Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@23:29:20 GMT

بانک‌ها دو هزار واحد تولیدی را تعطیل کرده‌اند

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۲۲۵۱

بانک‌ها دو هزار واحد تولیدی را تعطیل کرده‌اند

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سعید عمرانی، معاون دادستان کل کشور در گفت‌وگوی ویژه خبری که شب گذشته از شبکه ۲ سیما پخش شد، درباره تعداد واحد‌های تولیدی مصادره شده از سوی نظام بانکی گفت: در حال حاضر حداقل ۲ هزار واحد تولیدی تعطیل شده در شهرک‌های صنعتی مختلف سراسر کشور داریم.

وی با بیان اینکه سیستم معیوبی در این باره وجود دارد که لابد بانک هم ناگزیر به این اقدام است، گفت: در عمل خود من ۵۰۰ پرونده باز دارم و ۹۰ درصد تولیدکننده‌هایی که مراجعه می‌کنند با بانک مشکل دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عمرانی افزود: بیشتر مشکلات تولیدکنندگان و سیستم بانکی، در محاسبه سود و یا دریافت تسهیلاتی است که باید در مرحله آخر به عنوان سرمایه در گردش پرداخت شود.

معاون دادستان کل کشور ادامه داد: در بین ۵۰۰ تولیدکننده‌ای که پرونده آن‌ها را بررسی می‌کنم، کسی ماشین میلیاردی سوار نمی‌شود و حتی مورد داشتم که یکی از تولیدکنندگان با ۲۰۰ کارگر در کارخانه‌اش مواجه بود که از او مساعده می‌خواستند، اما معطل ۲۰۰ هزار تومان بود.

وی در پایان تأکید کرد: در رابطه بانک و تولیدکننده اشکالی وجود دارد که باید مرتفع شود. همچنین بانک‌ها باید در نظر داشته باشند که بین سپرده‌گذار و تسهیل‌گیرنده یک حد وسطی وجود دارد که باید آن را رعایت کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: قرارداد الجزایر سم رایسین قتل عام صبرا و شتیلا مکانیسم ماشه حیران هفته دفاع مقدس سعید عمرانی بانک ها تعطیلی واحدهای تولیدی قرارداد الجزایر سم رایسین قتل عام صبرا و شتیلا مکانیسم ماشه حیران هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۲۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، هاشمی، مدیرعامل شهرک صنعتی سالاریه ورامین تصریح کرد: کارفرمایانی که در این طرح مشارکت کنند مشمول برخی معافیت‌های مالیاتی می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«رأی باز» امکانی قانونی برای برخی محکومان به حبس است که به آنها اجازه می‌دهد دوران محکومیت خود را با فعالیت در شهرک‌های صنعتی یا واحد‌های تولیدی و کسب درآمد از این طریق، بگذرانند.

دیگر خبرها

  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین
  • بیش از ۱۹۰۰۰ واحد کارگری و کارگاه‌ تولیدی در کردستان وجود دارد
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • پیامد‌های تعطیل شدن روز پنجشنبه از دید نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی
  • تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی
  • ویدیو کامنت| ایران دهمین کشور تولیدکننده پسماند پلاستیکی