Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه ترکیه‌ای از بازگشت احتمالی مجید حسینی به ترکیب اصلی ترابزون‌‌اسپور پس از غیبت در دو بازی فصل جدید سوپرلیگ این کشور خبر داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از ۶۱trabzonhaber ترکیه، بازیکنانی که به دلیل مصدومیت و گذراندن دوران درمان از ترکیب ترابزون‌اسپور دور شده بودند امکان بازی برابر مالاتیااسپور در هفته سوم سوپرلیگ ترکیه را خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید حسینی ، مدافع ترابزون‌اسپور و پیشین استقلال نیز از جمله بازیکنانی است که با رسیدن به شرایط آرمانی شانس بازی در هفته سوم سوپرلیگ ترکیه را خواهد داشت.

مجید حسینی بازیکن ایرانی به دلیل مصدومیت از ناحیه پا سه هفته تمرینات گروهی ترابزون‌اسپور را از دست داده بود.

تیم ترابزون‌اسپور در دو بازی‌اش در فصل جدید سوپرلیگ ترکیه یک شکست و یک تساوی کسب کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ترابزون اسپور مجید حسینی ترابزون اسپور مجید حسینی ترابزون اسپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۳۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در چارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب هفته آینده در ورزشگاه آلیانز آرنا روبروی رئال مادرید قرار خواهد گرفت و امیدوار است که بتواند با کسب پیروزی در خانه شرایط بهتری را در بازی برگشت داشته باشد.

یکی از مشکلاتی که تیم توماس توخل در طول این فصل با آن روبرو بوده و در این بازی هم گریبانگیر آنها شده است مصدومیت بازیکنان اصلی ترکیب این مربی آلمانی است. با این حال به نظر می‌رسد که کادر پزشکی بایرن در تلاش است تا بازیکنان مصدوم را به موقع به این دیدار برساند.

روزنامه ورزشی بیلد خبر داده است که سان برنامه تمرینی خاصی را روی چمن انجام می‌دهد. این بازیکن و همچنین کادر فنی و مدیران بایرن امیدوار هستند که او در سریع‌ترین زمان ممکن به اوج آمادگی برسد تا بتواند تیمش را در دیدار برابر رئال مادرید همراهی کند.

انتظار می‌رود که تمرینات انفرادی او در طول چند روز آینده پیشرفت چشمگیری داشته باشد و در ابتدای هفته آینده به تمرینات تیمی اضافه شود. این بازیکن در بازی روز شنبه برابر آینتراخت فرانکفورت در ترکیب بایرن به میدان نخواهد رفت و هدف او حضور در زمین در دیدار مقابل رئال مادرید است.

دیگر خبرها

  • شکست خانگی آدانادمیراسپور برابر گالاتاسرای
  • خوشحالی ستاره سیتی: همه باید از ما بترسند
  • تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور
  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • سکوت ستاره معصومی همسر سابق مهدی قایدی شکست، اما ماجرا پیچیده‌تر شد!
  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • این ستاره استقلالی را منچسترسیتی می‌خواست!
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا
  • کجایی آقای تنومند؟ | غیبت تاثیرگذار ستاره استقلال