Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان مدیرعامل هلال احمر گیلان، با اشاره به تکریم خانواده های شهدا و رزمندگان، عنوان کرد: تکریم از خانواده های شهدا و ایثارگران دفاع مقدس و شهدای جمعیت هلال احمر از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس است.

سیاوش غلامی در گفت وگو با ایسنا، به تشریح ویژه برنامه های جمعیت هلال احمر استان گیلان در هفته دفاع مقدس پرداخت و اظهار کرد: برنامه های متنوع فرهنگی به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برنامه «نقل و خاطره گویی دفاع مقدس»، بیان کرد: مراسم خاطره گویی توسط یکی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس گیلان برگزار می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از برگزاری مسابقه کتابخوانی با محوریت دفاع مقدس ویژه کارکنان این جمعیت خبر داد و گفت: برگزاری مسابقه کتابخوانی با محوریت دفاع مقدس ویژه کارکنان جمعیت هلال احمر و مسابقه نقاشی با موضوع دفاع مقدس برای فرزندان کارکنان این نهاد عام المنفعه از دیگر برنامه هایی است که می تواند یاد و خاطره و سیره شهدا را زنده نگاه دارد.

غلامی، با اشاره به تکریم خانواده های شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، عنوان کرد: تکریم از خانواده های شهدا و ایثارگران دفاع مقدس و شهدای جمعیت هلال احمر و تجلیل از فرزندان جانبازان شاغل در جمعیت، تکریم از خانواده های زنان شهید و رزمنده و تکریم از رزمندگان اقلیت های دینی هشت سال دفاع مقدس در دستور کار قرار دارد.

وی به دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس از سوی هلال احمر استان اشاره و خاطرنشان کرد: حضور در گلزار شهدای رشت، مصاحبه با رزمندگان اسلام از طریق فضاهای مجازی هلال احمر استان، حضور کارکنان، امدادگران، جوانان و داوطلبان در نماز جمعه سراسر استان و... نیز در هفته دفاع مقدس از سوی جمعیت هلال احمر استان برگزار می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی هلال احمر چهلمین سالگرد دفاع مقدس هفته دفاع مقدس تکریم از خانواده هلال احمر استان جمعیت هلال احمر هفته دفاع مقدس دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۱۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۷ عنوان برنامه امدادی درمانی و بشردوستانه در فارس برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین درویشی از اجرای ۵۷ برنامه امدادی، درمانی، حمایتی و فرهنگی همزمان با گرامیداشت هفته هلال احمر در فارس خبر داد و گفت :۱۸ تا ۲۴ اردیبهشت ماه به عنوان گرامیداشت هفته هلال نام‌گذاری گردیده که هلال احمر استان فارس در جهت ارائه خدمات ویژه به هم استانی‌ها اقدام به اجرای طرح‌های مختلف بشردوستانه و حمایتی نموده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس عنوان کرد: این جمعیت با اجرای طرح‌های حمایتی در دو حوزه درمان و توانبخشی و داوطلبانه نظیر افتتاح طرح‌های آبرسانی در فارس و هرمزگان، ارائه خدمات فیزیوتراپی، کاردرمانی، بینایی‌سنجی، گفتار درمانی، به مددجویان با ۵۰ درصد تخفیف فرانشیز در یک روز، خدمات ارتوز، پروتز، دندانپزشکی و دندان‌سازی به نیازمندان با تخفیف و همچنین حضور تیم‌های خدمات بهداشتی و درمانی توسط تیم‌های اضطراری و کاروان سلامت در مناطق کم برخوردار اقدام به ارائه خدمت در این ایام می‌نماید.

برگزاری دوره‌های آموزشی همگانی مبتنی بر نیاز در خانه‌های هلال، پارک‌های محله‌ای و مساجد، کلاس‌های آموزشی امداد و کمک‌های اولیه و طرح آموزشی جمعه، ایمان، ایمنی از جمله فعالیت آموزشی این جمعیت در هفته هلال احمر است که مدیرعامل این جمعیت به آن اشاره کرد.

وی در ادامه به اجرای فعالیت‌های امدادی نیز پرداخت و بیان کرد: برگزاری مانورهای مختلف امداد و نجات با رویکردهای تخصصی همچون امداد کوهستان، امداد و نجات جاده‌ای و اسکان اضطراری و همچنین اجرای برنامه توان‌افزایی نجات‌گران تخصصی با صعود سراسری به قله بل بلندترین قله استان در شهرستان اقلید صورت می‌پذیرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس در پایان به افتتاح برنامه مدیریت اضطراری روابط عمومی در حوادث توسط این جمعیت پرداخت و تصریح کرد: با توجه به نقش و جایگاه رسانه و اهمیت آن در اطلاع‌رسانی و انتشار به موقع اخبار و اطلاعیه‌های رویدادها به ویژه حوادث این جمعیت اقدام به اجرای طرح برنامه مدیریت اضطراری روابط عمومی نموده است.

کد خبر 6099196

دیگر خبرها

  • آمادگی هلال‌احمر کرمانشاه برای برگزاری یادواره شهدای «بازی‌دراز»
  • اجرای ۵۷ عنوان برنامه امدادی ، درمانی و بشردوستانه در فارس
  • ۵۷ عنوان برنامه امدادی درمانی و بشردوستانه در فارس برگزار می‌شود
  • پایگاه امداد و نجات بندر کری کلنگ‌زنی شد
  • ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان
  • اجرای ۲۲۸ برنامه همزمان با هفته هلال احمر در گلستان
  • روز های پرکار نیروهای امدادی چهارمحال و بختیاری
  • نجات خانواده ۱۱ نفره گرفتار در ارتفاعات اکوزداغی هریس
  • گرفتاری خانواده ۱۱ نفره در ارتفاعات اکوزداغی هریس
  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم