Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی همتی روز دوشنبه به خبرنگاران گفت: تندیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در ورودی میدان های امام(ره)، عدالت، فلسطین و امام رضا(ع) در شهر پردیس و با حضور مسئولان پرده برداری شد و نام خیابان اصلی شهر از ملاصدرا به نام شهیدحاج قاسم سلیمانی تغییر کرد.

وی با اشاره به مشخصات تندیس سردار سلیمانی که در ۴ نقطه از خیابان اصلی شهر به طول ۵ کیلومتر نصب شده است اظهار داشت: تندیس در ارتفاع و اندازه ۱۷۰ در ۷۰ سانتیمتر با سنگ گرانیت، دو عدد پایه و صفحه ستون با ضمانت ۷ سال ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار پردیس با بیان اینکه تعداد زیادی از معابر شهر پردیس به نام شهدای معزز نام گذاری شده، اظهار داشت: با هدف زنده نگهداشتن نام و یاد شهدای والامقام نام گذاری معابر که از وظایف ذاتی شهرداری است با طی مراحل اداری و هماهنگی با اداره پست شهرستان در دستور کار قرار گرفته است.

همتی گفت: نام گذاری معابر به نام شهدای معزز بخشی از فرهنگ سازی برای فرهنگ شهروندی در شهر جدید پردیس است.

وی افزود: هر شهیدی که در حماسه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی برای دفاع از ارزشها تمامیت ارضی وحیثیت وکیان مملکت جان خود را فدا کرده به فرموده مقام معظم رهبری نماد و پرچم استقلال  و شرف ملی ما است.

شهردار پردیس ادامه داد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ولایت پذیر وطن دوستی بود که جان خود را برای حفظ استقلال و تمامیت ارضی میهن اسلامی فدا کرد و نام گذاری خیابان اصلی شهر پردیس به نام این شهید والامقام قدم کوچکی در قدردانی از شهامت و رشادت سردار شهید است.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری اظهار داشت: ۸ سال دفاع مقدس یکی از نعمت هایی  بود که از جوانان بی تجربه و خام ما مدیرانی با تجربه ساخت تا مملکت را اداره کرده و مقتدرانه در مقابل دشمنان داخلی و خارجی بایستند و مایه افتخار و مباهات ما باشند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

برچسب‌ها شهرستان پردیس قاسم سلیمانی چهلمین سالگرد دفاع مقدس پروندهٔ خبری چهلمین سال دفاع مقدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان پردیس قاسم سلیمانی چهلمین سالگرد دفاع مقدس شهرستان پردیس قاسم سلیمانی چهلمین سالگرد دفاع مقدس اخبار کنکور قاسم سلیمانی خیابان اصلی دفاع مقدس نام گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۳۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ استقبال از پیکر شهید دفاع مقدس در شیراز

پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس "سید علاءالدین اسدپور" امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در فرودگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز مورد استقبال خانواده شهدا و مردم قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • اجرای عملیات رنگ‌آمیزی جداول میانی خیابان دفاع مقدس
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • عکس/ استقبال از پیکر شهید دفاع مقدس در شیراز
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • تغییر در میزبانی استان کرمان از شهدای گمنام
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!