Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-07@02:51:29 GMT

تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت مادر شهید همت

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۳۸۴۶

رئیس جمهور درگذشت مادر بزرگوار شهید گرانقدر سردار همت را تسلیت گفت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، آقای روحانی رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت حاجیه خانم نصرت همت، مادر بزرگوار شهید گرانقدر سردار محمدابراهیم همت، فرمانده شجاع و فداکار لشکر محمد رسول‌الله (ص)، تصریح کرد: این اسوه صبر و استقامت در دامن پاک خود فرزندی مجاهد و مبارز پرورش داد که افتخار‌آفرینی‌ها و جان‌فشانی‌های او در سنگر‌های مختلف دفاع از ارزش‌های اسلامی به ویژه در دوران دفاع مقدس همچون مشعلی فروزان برای همیشه ماندگار خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متن پیام تسلیت آقای روحانی به این شرح است:
انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت حاجیه خانم نصرت همت، مادر بزرگوار شهید گرانقدر سردار محمدابراهیم همت، فرمانده شجاع و فداکار لشکر محمد رسول‌الله (ص) موجب تأثر و تألم خاطر شد.
این اسوه صبر و استقامت در دامن پاک خود فرزندی مجاهد و مبارز پرورش داد که افتخار‌آفرینی‌ها و جان‌فشانی‌های او در سنگر‌های مختلف دفاع از ارزش‌های اسلامی به ویژه در دوران دفاع مقدس همچون مشعلی فروزان برای همیشه ماندگار خواهد ماند.
اینجانب این ضایعه را به مردم شهیدپرور استان اصفهان و خانواده مکرم این مادر پرهیزگار تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت واسعه و همجواری با فرزند شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.
حسن روحانی
رئیس جمهوری اسلامی ایران برچسب ها: مادر همت ، روحانی ، درگذشت

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: مادر همت روحانی درگذشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۳۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع رئیس جمهور کلمبیا از قطع روابط با رژیم صهیونیستی

رئیس‌جمهور کلمبیا روز جمعه گفت که کشورش روابط دیپلماتیک خود را با رژیم صهیونیستی قطع کرده زیرا نمی‌تواند در کنار «نسل‌کشی» بایستد.

به گزارش ایسنا، «گوستاو پترو» رئیس‌جمهور کلمبیا در بیانیه‌ای خواستار «حفظ قوانین بین‌المللی برای توقف بربریت اسرائیل» شد.

براساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «سما»، وی افزود: امروز دیپلماسی بیانگر قدرت اقتصادی و نظامی دانسته می‌شود و دیپلماسی باید عقل سلیم مردم باشد و هدفش صلح بشریت با همه تنوع آن قرار داده شود.

روز جمعه کلمبیا رسماً قطع روابط دیپلماتیک خود با اشغالگران را به دلیل تداوم حملات علیه مردم فلسطین در نوار غزه اعلام کرد.

این اقدام مصادف با جنگ ویرانگری است که رژیم صهیونیستی از هفت ماه پیش علیه نوار غزه به راه انداخته و با تشدید تجاوزات و رویارویی با فلسطینی‌ها در کرانه باختری از جمله بیت‌المقدس همراه شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید درگذشت
  • تسلیت استاندار خوزستان به مناسبت درگذشت مادر شهیدان دزفولی
  • پیام قالیباف برای درگذشت «مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید»
  • قالیباف عروج سردار «سیدمجید ایافت» را تسلیت گفت
  • بنیاد ملی نخبگان درگذشت اسماعیل نصراللهی را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت نخبه علمی کشور
  • دفاع رئیس جمهور کلمبیا از قطع روابط با رژیم صهیونیستی
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت ناباورانه نخبه‌ علمی کشور
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت نخبه‌ علمی کشور