Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@22:22:32 GMT

اجرای ۴۰ برنامه محوری هفته دفاع مقدس در دماوند

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۴۶۲۸

اجرای ۴۰ برنامه محوری هفته دفاع مقدس در دماوند

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، روح‌الله عرب فرمانده سپاه ناحیه دماوند بعد از ظهر امروز در نشستی با اصحاب رسانه به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، با بیان اینکه در ۸ سال جنگ تحمیلی بیش از ۲۰۰ هزار شهید داشته‌ایم، اظهار کرد: امسال مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد آغاز هفته دفاع مقدس را بدون شهدای گران‌قدر از جمله سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: امسال در ایام ماه محرم  پویشی با عنوان ما ملت امام حسینیم و ما ملت شهادتیم راه اندازی شد؛ تلاقی این ایام با هفته دفاع مقدس حاکی از موضوعات و مسائلی است که در فرهنگ و سنن ما نهفته و عجین شده و آن نیز برگرفته از فرهنگ عاشورا و امام حسین(ع) است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دماوند با اشاره به ویژه برنامه‌های پیش بینی شده در این ایام گفت: بنابر فرموده مقام معظم رهبری باید برای دفاع مقدس ارزش قائل شویم و ارج نهیم تا دست‌خوش تحریف نشود، افراد و جریان‌هایی هستند که ارزش‌های دفاع مقدس را کم‌رنگ کنند تا فرهنگ ایستادگی و مقاومت مقابل استکبار به فراموشی سپرده شود.

عرب با بیان اینکه به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس ۴۰ برنامه شاخص پیش بینی شده است، گفت: هفته دفاع مقدس در شهرستان دماوند با صبح‌گاه و رژه خودرویی در سپاه دماوند آغاز شد، همچنین راه‌اندازی حسینیه مجازی، برگزاری مسابقات ورزشی، برپایی نمایشگاه شهدا و تهیه و توزیع لوازم التحریر و معیشتی در بین نیازمندان به نیت ۴۰۰ شهید اهدا خواهد شد‌.

وی ادامه داد:‌ بازدید از خانواده شهدا، برنامه سه شنبه‌های مهدوی، برگزاری مسابقات کتابخوانی به صورت مجازی و واقعی، برنامه نجوای با شهدا، ویزیت رایگان پزشک، راه اندازی کاروان مقاومت در سطح شهرها که نمادی از کاروان دفاع مقدس با یاد و خاطره آن ایام و ایجاد شور و اشتیاق، مسابقات مقاله نویسی در جابان، هماهنگی با بسیج دانش‌آموزی در خصوص رنگ آمیزی خطوط مزار شهدا، مانور فرهنگی از سایر برنامه‌ها است. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دماوند خاطرنشان کرد: همچنین ادامه طرح کمک مؤمنانه به نیابت از هر شهید، راه اندازی مجدد کارگاه تولید ماسک در بخش رودهن، یادواره شهدا و سه سالگان حسینی در حوزه ۱۱، تشکر از مدافعان سلامت، غبارروبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا در سراسر شهرستان، برگزاری شهید آبروی محله، مصاحبه از مادران شهید و تهیه کلیپ، ارائه مشاوره حقوقی رایگان، توزیع ۱۱۰ بسته معیشتی از جمله برنامه‌های سپاه دماوند در هفته دفاع مقدس است.

انتهای خبر/۶۷۰۶۷/پ/س

منبع: فارس

کلیدواژه: پیغام فتح دفاع مقدس جنگ تحمیلی امام حسین هفته دفاع مقدس راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۴۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالدران گفت: مهمترین رسالت عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، تقویت دانش معرفتی و عقیدتی و بالا بردن روحیه معنوی و انقلابی بسیجیان برای تربیت نسل انقلابی و جهادی است.
 حجت الاسلام قنبری با بیان اینکه سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نامگذاری شده است، افزود: بیش از ۸۰برنامه به مناسبت این هفته توسط سپاه چالدران برگزار خواهد شد 
وی با بیان اینکه به مناسبت این هفته برنامه‌های محوری متنوعی پیش‌بینی و اجرایی می‌شود، گفت: تجلیل از مقام مربیان و هادیان سیاسی، برگزاری همایش حکمت مطهر، حضور در گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و تجلیل از مربیان و اساتید سپاه و بسیج و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا از جمله این برنامه‌ها است.

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۲۰ ویژه برنامه درهفته عقیدتی سیاسی
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • اجرای نزدیک به ۳هزار عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست