Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-27@03:06:30 GMT

اعلام زمان آغاز لیگ برتر بسکتبال بانوان

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۱۵۷۰

خبرگزاری میزان-تاریخ قرعه‌کشی و آغاز لیگ برتر بسکتبال بانوان اعلام شد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام سایت فدراسیون بسکتبال، دپارتمان داوران و مسابقات بانوان اعلام کرد با توجه به مصوبات جلسه هماهنگی لیگ برتر بانوان که در تاریخ اول شهریور برگزار شد، تاریخ برگزاری لیگ، اول آبان و تاریخ قرعه کشی لیگ ۱۵ مهر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن این که تیم‌ها تا اول مهر فرصت دارند ورودیه لیگ سال جاری را پرداخت کنند.

تالین طهماسیان مسئول دپارتمان مسابقات و داوران فدراسیون بسکتبال با اعلام اینکه ۱۰ تیم به صورت قطعی برای حضور در لیگ برتر بسکتبال بانوان اعلام آمادگی کرده‌اند، گفت: توجه تیم‌ها به تاریخ‌های ارائه شده و انجام اقدامات لازم در محدوده زمانی معین شده، سرعت و نظم کار را در این برهه دشوار افزایش می‌دهد.

او ادامه داد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای لیگ سال جاری انجام شده و فدراسیون بسکتبال آمادگی لازم برای برگزاری مسابقات به صورت نیمه متمرکز و طبق دستورالعمل‌های ارائه شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا را دارد.

بیشتر بخوانید: گزارش سجادی و داورزنی از دادگاه CAS در هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون بسکتبال لیگ برتر بسکتبال بانوان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون بسکتبال فدراسیون بسکتبال لیگ برتر بسکتبال بانوان لیگ برتر بسکتبال بانوان فدراسیون بسکتبال بانوان اعلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۱۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، چهار بازیکن برای ارائه توضیحات در خصوص اتفاقات مرحله یک چهارم پایانی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان به کمیته انضباطی و کمیته فنی دعوت شدند.

سعید داورپناه از طبیعت به کمیته انضباطی و آرمان زنگنه از تیم طبیعت، محمد جمشیدی از تیم مهرام تهران، سالار منجی و کریم علمی از تیم شهرداری گرگان به کمیته فنی دعوت شدند.

 شایان ذکر است، مبین مرشدی، محمد تالاری، محمد جواد جعفری و فرهاد بابایی از تیم خانه بسکتبال کاشان در جریان رقابت‌های لیگ دسته یک ملی بسکتبال آقایان ایران نیز به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

دیگر خبرها

  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • قهرمانی تیم نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد