Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، منصور زراءنژاد امروز در حاشیه نشست مشترک در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر در بین دانشگاه‌های علوم و فنون کشور رتبه اول را دارد و بر همین اساس به دنبال بین‌المللی کردن این دانشگاه هستیم.

وی عنوان کرد: دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر یک دانشکده کاملا منحصر به فرد است، این دانشگاه به دلیل داشتن رشته شیلات، آبزی پروری، محیط زیست، اقتصاد دریا، اقتصاد انرژی، مدیریت و بیمه دریا و رشته رمزگذاری مخابرات امن که یک رشته جدید بسیار نادر است به دانشگاه منحصر به فردی تبدیل شده و می‌تواند همکاری علمی خوبی با کشور عراق داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر گفت‌: این دانشگاه در منطقه آزاد اروند قرار دارد و بر همین اساس می‌تواند امکانات بسیار پیشرفته‌ای برای تحصیل دانشجویان ایرانی و عراقی فراهم کند.

زراء‌نژاد بیان کرد: دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر دارای یکهزار و ۸۰۰ دانشجو است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه محیط زیست خرمشهر علوم دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۱۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی رقابت کردند

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، نمایندۀ تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان، گفت: ۱۰ هزار و ۳۴۷ نفر در رشته‌ی تجربی از ساعت هشت صبح امروز، هفتم اردیبهشت رقابت خود را آغاز کردند.

هادی پور تاکید کرد: در استان کهگیلویه و بویر احمد زیر گروه تجربی بیشترین تعداد داوطلب را دارد که تعداد این داوطلبان معادل ۵۴ درصد از کل شرکت کنندگان کنکور این استان است.

وی ادامه داد: همچنین از بین این داوطلبان ۶ هزار و ۴۰۷ نفر زن، و سه هزار و ۹۴۰ نفر مرد هستند.

نمایندۀ تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان، گفت: همزمان با سراسر کشور، آزمون سراسری گروه‌های علوم انسانی و علوم ریاضی و فنی (صبح دیروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت) و گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی (بعد از ظهر دیروز) برگزار شد.

هادی پور افزود: با توجه به پذیرش دانشگاه فرهنگیان از طریق آزمون سراسری، داوطلبان متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان باید به یک دفترچه اضافی نسبت به سایر داوطلبان پاسخ دهند.

خبرنگار: فائزه صداقت

انتهای خبر/

کد خبر: 1228465 برچسب‌ها کنکور سراسری

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی رقابت کردند
  • کنکوری های اروند در حال رقابت با یکدیگر
  • رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان‌غربی
  • رقابت بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی
  • آغاز رقابت بیش از ۳۶ هزار نفر در فارس در رشته تجربی
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ با گروه های آزمایشی ریاضی و انسانی
  • رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان غربی
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • ضرورتِ هدایت نخبگان به سمت علوم انسانی
  • ۲۷ رشته تخصصی جدید به دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه می‌شود