Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@13:47:08 GMT

تلاش بانوی پیر برای بازگرداندن موراتا

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۴۴۳۳

تلاش بانوی پیر برای بازگرداندن موراتا

باشگاه یوونتوس در تلاش است تا مهاجم پیشین خود را به جمع راه‌راه پوشان تورین بازگرداند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، جان‌لوکا دی‌مارتزیو، خبرنگار ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» خبر داد باشگاه یوونتوس برای بازگرداندن آلوارو موراتا به جمع راه‌راه پوشان تورین در حال مذاکره با مدیر برنامه‌ای این بازیکن و مدیران باشگاه اتلتیکومادرید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوونتوسی‌ها امیدوار هستند پیش از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی جاری، این مهاجم اسپانیایی که بین سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ در عضویت باشگاه یوونتوس بود را برای بازگشت به این تیم ایتالیایی متقاعد کنند.

بیشتر بخوانید:

شروع طوفانی پیرلو با یوونتوس در سری A

در پی جدایی گونسالو ایگواین آرژانتینی از یووه، مدیران این باشگاه در بازار نقل‌وانتقالات تابستانی به دنبال جذب یک مهاجم هستند و از نام‌هایی همچون لوئیس سوارس، ادینسون کاوانی و آلوارو موراتا به‌عنوان گزینه‌های مدنظر آنها جهت تقویت خط حمله بانوی پیر نام برده شده است.

با این وجود یوونتوس کار سختی برای عقد قرارداد با این مهاجم اسپانیایی دارد چرا که دیه‌گو سیمئونه و مدیران باشگاه اتلتیکومادرید نسبت به حفظ موراتا مصمم هستند، مهاجمی که فصل گذشته در ۴۴ بازی آمار ۱۶ گل زده را از خود برجای گذاشت.

مهاجم پیشین تیم‌های رئال مادرید و چلسی بین سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ در یوونتوس عضویت داشت و در ۹۳ بازی ۲۷ گل به ثمر رساند و همین درخشش باعث شد تا رئال مادرید با فعال کردن بند ۳۰ میلیون یورویی بازخرید این بازیکن، او را در تابستان ۲۰۱۶ به سانتیاگوبرنابئو بازگرداند.

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین یوونتوس آلوارو موراتا فوتبال اتلتیکو مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۴۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی کارآفرین نظرآبادی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، یک بانوی نظر آبادی که در زمینه پرورش دام فعالیت دارد، در رشته باغداری و کشاورزی کار می‌کند و برای بیش از ۵۰ نفر شغل ایجاد کرده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • ایران‌پوریان: تراکتور همیشه در نقل‌وانتقالات بازنده است
  • جسد بانوی غرق شده در رودخانه بشار پس از شش ساعت تلاش پیدا شد
  • بانوی کارآفرین نظرآبادی
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعات در خصوص نقل‌وانتقالات
  • خلاصه بازی لاتزیو ۲ - ۱ یوونتوس؛ بانوی پیر به فینال رفت + ویدئو
  • ابتلا به یک بیماری عجیب، موراتا را خانه‌نشین کرد
  • میلیک فرشته نجات بانوی پیر / یوونتوس فینالیست شد +فیلم خلاصه بازی
  • شوکه‌کننده: ابتلای ستاره اتلتیکو به یک بیماری خطرناک
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏