Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@09:24:20 GMT

خرید ویلا لوکس شمال نوشهر

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۳۷۸۱

خرید ویلا لوکس شمال نوشهر

در سال های اخیر در غرب استان مازندران در بین شهرهای شمالی کشور توجه بسیاری از خریداران و سرمایه‌گذاران بزرگ را به خود جلب نموده است.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام املاک پورولی، قیمت ملک در مازندران رو به رشد بوده به ویژه در غرب مازندران و از نور به سمت رامسر این رشد چشمگیرتر بوده است.

بسیاری از کاسبان محلی و بومی منطقه با تغییر شغل رو به صنف املاک داران آورده و املاک زیادی در این بین راه اندازی شده و تا امروز که اواخر شهریور سال ۱۳۹۹ املاک هایی که در استان مازندران و شهرستان نوشهر به ثبت رسیده حدود ۱۳۰۰ واحد صنفی بوده، این رقم فقط برای کسانی است که پروانه کسب دریافت نمودند جدا از اینکه شکل خیلی عظیمی از کاسبی بدون پروانه که از یا در حال دریافت پروانه کسب هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
 
در مورد خرید ویلا نوشهر باید این نکته را عرض بکنیم که املاک پورولی در چند سال اخیر در استان مازندران توانسته تعداد بسیاری از بومی های منطقه را جذب نموده و ایجاد شغل نماید .

منطقه مازندران به خاطر نزدیکی دریا و جنگل بیشتر مورد توجه خریداران می باشد و دریغ عظیم و عمده دیگران آزادراه تهران شمال بوده که از تهران به سمت چالوس می ‌باشد و این نزدیکی دسترسی به پایتخت سبب شده است.

قیمت ملک در نوشهر و چالوس به ویژه نوشهر که کمترین خط ساحلی و کوتاه ترین فاصله دریا و جنگل را در بین استان‌های شمالی دارد بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد.

هر آنچه در مورد خرید ویلا تا به حال شنیدید را کنار بگذارید معمولا این روزها با افزایش قیمت زمین و همچنین بالا رفتن هزینه ساخت الان تمام ویلاها جزو ویلاهای لوکس می باشد معمولاً ویلا لوکس در نوشهر به دلیل اینکه اکثر بناها تازه ساخت بوده روف گاردن هستند و سند نیز دارند.


 
 به ویژه ویلاهای شهرکی مورد توجه خریداران است شهر نوشهر جاذبه های توریستی بسیاری دارد شما اگر به منطقه ملاکلا در حومه نوشهر تشریف ببرید مشاهده می کنید که با دریاچه ارواح مواجه می‌شوید که با آبشار چلندر و ساحل معروف بندر نوشهر نیز بسیاری از توریست ها را به سمت خود جلب نموده است.

ما منطقه سیترا که به عنوان منطقه ساحلی نیز می‌باشد را هم باید مورد توجه قرار دهیم چرا که سالانه چند صد هزار گردشگر به این منطقه برای دسترسی به ساحل و امکانات ساحلی مراجعه می‌کنند.

فروش ویلا لوکس شمال کشور این روزها بیشتر از هر ملک دیگری مورد توجه خریداران قرار گرفته است اما این نکته را نباید غافل شویم که با افزایش قیمت دلار و کاهش پول ملی بسیاری از مردم به سمت خرید ملک رجوع کرده اند و بهترین سرمایه گذاری نیز سرمایه گذاری زمین می‌باشد.

خرید زمین در نوشهر با حجمی که هم وطنان آورده‌اند از یک میلیون تومان در اواخر سال ۹۸ به متراژ حدود ۶ میلیون تومان رسیده است یعنی ما رشد ۵ تا ۶ برابری را در قیمت ملک در منطقه نوشهر داشته‌ایم 

با توجه به شرایط اقتصادی کشور و رو به کاهش بودن ملک های فروشی به ویژه زمین در حومه نوشهر شما باید از هم اکنون به دنبال خرید زمین و تبدیل پول خود به احسنت باشید.

 شما می توانید از جاده ی کندوان تا منطقه سیاه، زمین  داخل بافت با مجوز ساخت را حداقل متری ۵ تا ۶ میلیون تومان خریداری کنید که برای زمین ‌های شهرکی مبلغ ۲۰ درصد گران تر و برای زمین های ساحلی نیز گاه تا ۳ تا ۴ برابر این قیمت می باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مورد توجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۳۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع شکستگی خط انتقال آب در شمال شهر نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا شهرستان نیشابور گفت:: با توجه به فرونشست طبیعی زمین و به دنبال آن شکستگی خط اصلی شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرک بسیج، بلافاصله تعمیر و مرمت آن در دستور کار قرار گرفت.

سعید همت آبادی افزود: عملیات ترمیم و رفع شکستگی این خط اصلی به همت نیرو‌های عملیاتی و اجرایی تعمیرات و حوادث در مدت ٢ ساعت با توجه حجم بالای مشترکان این منطقه و جلوگیری از قطع آب برطرف شد.

وی افزود: خط اصلی ۵۰۰ آزبست شبکه توزیع شهرک بسیج به عنوان یکی از منابع اصلی تامین کننده  آب آشامیدنی بیش از ٢٠ هزار خانوار شهر نیشابور با بیش از ۶۰۰ میلیون ریال هزینه  برطرف شد.

دیگر خبرها

  • ماجرای قطع ۴۰ درخت در نوشهر
  • ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور نوشهر از زبان رئیس منابع طبیعی
  • افزایش ۳۰درصدی قیمت خرید برگ سبز چای/ پیش‌بینی تولید ۱۴۵ هزار تن برگ سبز چای
  • تاثیر سفر‌های نوروزی در بازار مسکن شمال
  • تاکید استاندار کرمان بر اقدامات پیشگیرانه از سیل
  • این شهر بحرانی‌ترین کانون فرونشست زمین در کشور
  • معماری عالی و چشم نواز یک ویلا که احتمالا در سلیقه همه قرار دارد! (+تصاویر)
  • دستور دادستانی برای تخریب تمام ویلا‌های باغ‌سرهنگ توسکستان
  • آیفون ۱۴ رجیستر نمی‌شود، اما اجازه خرید جت شخصی داده می‌شود؟
  • رفع شکستگی خط انتقال آب در شمال شهر نیشابور