Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@12:15:50 GMT

شهرداری برای دفاع از خود در مقابل هجمه ها استراتژی ندارد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۲۷۶۵

شهرداری برای دفاع از خود در مقابل هجمه ها استراتژی ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه تبادل نظر در خصوص نحوه برگزاری آیین اربعین با حضور محمد جواد حق شناس رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران، حجت نظری رییس کمیته مشارکت های مردمی شورا شهر تهران، مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران, حجت‌الاسلام میثم امرودی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و همچنین تعدادی از مدیران شهرداری تهران در ساختمان شهرداری تهران برگزار شد

در این جلسه محمد جواد حق شناس گفت: در این دوره مدیرت شهری فعالیت های خوبی صورت گرفت ولی متاسفانه به خوبی دیده نشد و یا خواسته شد که دیده نشود و این موضوع بود که بنده آن را با گوشت و پوست خود به خوبی حس کردم و در صحن شورا طی تذکری نیز به آن اشاره کردم

وی افزود: تمام مسئولیت و وظیفه سیاه پوش کردن شهر تهران بر عهده شهرداری نیست و نهادهای دیگری در این زمینه مسئول و متولی اصلی هستند و شهرداری تهران تنها وظیفه اش سیاه پوش کردن اماکن عمومی است که به این وظیفه پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: واقعاً تجمع در مقابل شهرداری تهران برای سیاهپوش کردن شهر در ایام محرم محل سوال است و مانند ضرب المثل معروفی است که فردی برای خرید نفت به داروخانه برود.

حق شناس گفت: شهرداری برای دفاع از خود در مقابل با این هجمه ها استراتژی ندارد و به نوعی زبان دفاع از خود را ندارد در حالی که وقتی هم که بنده در صحن شورا و در رسانه ها از کلیت مدیریت شهری دفاع کردم شهرداری تهران از انعکاس آن هم کوتاهی کرد و اهانت های بسیاری در این داستان متوجه اینجانب شد.

کد خبر 5029426

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدجواد حق شناس شهرداری تهران اربعین حسینی شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران پلیس راهور کمیته امداد امام خمینی ویروس کرونا قوه قضاییه وضعیت راهها ترافیک پیش بینی وضعیت هوا سند تحول بنیادین آموزش و پرورش سازمان تامین اجتماعی هفته دفاع مقدس محسن حاجی میرزایی شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۲۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!

به گزارش "ورزش سه"، برتری رئال مادرید مقابل منچسترسیتی در ضربات پنالتی بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، آن‌ها را به مرحله بعدی سوق داد.

شاگردان کارلو آنچلوتی در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف بایرن مونیخ بروند که با حذف آرسنال به این دور صعود کرده‌اند. این بازی فرصت رویارویی آنتونیو رودیگر آلمانی با تیمی از کشورش را ایجاد می‌کند.

رودیگر درمورد رویارویی با بایرن به اسکای آلمان گفت:"فکر می‌کنم انتخاب گزینه مشخص برای قهرمانی در این رقابت‌ها دشوار خواهد بود. بایرن تیم بسیار بزرگی است و به نظرم دو تیم شانس یکسانی دارند.

بازیکنان بایرن مونیخ؟
هری کین در این تیم حضور دارد اما او تنها نیست. آن‌ها جمال موسیالا و لروی سانه را دارند که امیدوارم برای این بازی در شرایط خوبی باشند. اولین باری که در لیگ قهرمانان اروپا به مونیخ رفتم، اتفاق خوبی رقم نخورد، بنابراین با اشتیاق منتظر این بازی هستم.

پیش بینی از بازی؟
هر دو تیم در حال حاضر در فرم خوبی هستند و بازی جذابی خواهد بود. قطعا بازی بزرگی خواهد بود. امیدوارم تمام بازیکنان بایرن آماده باشند چون می‌خواهیم مقابل بهترین‌ها بازی کنیم.

دیگر خبرها

  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • هوشمندسازی به خوبی در شهر تهران پیش نرفت/ آینده جهان به سمت تکنولوژی و فناوری است
  • جنگ رسانه‌ای نیازمند استراتژی است
  • ۵۰ میلیارد تومان دیگر به حل مشکلات پسماند گیلان اختصاص یافت
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • جی اوسو دلیل نمایش ناامیدکننده مقابل برادرش در رسلمنیا 40 را فاش کرد/ اخبار WWE
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران