامی را از دشمنان گرفتند که برای همیشه درس عبرت برای مستکبران و مستبدان باشد.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: در تداوم این حرکت عزتمندانه دانشجویان دانشگاه های آمریکایی و اروپایی نیز برای اعلام بیزاری از صهیونیسم خیزش عظیمی را به راه انداخته اند که نتیجه هلاکت رژیم صهیونیستی خواهد بود.

معزی بیان کرد: این دانشجویان در مقابل کاخ سفید و مراکز حساس اروپا فریاد حمایت از غزه و توقف کشتار بیرحمانه در این سرزمین را سر داده و بر اضمحلال صهیونیسم جهانی تاکید دارند.

وی افزود: قطعاً این خیز عظیم آزادیخواهان جهان بنیان صهیونیسم و رژیم جعلی اسرائیل را که به کودک کشی و نسل کشی معروف است از بین برده و زمینه آزادی مظلومان جهان را از یوغ استکبار فراهم می آورد.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با اشاره به ماموری هلال احمر به عنوان تعهدات بین المللی و خارج از مرزها اظهار کرد: هرچند هلال احمر با حوادث غیرمترقبه شناخته شده است اما این مجموعه ماموریت کاستن از آلام بشریت را در کنار انجام وظایف و رسالت بشردوستانه برعهده دارد.

آیت الله معزی با قدردانی از مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر اردبیل تصریح کرد: حجت الاسلام اکبر قیامی در مسئولیت جدید این نهاد تلاش خواهد کرد تا رسالت سنگین این مجموعه به شکل شایسته انجام شده و ماموریت ها در راستای اعتلای هلال احمر به سرانجام برسد.

کد خبر 6091101

دیگر خبرها

  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • پیکر شهید جاویدالاثر ایلامی پس از ۴۱ سال شناسایی شد
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • شناسایی پیکر شهید جاوید الاثر ایلامی پس از ۴۱ سال
  • وعده صادق نمایشی از قدرت مکتب کربلا بود
  • حماسه‌سازی رزمندگان باعث ناکامی دشمن در جنگ تحمیلی شد
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو