Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@12:45:15 GMT

تکمیل طرح مسکن مهر؛ تا آخر امسال

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۱۷۰۶

تکمیل طرح مسکن مهر؛ تا آخر امسال

خبرگزاری آریا- معاون اول رئیس جمهور گفت: تا آخر امسال طرح مسکن مهر تکمیل می‌شود و این طرح باید استمرار یابد.
به گزارش خبرگزاری آریا، آقای اسحاق جهانگیری در نشست امروز ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با اشاره به شروع عملیات مسکن مهر در دولت گذشته، تصریح کرد: خوشبختانه بر اساس گزارش‌های کنونی می‌توان گفت طرح مسکن مهر امسال تکمیل و پرونده آن بسته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بخشی از مشکلات این طرح قضایی است که مسئولان دستگاه‌های قضایی در استان‌ها باید آن‌ها را رفع کنند، بخش دیگر نیز مشکلات زیربنایی است که وزارت نیرو و سازمان برنامه و بودجه و سایرین باید کمک کنند تا اعتبار مورد نیاز تامین شود تا این پروژه تکمیل شود.
اقای جهانگیری به اقدامات بانک مسکن در افزایش سقف تسهیلات مسکن مهر از 30 به 40 میلیون تومان طبق مصوبه شورای پول و اعتبار اشاره کرد و گفت: سایر بانک‌های مسئول نیز باید بر اساس مصوبه امروز ستاد به مسئولیت خود در این باره عمل کنند.
معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: تامین مسکن همیشه یک موضوع مهم در حوزه اقتصاد مقاومتی است، چون با فعال شدن این حوزه، بخش عمده‌ای از اقتصاد کشور نیز فعال خواهد شد.
وی ادامه داد: خانه‌ها در این پروژه متعلق به ضعیف‌ترین افراد جامعه بود و به همین دلیل نیز این موضوع در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی مطرح شد تا مشکلات پیگیری و رفع شود و پروژه به نتیجه برسد.
آقای جهانگیری افزود: خوشبختانه طبق گزارشی که امروز وزیر راه و شهرسازی و معاونان ایشان ارائه کردند؛ انشاالله تا آخر سال 99 پروژه مسکن مهر تکمیل می‌شود، وزارت راه و شهرسازی هم حتماً باید آسیب شناسی دقیقی از این طرح انجام دهد چرا که این طرح یکی از طرح‌هایی است که باید استمرار یابد.
وی خاطر نشان کرد: ممکن است گزارش‌های امروز مسئولان در خصوص مسکن محرومان نیز به وزارت راه و شهرسازی کمک کند تا به سرعت طرح بزرگی تهیه کند.
معاون اول رئیس جمهور افزود: باید اشکالات این طرح را رفع کنیم تا برای افراد نیازمند به مسکن در جامعه راهکاری برای صاحبخانه شدن بیابیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تکمیل مسکن مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۱۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدای دایی و مهدوی‌کیا خیلی زود از سکه افتاد!

به گزارش قدس آنلاین، بدون شک دایی و مهدوی کیا ٢ اسطوره فراموش نشدنی پرسپولیس هستند که آوازه ای جهانی دارند؛ اواسط سال۱۳۸۸ قرار بر این شد که آهنگ اختصاصی باشگاه پرسپولیس ساخته شود و اتفاقا برای تکمیل پروژه مذکور گروهی از بزرگان این باشگاه دعوت شدند تا بخش‌هایی از آهنگ مورد نظر با صدای آن‌ها ضبط شود. حرکتی که چند ماه به طول انجامید و بسیاری ازبزرگان پرسپولیس برای تکمیل پروژه مذکور به استودیو رفتند و اجرا کردند.

اما نکته عجیب این بود پس از آماده سازی این کار هیچ مدیری رغبت چندانی به استفاده از آن نشان نداد تا این محصول پر سر و صدا خیلی زود از خاطره ها پاک شود.

دیگر خبرها

  • باز شدن گره‌های چند دهه شهر یزد در شورای ششم
  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل کمربندی ایلخچی تبریز
  • صدای دایی و مهدوی‌کیا خیلی زود از سکه افتاد!
  • ضرب الاجل استاندار لرستان برای تکمیل ساختمان استانداری
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • تکمیل سامانه ملی اسکان و تعیین سقف افزایش اجاره‌بها براساس مصوبه مجلس
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • الحاق ۴۱ هزار هکتار اراضی به محدوده‌های شهری برای تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • تکمیل راه آهن خواف هرات
  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است